Luke
Minden tisztázódott. Kimondhatatlanul szeretlek. Annyira örülök, hogy együtt lehetünk már lassan 2 hónapja úgy, hogy nem titkolozunk.
Most téged várlak a foci pálya mellett.
2 hete elkezdtél focizni. És mit ne mondjak nagyon ügyes vagy. Voltam az első edzéseden és nagyon aranyos vagy.
Megláttam ahogyan közeledsz felém az edzőtáskáddal a kezedben.
Elmosolyodtam a bénázásodon, ugyanis nem tudtad a táskádba rakni a cipődet.
"Szia szívem" köszöntöttelek egy lágy csókkal.
"Szia Lukey" mondtad és közben próbáltad belegyömöszölni a táskádba a cipőt.
Kivettem a kezedből és próbáltam segíteni. A cipő pedig sikeresen belement a táskába.
"Köszi" pirultál el.
Mindig elpirulsz ha nézlek.
Ujjaimat a tieidre kulcsoltam.
"Milyen volt az edzés" érdeklődtem.
"Két focistársam megtudta, hogy meleg vagyok...." sóhajtottál.
"Hagyd őket a faszba!" szakítottalak félbe, mert tudtam mi jönne.
Biccentettél.
"Hova menjünk?" kérdezted már mosolyogva.
"Ümm.." elgondolkodtam. "Hozzád. Lerakjuk a cuccaidat, aztán sétálunk a dísz téren oké?"
"Jó" bólogattál.
Gyorsan hozzád értünk, leraktad a cuccod, szóltál Annenak, hogy velem leszel és, majd jössz.
Elsétáltunk a dísz térhez, ami a város központjánál van.
Most, hogy pontosabb legyek 23 napja kezdtük az év utolsó hónapját, a Decembert.
A város ki van világítva esténként. Főleg a dísz tér. A fákon szebbnél szebb égősorok sorakoznak és a szökőkút, meg a körülötte lévő oszlopok a padokkal is kívánnak díszítve.
Mosolyogva figyeltem, ahogy gyönyörködsz a látványban.
"Ez gyönyörű. Sose volt még ilyen szép a város karácsonykor" hitetlenkedtél és az egyik pad felé húztál.
Leültünk a szökőkúttal szemben és néztük a víz csobogását.
Csodálkoztam, hogy nem állították még le, hisz télen sosem működött.
- Luke - fordultál velem szemben.
A kezemet egy pillanatra sem engedted el.
- Igen Ashy - néztem mélyen a szemedbe.
- El kell mondanom neked, hogy nagyon sokat jelentessz számomra. Nagy szeretlek, és te vagy a legjobb dolog ami eddig történt velem az életben. - szégyenlősen lehajtottad a fejedet.
- Szeretlek Ashton - mosolyogtam, majd megcsókoltalak.
- Mit csináltál ma? - hozzám bujtál.
- Vásárolgattam. Tanultam a jövő heti angol dogámra. És egésznap unatkoztam - ráztam a fejemet.
- Hmm.. Arra gondoltam, hogy holnap elmehetnénk a hegyi kilátóhoz. Ilyenkor olyan szép minden, és havazást is mondtak! - lelkesedtél.
Ilyenkor olyan édes vagy. Ahogy mosolyogsz. Hogy mindig jó kedved van. Istenem, mivel érdemeltem én ezt ki?
- Rendben van. És mikor szeretnél felmenni? - mosolyogtam csábosan (tudom, hogy ettől a mosolyomtól olvadozol).
Ajkadba haraptál, megköszörülted a torkod.
- Este felé
Bólintottam, majd megcsókoltalak.
- Gyere menjünk, mert rohadt hideg van! - vacogtam.
- Rendben - nevettél fel, majd összekulcsotad az ujjainkat és elindultunk.
/merry christmas! hoztam egy lashtont egy kis ajándékként:))/
YOU ARE READING
only you; lashton
FanfictionÚgy éreztem egy olyan srác mint te sose vennél észre egy olyat mint én. 2015-2016. oasislukey®