4; Elbasztuk

1.5K 134 11
                                    

Ashton

Teljesen lefagytam.

A szívem a torkomban dobogott.

Köpni nyelni nem tudtam.

" Te komolyan beszélsz?" kérdeztem csodálkozva.

" Nem tudom mit csináltál velem/belőlem Ashton... De megváltoztam. És rád vágyom. Akárhányszor meglátlak görcsbe rándul a gyomrom, furcsa érzés kap el. Ilyet eddig csak lányoknál éreztem... " ajkadba harapva elpirultál.

" Ez hihetlen" motyogtam magam elé meredve.

" Te nem érzel így? " néztél rám félve és egyszerre dühösen.

Elakartam mondani, hogy én már kilencedik első napján beléd szerettem.

" Luke én már.. " kezdtem volna bele.

" Szóval nem? Értem, semmi gond.. " nem engedted, hogy befejezzem és kiviharoztál a szobából.

Ott álltam ledöbbenve. Könnyeimet útnak engedtem.

Nem! Nem! És nem! Végig fogsz hallgatni a francba is!

Kifutottam a szobából.

Össze-vissza kapkodtam a fejemet, de mindenütt csak alkoholos tinik és egy-két alig józan srác smacizott egy (már) jól bebaszott csajjal.

" Kurva élet.. " morogtam, majd kimentem a házból.

A ház kerítésének támaszkodtam. Hirtelen ötlettől vezérelve belerugtam a falba.

" Itt volt a lehetőség bassza meg! " kiáltottam el magam. " De megint mindent elbasztam! Persze! Mit hittem?"

Luke most tök idiótának tarthat. Amikor kérdezte, hogy ugyan úgy érzek azonnal rá kellett volna vágnom, hogy igen. De baszki én be akartam vallani mindent.. Persze ő türelmetlen. Bár tényleg furán válaszoltam volna.
"Luke én.." Végül is ilyenkor jön, hogy "Luke én nem így érzek, sajnálom". A kur.. Elbasztam. Megint elbasztam mindent.

Az egyetlen esélyemet.

Luke

Igazából én voltam most a fasz. Nem engedtem, hogy végig mond. De mindenki tudja, hogy a "Figyelj, én..." után mindig az jön, hogy "én nem érzek így, sorry". Nem bírtam volna, hogy visszautasíts. Ezért inkább meg sem hallgattalak. Egy igazi faszkalap vagyok mondhatom.

Sétáltam két kört a közeli parkban. Ki kell tisztítanom az agyamat. Túl sok dolog történt.

Még mindig nem hiszem el, hogy mit érzek irántad.

Úgy érzem, hogy szükségem van rád. És többre mint egy barátra.

Meg akarlak csókolni nyilvánosan, kézen fogva akarok veled sétálni.

De mit mondana erre anya, apa, a bátyáim, a barátaim? Jesszus...

Veled viszont tisztázni akarom, hogy szeretlek.

Igen! Szerelmes vagyok beléd Ashton Flecher Irwin!

***

/most utáljátok nyugottan, hogy ilyen szar. szerintem rohadt cukik. ezen kívül! DÍJJAT KAPOT A TÖRTÉNET! részletesen majd egy másik részben leírom és 'továbbítom '. köszönöm, hogy olvassátok és, hogy vote-oltok! ez sokat jelent nekem :'). és most Voodoo Doll.. Puszi: Anna 🔐🌚

Ui.: a 6. férjem HAMLET a nem hörcsög ;)
DORINA! ha elolvastad ezt a botrányt.. (uugh.. de vicces vagyok) akkor gondolom ezt is látod (xd)... Szo köszönöm, hogy vagy nekem. (NEHOGYFÉLREÉRTSEVALAKI!XD) az utóbbi időben kerültelek.. mert izé tudod.. vagy sejted.. mindegy. köszönök mindent :) . ahogy neked is ANNA!!!

Na vége a luv storynak!

Puszi (már tényleg) : Anna 😪❤️/

only you; lashtonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora