23; Ajándékozás

774 108 13
                                    

Mindenki leült a kanapéra vagy az egyik fotelre.

Lauren lejjebb vette a hangerőt a Last Christmasön.

Mindenki az ajándékát fogva ült és vigyorgott.

- Na ki kezdi? - mosolygott Liz.

- Kezdem! - állt fel Harry. - Én rajzoltam.

Mindenkinek adott egy kis lapot amire, egy kis karacsonyi idézet volt írva. Elmosolyodtam, és adtam egy puszit Harrynek, aki miután kiosztotta őket, leült a helyére.

A szülők következtek egymásnak adták az ajándékokat, és amíg ők elhülyültek, addig feléd fordultam, mivel végig az öledben ültem.

- Ide figyelj Irwin! Ha így fogsz mocorogni egész este, akkor mérget vehetsz rá, hogy felmegyünk és úgy megduglak, hogy a szilveszert kihagyhatod. - mondtad halálosan komoly arccal.

Ajkamba harapva elvigyorodtam.

- Nos Hemmings - nyúltam a kis csomagodért.

Vigyorogva figyeltél. Mint egy cuki kis kutya.

- Boldog karácsonyt szerelmem! - adtam át neked a csomagodat.

Átvetted, majd te is elővettél egy díszcsomagot.

- Boldog karácsonyt életem! - adtad át.

Mosolyogva fogtam meg, majd a kezeimet a nyakad köré fontam, és szenvedélyes csókba húztalak. Ajkaid, mint mindig tökéletesen passzoltak az enyéimhez, és szinkronban, egyre mohóbban faltuk egymást.

Végül nehezen, de leszakadtunk egymásról és egymást átölelve, mosolyogtunk.

- Na nézzük mit kaptam - vigyorogtál, mire felnevettem.

- Ne basszál Irwin - röhögtél, mire belőlem is kitört. - Te perverz barom. Köszönöm.

Újabb csókot kaptam, majd néztem ahogy belelapoztál a Sötét Ötven Árnyalatába.

- Mivel tetszett az első kötet is ezért gondoltam...

- Köszönöm Ashton!

- Ja és azért is ezt kaptad, hogy amikor nem vagyok veled csillapítsd a vágyaidat irántam - szemeztem veled, mire belemarkoltál a fenekembe, amitől nyögtem egyet.

Szerintem nem hallotta senki, mert mindenki beszélgetett, és például a zenét már nem is hallottam.

- Te jössz - mosolyogtál és végig simítottál a lábamon.

Kinyitottam a csomagot, amiben egy könyv lapult.

A borítón lévő cím elolvasása után elmosolyodtam.

Te beharapott ajakkal néztél, én pedig újra megcsókoltalak.

- Tudtam, hogy a Ha maradnék-ot mindig el akartad olvasni, de a könyvtárban vagy foglalt volt, vagy te nem értél rá.

Beletúrtam a cuki hajadba.

- Köszönöm - suttogtam.

- És lenne még valami, de azt este kapod meg - vigyorogtál, mire felnevettem.

Felálltam.

- Kérsz üdítőt?

- Aham. Egy kóla jó lesz - kacsintottál rám. - Ja és Ash! - szóltál utánam. - Ha azt mondom, hogy nem a szexre gondoltam, akkor hinnél nekem?

Elnevettem magam.

- Nem is tudom Lucas. Belőled már bármit kinézek - röhögtem, majd a konyhába indultam.

/sziasztok édik! kérlek kommenteljetek, voksoljatok vagy bánom is én mi, de valahogy jelezzétek, hogy olvassátok, tetszik és van értelme folytatnom még a történetet:-)/

only you; lashtonWhere stories live. Discover now