10M

390 18 0
                                    

Saat 02.15 olmuştu. Yatagima oturdum ve laptobumu acdim. Mezuniyetim için birkaç elbise resmine baktım ve eski arkadaşlarımla konuştum hepsi benden daha hevesli olduklarını belli ediyorlardı. Sonra telefonumun titremesiyle laptobu kapatıp telefonumu elime aldım. Mesaj jimin den di .

-hala uyumamissin

-eski arkadaşlarımla biraz konuştum
Mezuniyet hakında

-ohh peki

-sen neden uyumadin

- uyku tutmadı seni düşünüyordum ♡

-yanıma gelmek ister misin?♡

-geliyorum
Geldim ♡

Kapıyı çalmadan içeri girdi ve sırtını kapıya yasladi. Ikimizde gulumsedik ve yanımı işaret ettim. Yanıma oturdu ve yavaşça bana yaklaştı.

-sevgilimle... başbaşa ... aynı evde... olucak olmam beni heycanlandiriyor

Kelimelerini söylerken sıcak nefesi boynumu oksuyordu. Biraz daha yaklaştı ve boynumu öpüyor emiyor usulca isiriklar birakiyordu. Kendime hakim olmaya çalışıyordum bana her dokunusunda nefesin kesiliyor. Kasiklarimdaki sıcaklık artıyordu.

Ellerini göğsüme koymuştu ve sertçe sıkıyordu. Tshortumun uclarindan tutarak sıyırdı ve beni kucağına gelecek şekilde konumlandirdi. Bende hızla üstündeki tshortunu çıkarttım ve daha sert bir şekilde kucağına oturdum. Elleri kalcalarima doğru indirip oksarken dudaklarimiz uyumla birlesiyor dili icimde hareket ediyordu. Ellerimi kaslarina dogru kaydirdim ve sıkmaya başladım. Opucuklerimiz her evrede derinlesiyordu... inlemelerimi durduramiyip hafifçe inledim.

birden kapı çaldı. Ikimizde duraksadik ve ben hemen ardından V nin sesini duyduk.

-jimin suga ile balkondayiz sende tuvalete kalktın tamam mi hemen yanımıza gel en gerek üzgünüm.

-geliyorum V sağol

Jimin yerdeki tshortunu aldı ve hizla üstüne geçirdi. Kolundan tutum ve ...

-V bizi biliyor mu ?

-üzgünüm ama ona söylemek zorundaydım. Ama merak etme bizi destekliyo ona guvenebiliriz şimdi gitmem gerek bebegim iyi geceler

Deyip son kez öptü ve odadan çıktı.

Evet bende V ye güveniyordum. En azından bizi kurtarmıştı. Saat de epey geç olmuştu geceliklerimi giyip kendimi yatağımin sıcak kolların biraktim...

No Dream - BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin