22

220 17 1
                                    

Ev çok sesisdi demek ki en erken ben uyanmistim. Hemen saate baktım daha 8 idi. Banyoya gittim ve hızlı bir şekilde duş aldım üstümü giydikten sonra kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim. Buzdolabına acdim fakat doğru düzgün birşey kalmamıştı. Bende yakınlarda bir market bulmak umuduyla dışarı ciktim.

Kaldığımız yerde bizim gibi tatil için kiralanan müstakil evler vardı. Ada ya da çok yakındı. Önce etrafima bakindim. Ilk olarak yoldan geçen birine soracaktım. Sağ evden çıkan esmer uzun boylu birini gördüm. Ona sormayi planliyordum. Ama cekinmistim. Bende telefonundan haritayı açıp marketi aramaya basladim.

Gerçekten yollar rengarenk görünüyordu. Hiç birşey anlamamıştım. Tekrar bu sefer cesaretimi toplayıp yoldan geçen bir beyefendiye sordum ama turist olduğunu ve daha dün geldiğini söyledi. Arkamı döndüğümde esmer olan da bir yer arıyor gibi başını iki yana çeviriyordu. Acelem vardı. Ben eve dönene kadar uyansinlar istemiyordum. Bana doğru yaklasmasindan fırsat bilerek yolundan çevirdim. Başka çarem yoktu.
Pardon en yakın market nerede biliyor musunuz ? Benimle telefonuna bakarak konuşmasına devam etti.

Bende arıyorum haritaya göre sola döndükten sonra iki sokak ilerisinde

Peki tesekkurler deyip yavaşça yürümeye basladim. O da tam arkamdan geliyordu.

Marketi gördükten sonra adımlarını hizlandirdim ve içeri girip bir sepet aldım. Hemen ihtiyacım olanları aldım. En son süt almayı unuttugumu fark ettim ve tekrar giriş kapısının yakınında ki dolaba doğru ilerledim. Esmer olanda oradaydı. Tam dolabın önündeydi. Ben gelince duraksadi ve başını önüne eydi. Bende hemen ilk cam şişeye gözümü kestirdim almak icin hamle yaptigimda onunda eli aynı sisedeydi. Bir an göz göze geldik ve elini hizlica çekip ensesine götürdü.

Bende şişeyi alıp hemen kasaya yöneldim. Ücretini ödedikten sonra hizlica eve gitmeye basladim. Eve yaklastigimda arkamdan

heyyy bekle ...
Diye bir ses duydum ve arkamı döndüm. Esmer olan hızlı adımlarla bana yaklaşıyordu. Şaşkın bir ifadeyle ona bakıyordum. Bana bir poset uzattı. Yine aynı boş bakışlarla ona bakarak poseti aldım. Içinde bir şişe süt vardı.

Orda unuttun dedi. Bende gülümseyip teşekkür ettim. O da bana gulumsemisti. Parlak bi gülümsemesi vardı.

Ahh bu arada ada da arkadaşlarım benim için bir parti duzenliyo kalabalık olması için tatil nedeniyle gelen herkesi bekliyoruz belki gelmek istersin arkadaşların da gelebilir. Dedi bende belki deyip gülümsedi. Arkamdan akşam 9 da dedi bende bakmadan kapıyı açıp içeri girdim.

Jin haricinde hepsi hala uyuyordu bende hemen mutfağa gectim ve kahvaltiyi hazırlamaya basladim. Ben hazırlarken Jin de bana yardımcı olma için aldıklarını yerlestiriyordu. Hepsi uyandiktan sonra kahvaltı yaptık ve salona gectik. Oturup tv izledikten sonra sıkılmaya basladigimizi fark ettik ve her zaman ki kafeye gitmeye karar verdik hazirlanip evden çıktık.

Evimiz kafeye yakin oldugu icin yavasca yurumeye basladik. kafeye geldigimizde disaridaki gölgede kalan bir masa sectik ve oraya gectik. Görevli geldi ve iceceklerimizi siparis ettik. Bende iceceklerin gelmesini beklerken etrafi izlemeye basladim. Arkamdan gelen gulme seslerini duydugumda merakla arkami döndüm. Bu markete tanistigim esmer cocukdu. Yaninda da kalabalik bir arkadas grubu vardi. Seslere bakilirsa egleniyor gibiydi. Bira ana goz goze geldiğimizde bana gülümsedi. Bende karsilik verip pnume döndüğümde jimin ile goz goze geldik. Saskin bir sekilde ona baktim.

Iceceklerimiz de gelmisti sohbet edip kahvelerimizden yudumladık. Disaridayken zaman baya da gecmisti. Rap monster kalksak mi. Dedi biraz yorgun görünüyordu.bizde onu kirmayip masadan kalktik. Tama arkami dondugumde esmer olan bana yaklaşıyordu.

Aksam geliceksin degil mi diye sordu. Bende bana cevrilen saskin bakislara cevap olarak tatilimi tek gecirmiyorum dedim uyeleri gostererek.

Gulumseyerek hep birlikte gelin dedi bende belki dedim.
Bu arda ben kai deyip elini uzatti.
Bende jia memnun oldum kai dedim ve uyelerle birlikte eve dogru yurumeye basladik.

No Dream - BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin