Sehun odaya geçtiğinde kendini tekrar soğuk terler içinde buldu. İlk defa yatığı şeyin yanlış olduğunu düşünüyordu onunla sürekli yüz yüze olmak ve onu her gördüğünde bu günün aklına gelme olasılığından korkuyordu. Aslında kendisink çok sadist görmüyordu sadece son yattığı kızın göğüs uçlarında mum erimişti bunun gibi kendine göre fantazileri vardı. Şuan evin içinde dolaşan küçük bedeni altına almak istiyordu. Ama bunun olasılığı bile olamazdı. Dışarı çıkmanın ona iyi geleceğini düşündü ve telefonunu alıp evden çıktı.
[Jia] Her yeri toparladım ve kendimi yatağıma bıraktım hafiflemiş gibiydim. Ama aklımda takılan bir soru vardı. Neden Sehun. Neden bunu yaparken bu güzel şeyleri Jimin'le yaşarken aklımda onun yüz ifadesi beliriyordu. Kapı çalmıştı ve başımdaki bütün düşünceler dağılmıştı gelen Min'di. Elindeki poşeti kapıdan sallayarak içeri girdi.
-Bu evdeki ilk gecemiz değil ve yarın izinliyim. İceriz değil mi?
Onu içeri aldım işten gelmesine rağmen enerji yüklü gibiydi. Odasına geçti bende poşeti alıp mutfağa. Kısa sürede üzerini değiştirmiş ve Sehun'u arıyor.
-Sehun nerde Jia.
-En son evdeydi ama çıkmıveolmalı.
Telefonunu aldı ve numarayı tuşlayıp aradı.
-Nerdesin bugün evdeki ilk gecemiz ve soju aldım çok geç kalma.... Oh neden gelmiyorsun.... Ama ilk gece... Ah pekala...
Telefonu kapattı ve elini omzuma doladı.
-Jia bugün kızlar partisi yapacağız desene
-Im bence daha eğlenceli olucak.
Birşeyler hazırladık ve sojularımızı da alıp masaya geçtik. Bir yandan sohbette de baya dalmıştık ve o ise 5. fincandan sonra sarhoş olmuştu. Uyuklamaya başladığında onu odasına taşıdım ve masayı toplayıp balkona çıktım. Biraz hava almak iyi gelmişti kapı gıcırdadı ve bu beni ürkütmüştü ama bu sefer açık olan benim kapım değil Sehun'un kapısıydı. Yavaşça kapıya yaklaştım ve perdeyi çekip başımı içeri uzattım odayı dolu haliyle ilk defa görüyordum. İçeri girip kurcalamak istesemde filmlerde olduğu gibi bir an girmesi olasılığını düşünürsek benim için kötü olurdu. Kapıyı katıp odama geçtim. Çok içmesem de biraz başım ağrımaya başlamıştı. Yatağıma uzandım ve kollarımı yastığımın altında birleştirdim. Birkaç dakika sonra kapının sesiyle irkildim. Gelen Sehun olmalıydı sessizce yatağımda kaldım. Balkondan garip tıkırtılar geliyordu. Üstündeki örtüyü başıma kadar çektim. Içimden ağır ağır tekrar ediyordum.
- Uyumalıyım, uyumalıyım...
Bir cam şişe tıkırtısı gelmişti onu küfrederken duydum. Sanırım içiyordu. Neyseki onun olduğunu bilmekle tedirginliğim gitmişti.
***
Eğer 10 bin olduysak bu sizin sayenizde iyiki varsınız ve sanırım bu hikayeye yakın bir zamanda final yapacağım. Ama sizler sayesinde yazmayı daha çok sevdim ve yeni bir hikaye ye daha başlamayı düşünüyorum bu yüzden lütfen yorumlarınızı esirgemeyin.
Yeni kitabın konusu hakkında çalışıyorum ama BL NL veya GL mi olsun karar veremiyorum bunun içinde lütfen mesaj atın kendinize çok iyi bakın Sizi seviyorum. 💟