20; Kilátó

870 102 4
                                    

Ashton

Kint álltam a házunk előtt, és vártam, hogy gyere értem.

A hidegtől néha összekoccantak a fogaim. Hogy melegen tartsam magamat, összedörzsöltem a kezeimet.

- Szia életem - jelentél meg előttem és átöleltél.

- Szia Lukey - adtam egy csókot, amit én rövidnek szántam, de te szépen elnyújtottad.

- Cuki a hajad - turtál a fürtjeim közé.

Elpirulva nyomtam egy puszit az arcodra.

Mostanában mindig begumizom a hajamat az edzések miatt, meg azért is, mert elég hosszúak és néha zavarnak, de most kiengedtem.

- Menjünk sétálva. A kilátó közel van - simítottál végig az arcomon.

Elmosolyodtam, majd ujjaimat a tieiddel összefonva elindultunk.

Az út tényleg nem volt hosszú, hamar a dombhoz értünk. Csak a domb elég meredek volt.

- Baszki ez csúszik - kapaszkodtam meg a felfelé vezető lépcső korlátjában.

- Vigyázz magadra baby - nevettél mögöttem.

Lassan felértünk.

A kilátás csoda szép volt, igaz már sötétedett.
Gyönyörűen csillogott a lemenő nap fénye a tenger vizén.

Senki sem volt a kilátónál, csak mi.

- Menjünk fel - ragadtad meg a kezemet és a kilátótoronyhoz húztál.

Felsétáltunk. Sokkal többet lehetett látni, mint a domb tetején.
Most észre vettem kisebb, befagyott tavakat az erdő mélyén.

Miközben gyönyörködtem a látványba, te mögém álltál, megöleltél és a nyakamba csókoltál.

Elmosolyodtam, megfordultam és a hajadba turtam.

- Annyira szeretlek - suttogtad, végig a szemembe nézve.

- Én is téged Lukey - válaszoltam, majd megcsókoltam ajkaidat.

Viszonoztad a csókomat, kezedet pedig a derekamra csúsztattad.

Imádtam. Mindig is élveztem a szenvedélyes csókjaidat.

Kezemet végig simítottam a felsőtesteden.

Valami leírhatatlan érzésem volt, és úgy éreztem mindjárt felrobbanok a szikrázó hormonjaimtól.

- Luke - nyögtem, miközben te az egyik padra ültettél ami a közelben volt.

- Igen Ashy? - kérdezted lihegve, majd újra ajkaimra tapadtál.

- Kurvára kívánlak - belemarkoltam a hajadba, és úgy vonalak még jobban magamhoz. - Azt akarom, hogy most csináljuk!

Meglepett téged ez a mondatom, de azonnal elvigyorodtál.

- Ash hideg van. Komolyan itt akarod? És készen állsz? - halmoztál el kérdésekkel, de mindvégig mosolyogtál.

Visszaemlékeztem arra az éjszakára, mikor Harry leitatott minket és Lukekal szeretkeztünk, vagyis szexeltünk, ahogy Luke mondaná. És mivel nem emlékszünk semmire abból az éjszakából ezért ez lenne az első alkalmunk. És erre emlékezni is fogunk. Oh te jó ég!

- Nem érdekel az időjárás-jelentésed Hemmings. Itt akarom, veled és ha most nem csinalsz semmit akkor én baszlak meg! - suttogtam, mire te felnevettél.

/nos... nem bírtam, hogy ne írjak ide egy részt.
hogy őszinte legyek, ez a kedvenc történetem és ide szeretek a legjobban írni. eléggé le voltam törve, amikor nem volt ihletem. de azok a whi-s lashton giffek. AWW.💞/

only you; lashtonTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon