3

401 30 0
                                    

Kapının yanında ki küçük zile bastım ve bekledim evde yoklarmiydı acaba ... Tekrar bastım ve içeriden birkaç ses duyuldu. Sonra kapıyı sarı saçlı bir çocuk açtı.

Sert bakışlı orta boylu mavi short ve kot pantolonu olan gözleri hafif sis biriydi.

- içeri gelmeyi dusunmuyomusun... JIA

Adımı bastırarak söylemişti sesiyle irkildim ve içeri girdim. Içeride kardesim dahil 7 erkekler di. Bu neydi şimdi 7 erkekle aynı evde mi kalacaktım. Hepsi bir koltuk da oturmuş bana bakıyorlardı. Kendimi seçmelere katılan yeteneksizler gibi hissettim ve hemen karşı koltuğa oturdum.

-merhaba

Sesimin duyulabilecek kisiklikta söyledim. Onlarda bana aynı ses tonunda karşılık verdi. Kapıyı açan kişi hemen yanımdaki tekli koltuğa oturdu ve bana baktı.

- bakislarindan anlaşıldığı gibi evi böyle dusunmuyordun ama idare etmen gerek ben suga senin üvey kardesinim.

Sesi aynı tonda ve ineliyciydi. Sanki isteyerek geldim buraya hem nasıl net söyleyiverdi çok kolay biseymis gibi

-ben de jia merak etme fazla uzun kalmayı düşünmüyorum okula geri donucem ve bir yurt ayarlamaya calisicam

-nasıl istersen bu arada bunlar benim ev arkadaşlarım

Dedi karşı koltuk daki kişileri göstererek hepsini taniti yasitim olan iki kişi vardı. V ve Jimin gayet sempatik insanlardı sıcakkanlı diğerleri de öyle. Ama buraya ne için geldiğimi unutmamaliyim.

Tanıştıktan sonra benim için ayrılmış bir oda gördüm. Küçük ama idare ederdi. Beyaz yatak ,beyaz dolap ,beyaz ayna burda hersey beyazdı. Odama gecdim ve eşyalarımı yerlestirdim. E belirgin yere de annem babam ve benim olduğum resmi koydum.

No Dream - BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin