7; Kávézó

1.3K 126 14
                                    

Ashton

A vasárnapi piknik elmaradt ugyanis az eső szakadni kezdett és így nem tudtunk elmenni.

Persze Sydneyben ritkán esik az eső, és amikor esik is pont akkor amikor nem kéne. (ez értelmes mondat volt)

Ezért inkább áthívtál magatokhoz. Bemutattál az anyukádnak és az egyik testvérednek Bennek. Mint kiderült az apád és bátyád, Jack elutaztak Londonba.

Az egész délutánt nálad töltöttem. Több időnk volt egymás megismerésére. Nagyon sok dolgot megtudtam rólad.

Említetted már, hogy hobbiból énekelsz és gitározol. De csak ma hallottalak elősszőr. Mint ne mondjak van tehetséged ehez. Ledöbbenve néztem ahogyan játszol a hangszeren a Blink182: I Miss You című dalát énekelve.

Később lementünk a nappaliba ahol rá volt kötve egy Playstation 4 a Tv-re.

Beraktuk a Fifát, majd a Saga Rally-t is. Nagyon jól éreztem magam.

Liz, az anyukád viszonylag közel volt a nappalihoz. A konyha és a mi helyiségünk közvetlenül egymás mellett volt, csak egy fal választotta el. Ezért figyelnünk kellet mikor adunk csókot egymásnak.

De végül, mint mondtam nagyon jól éreztem magam veled.

***

"Hey Irwin!" ugrott a padom elé Calum.

Éppen egy roppant érdekes könyvet olvastam ezen a hideg őszi napon az osztályterembe, ahol 5 perc múlva matek óra lett volna.

"Szia Calum" mosolyogtam kedvesen.

Nem voltam ehez hozzá szokva. Sosem szoktak velem beszélgetni a "menők". Sőt, egyáltalán senki nem szokott velem beszélni, egy kivételével.

Van egy barátom Ashley. Évfolyam társak vagyunk és legtöbbször a könyvtárban szoktunk találkozni és ott cseverészünk egy kis időt.

Nem mondanám, hogy nagyon erős barátságunk van, de mégis sok dolgot tudunk a egymásról, többek között azt, hogy mindig számíthatunk a másikra.
És nekem ez pont elég.

"Ma elvileg írunk matekból" ráncolta a szemöldökét. "Ez igaz?"

Calum a padomnak támaszkodott. Az ő asztala előttem volt.Te, Michael és ő mindig vagy a te vagy Mike vagy az ő padjánál "bandáztatok".

"Igen. Én készültem is rá" vontam meg a vállam kínosan.

"Jó oké. Kapsz 20 dolcsit ha megírod helyettem" élőkapta a famerzsebéből a pénzét és elkezdte számolni.

"Ne!Nem kell pénz, ingyen is szívesen megcsinálom" tarottam vissza.

Furcsán nézett rám, majd egy váll rándítással visszacsúsztatta a pénzt a zsebébe.

"Biztos nem kérsz semmit?" mérgetett.

Óvatosan megráztam a fejem.

"Oké.. Na de azért mégis egy dolgozat Irwin!" hitetlenkedett. "Figyelj! Órák után a srácokkal megyünk a Starbucksba" mutatott Mikera és rád ,mögötte szórakoztatok egy radírral (?). "Gyere velünk, állom az italod".

"Oké" egyeztem bele.

***

Luke

A kávézóban ülve még mindig nem értettem miért vagy ott velünk. Nem mintha ha zavart volna. Ma is észbontóan néztél ki és ha nem lett volna itt senki... Hát csináltam volna veled pár dolgot.

"Köszönöm Ashton" nézett zavartan Calum rád.

"Cal ezt ma már elmondtad vagy 10szer" kuncogtál.

Kuncogtál. Kuncogtál! Aww...

Nem bírtam és ajkamba kellett, hogy harapjak.

"Jó, oké! De tényleg köszönöm" ivott bele az italába.

"Nagyon szívesen" biccentettél mosolyogva és te is beleittál a forrócsokidba.

"Van valami hobbid Ash?" kérdezte Michael.

Óó.. Szóval már ott tartunk, hogy mindenki mindenkit becéz?

"Dobolok" válaszoltad.

"Az zsír! Én gitározok" kacsintott rád.

Kacsintott! Rákacsintott a pasimra! Uu.. Mike ha megtudod, hogy meleg vagyok akkor én Isten bizony kiütöm a szemed.

"Michael! Add ide a telefonod!" utasította Calum.

"Miért?" kérdezett vissza reflexből Mike.

"Mert snapchatre akarok rakni egy képet magamról" magyarázkodott.

"Ahoz ott a te telefonod te gyökér" röhögött Michael.

"Malum helyzet nem de?" suttogtad a fülembe.

Elnevettem magam.

"De az a menő ha én csinálok a tieden és te az enyémen" huzta tovább Cal.

"Csak azért mert nekem 6s-em van neked meg 6plus-szod" vigyorgott gonoszul Mike.

Szóval már áttértünk az iPhone 6 variációira.

"Grr. Olyan geci vagy Michael" durcizott Calum.

"Azt hiszem elmegyek mosdóba" álltál fel.

A többiek biccentettek. Amint beléptél a mellékhelyiségbe így szóltam.

"Nekem is kell!"

"Akkor miért nem mész?" kérdezte Cal és Mike felvont szemöldökkel teljesen egyszerre.

Mint te is mondtad, ez is egy Malum pillanat.

Megvontam a vállam, feálltam és utánad mentem.

Amint kinyitottam a mosdó ajtót te álltál velem szembe. Ki felé indultál.

Visszalöktelek. A falnak nyomtalak és megcsókoltalak. Lassú, mégis szenvedélyes csókba fortunk, amit persze egy idegen fiú a mosdóba lépve megzavart.

***

/jajj. hát helóka. van sztori bőven. Arzaylea (bővebben a Fake Boyfriend fanficem "i hate arizona" című fejezetében), How did we end up here? DVD (remélem jól írtam), még mindig a SGFG CD hatása alatt vagyok, Leiner Laura Illúzió (awww) és még miegymás. remélem tetszett ez a rész. és aki olvasta a Suicide című blogomat az ne ijedjen meg! egy időre leszedtem, mert azt hittem lesz rá időm de aztán még sincs. :(( sad story...
Puszi: Anna, Luna, Nagy Márkné..(lol) :* /

only you; lashtonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora