Ashton
Ledöbbenve váltam el ajkaidtól.
"Hihetetlen vagy Luke" haraptam ajkamba, majd egy apró puszit nyomtam a szádra.
"Mi? Te akkor meleg vagy?" lökött arrébb Daniella.
Naná, hogy a suli ribancának fáj a legjobban.
"Igen. Ash és én együtt vagyunk" mosolyogtál aranyosan.
"Undoríttó" fintorgott megsértődve.
"Igen, én is sajnállak, hogy nem jött össze a 'bassz meg luke' projekted. De nézd, van egy csomó fiú a városban aki megdugna. És még fizetnek is" kacsintottam rá.
Ledöbbenve nézett rám.
A többiek nevetve figyelték a szituációt.
"Faszagyuak!" dobbantott egyet, majd a csicskásaival együtt elviharzott.
A legtöbb diák aki figyelte az egészet, az szétszéledt én pedig döbbenve néztem rád.
"Ezt miért tetted?" haraptam ajkamba.
"Ha ahhoz, hogy együtt legyünk fel kell vállalnom az egészet... Hát akkor legyen" mosolyodtál el.
"Annyira kibaszottul kurvára szeretlek" ugrottam vigyorogva a nyakadba.
"Én is Ashy. Én is." viszonoztad az ölelésem.
Megrezzent a telefonod.
Ránéztél, majd elnevetted magad.
"Mi az?" kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.
Felém mutattad a telefonod zároltképernyőjét.
Instagram: @calumhood fényképet készített rólad
Instagram: @michaelgclifford megemlített téged egy hozzászólásban: LASHTON 4ever 👨❤️👨 @lukehemmings @ashtonirwinKicsivel később az én telefonom is rezegve jelzett. Előhalásztam a zsebemből.
Instagram: @calumhood fényképet készített rólad
Instagram: @michaelgclifford megemlített téged egy hozzászólásban: LASHTON 4ever 👨❤️👨 @lukehemmings @ashtonirwin
Instagram: @daniellaqueen fényképet küldöttElnevettem magam. De az utolsó értesítésen megragadtam.
Megnyitottam az alkalmazást és a DM-re mentem.
daniellaqueen: ezt nézd ashy daddy😏
A csatolt képet nehezen töltötte be. Sőt be se töltötte. Rohadt mobilnet. Nem baj, majd otthon megnézem.
"Baj van?" léptél mellém.
"Nem, nincs" ráztam a fejem és elraktam a telefonomat.
Mit akarhat tőlem Daniella?
"Anya megszeretne ismerni" ölelted át a vállamat.
"De hisz már ismer" kuncogtam.
"De most úgy akar megismerni, mint a pasimat" nyomtál egy puszit a homlokomra.
^#^
Suli után haza mentünk hozzám.
"Szia anya!" kiáltottam amikor beléptünk a házba.
"Jóságos Úr Isten! Annyira örülök, hogy együtt vagytok" ugrott anya a nyakunkba.
"Honnan tudod?" lepődtem meg.
"Cal és Mike kitettek magukért" kacsintott.
Áá.. Szóval csak az internet. Nem szóltam.
"Felmentünk a szobámba" mosolyogva megragadtam a kezedet.
Becsuktam magunk mögött az ajtót. Ledobtam a földre a táskámat és leültem a székembe. Te az ágyamba feküdtél.
"Mit mondott anyukád, mikor visszamentél?" pislogtam, s közben elővettem a telefonomat.
"Bocsánatot kért. És segített rendbe hozni ezt az egészet. Nagyon jó lelkitárs" röhögted el magad.
Megnyitottam az instagrammot.
Rámentem a képre amit Daniella küldött.
Elállt a lélegzetem. Elkezdett forogni a világ. A szívverésem felgyorsult és a levegőt is szaporábban vettem.
"Baj van?" ültél fel az ágyban.
A képen egy fiú és egy lány volt.
A fiú és a lány csókolozott.
A lány Tiffany volt, a fiú pedig Te.
"Igen" válaszoltam könnyes szemekkel.
YOU ARE READING
only you; lashton
FanfictionÚgy éreztem egy olyan srác mint te sose vennél észre egy olyat mint én. 2015-2016. oasislukey®