- Nem fájt ugye? - kérdezted, miközben sétáltunk le a domboldali lépcsőn.
- Nem annyira - mosolyodtam el halványan. - Inkább jó érzés volt.
A sötétben is fogadni, mertem volna, hogy beharapott szájjal vigyorogtál.
Haza indultunk, hogy a családdal tudjuk ünnepelni a karácsonyt.
Anya áthívta az egész Hemmings családot, hogy együtt legyünk, és még abba is belement, hogy te nálunk aludj.
Mikor hozzánk értünk, gyorsan kipattantam a kocsiból és újra megcsodáltam a gyönyörű díszítést, amit Lauren és Harry rakott össze.
- Megjöttünk - kiabáltam be, mikor beléptünk az ajtón.
Lerúgtad cipődet és a kanapénkra terültél.
Teljesen otthon érzed magad. Nem csodálom, hisz a fél életedet itt töltöd nálunk.
- Sziasztok édeseim. Milyen volt a Mini túrátok? - mosolygott anya, majd megölelt.
- Mióta létezik olyan szó, hogy Mini túra? - nevettem, majd egy puszit nyomtam az arcára.
- Kész a kaja. Lizék is hamarosan itt lesznek. Lauren és Harry elmentek a közeli kis boltba, mert elfelejtettem porcukrot venni - forgatta a szemét. - Kérlek térítsetek meg!
Kisietett a nappaliból egyenesen a konyhába, én pedig a kezedet megragadva vittelek az étkezőbe.
- Ajh Ash tudod, hogy elfáradtam? - hisztizett.
- Miben fáradtál el? - ráncoltam a homlokomat és a szekrényt kinyitva, kivettem 10 edényt, amit átadtam neked.
Perverzen vigyorogtál, válaszul a kérdésemre, én pedig nevetve tarkón csaptalak.
- Tedd ki a tányérokat - utasítottalak.
- Igen is apuci - mondtad vékony hangon, amitől újra elkezdtem nevetni.
- Mi ez a nagy jó kedv? - jött be a szobába Harry.
- Harold! Mi a szitu öcsi? - csaptál a tenyerébe.
Szemforgatva röhögtem tovább. Mindig Haroldnak hívod.
- Ne is mond Luke! Van egy csaj...
Erre felkaptam a fejemet.
- A csajok szarok Harold. Állj át a pasikra - mondtad teljesen komoly arccal.
- Lucas! - szoltam rád röhögve.
Harry is nevetni kezdett.
- A végén még ellopom tőled Hemmingst Ashton - röhögött.
- Odabaszna! - nevettem.
- Irwin tisztítsad ki a szádat baszd meg! - jött a szobába Lauren, mire belőled is kitört a röhögés. - Harry gyere segíteni!
Harry és Lauren kimentek.
Az utolsó evőeszközöket is leraktam, és büszkén néztem, hogy milyen szép a térítés.
- Ha gondolod én este kitisztíthatom a szádat - öleltél át hátulról, és nyakamba csókoltál, mire elnevettem magam.
YOU ARE READING
only you; lashton
FanfictionÚgy éreztem egy olyan srác mint te sose vennél észre egy olyat mint én. 2015-2016. oasislukey®