13; Vásárlás

1K 129 5
                                    

Ashton

Sütöttünk palacsintákat reggelire, amiket hihetetlenül gyorsan megettünk.

Mindketten egy szál boxerben leültünk a kanapéra és bekapcsoltuk a tv-t. Az MTV-re kapcsoltam ahol a Kínos ment.

Megcsörrent a telefonom.

Lekaptam az asztalról és felvettem. (?értelmes megint)

"Szia Ash"

Anya.

Ó a francba.

"Öö.. Szia." motyogtam.

"Otthon vagy Lukekal?"

Picsába.

"Ümm. Igen" mondtam zavartan.

"Gondoltam. Harryvel valami felelsz vagy merszes hülyeséget játszottatok este amíg én aludtam és teljesen leitatott titeket. Tudam, hogy ma nem fogtok menni iskolába ezért írtam igazolást. Minden rendben ugye? Jól aludtatok? Nem volt gond?"

Azon kívül, hogy nem emlékszem a szexuális kapcsolatomra veled (van ilyen lel?!) és meztelenül ébredtem semmi.

"Nem, nem volt. Jól aludtunk" elnevetted magad én pedig mosolyogva figyeltelek.

"Akkor jó. Figyelj Ashton! A sütőn van egy lista, a pulton pedig pénz. Megkérhetlek titeket, hogy bevásároltok?"

"Persze" vágtam rá.

"Köszönöm. Most mennem kell. Később hívlak" köszönt el és lerakta a telefont.

"Gyere Hemmings! Megyünk shoppingolni" álltam fel nevetve.

"Mr. Hemmings" vigyorogtál rám.

"Jut eszembe. Én nem lehetek Mrs. Hemmings" mosolyogva betipegtem a konyhába, a pénzt meg a listát a zsebembe csúsztattam és elindultam kifelé.

"Ezért vagy Mr. Hemmings" kuncogtál. "Vagy én vagyok Mr. Irwin?"

Kulcsra zártam az ajtót.

Itt jött a gond.

Vagyis csak nálam.

Megfoghatom a kezed?

Meg akarom fogni!

De nem lehet!

Vagy igen?

AH!

"Szóval. Mehetünk?" kérdeztem halkan .

"Aha. De miért beszélsz ilyen halkan?" próbáltad utánozni a hangom.

Legyintettem, majd előkaptam a kocsikulcsomat.

"Van jogsid?" kerekedtek ki a szemeid.

"Mit hittél Hemmings?" küldtem neked egy lég puszit, majd beültem a vezetőülésre.

Elhelyezkedtél az anyósülésen.

Beindítottam a kocsit, kitolattam a garázsból és elindultam a legközelebbi szupermarket felé.

"Nézd meg mit kell velünk!" elővettem a listát és átadtam neked.

"Öö.. 3 doboz fogamzásgátló" kezdted.

"Mi?" egy pillanatra megállt bennem az ütő.

only you; lashtonWhere stories live. Discover now