Csengettek anya pedig szólt, hogy nyissam ki az ajtót.
Te és én nagyon idiótán néztünk ki. Anya karácsonyi inget erőltetett ránk, amiben úgy néztünk ki, mint valami bohóc az american horror storyból.
Lauren is szépen felöltözött, csak anyát meg Harryt vártuk.
- Jó estét Mrs. Hemmings és Mr. Hemmings - nyitottam ki az ajtót.
Puszit adtam Liznek és kezet fogtam Andrewel, meg Jackkel és Bennel is.
Te is ugyanezt tetted, majd jött anya és Lauren.
Hol van Harry?
- Ashton kérlek hívj csak Andrwenak, a feleségemet pedig csak Liznek - mosolygott rám Andrew, mire bólintottam.
Harry csörtetett le a lépcsőn.
Ugyan olyan ing volt rajta, mint rajtunk, de rajta valami szörnyen állt.Belőled kitört a röhögés és konkrétan a hasadat fogtad. Oldalba böktelek, hogy fejezd be, de én is kuncogtam egy kicsit.
Harry is üdvözölte Lizéket, majd mindenki indult az étkezőbe.
- Azta, hogy kicsípte magát Harold - ütöttél bele játékosan a karjába.
- Befogod a pofád Hemmings - morogta Harry.
Nevetve leültem az asztalhoz, ahogy a többiek is. Anya ás melletted ültem, velem szemben pedig Harry.
Neki láttunk az ételnek, ami nagyon finom volt, és evés közben a dicséreteket hallgattam, amiket anya kapott a vacsorára.
Kellemesen telt az étkezés a kis családunkon belül, és mire a desszerthez értünk, mindenki a nappaliba ült és ott akarta elfogyasztani.
A hifin Lauren berakott egy karácsonyi összeállítást.
Az All I Want For Christmas Is You-ra mindenki táncolni akart, szóval párba rendeződtek a személyek a nappaliban, és táncolni kezdtek. Lauren Harryvel, Andrew Lizzel, Anya pedig Bennel.
- Ti nem táncoltok? - ült mellénk a kanapéra Jack.
- Egyelőre itt is megvagyunk - döntöttem a válladra a fejemet, és úgy néztem a táncoló tömeget.
- Hol szilvesztereztek? - tette fel a kérdést Ben, aki leült a köreinkbe, mert Liz elment mosdóba és addig anyám Andrewval táncolt.
- Fogalmam sincs - válaszoltál.
- Újra leitatom őket - jelentette ki Harry, aki szintén abba hagyta a táncot Laurennel.
Mindenki értetlenül nézett, te perverzen elmosolyodtál, én pedig nevetve megforgattam a szemeimet.
- Nem állna ellenemre - mosolyogtál, majd a kezdet végig simítottad a combomon.
YOU ARE READING
only you; lashton
FanfictionÚgy éreztem egy olyan srác mint te sose vennél észre egy olyat mint én. 2015-2016. oasislukey®