Gözlerimi açtığımda sicak yatagimdaydim. Aklıma dün gece olanlar geldi , jimin...
Onu düşünmek bile yüzümü gulduruyordu. Ellerim yavaşça dudagima gitti. Kendim dahi utanip yorganı başıma çekip yatagimda tepkimeye basladim. Kapimin calmasiyla yorganın altından ciktim. Gelen jimin di.-günaydın
Kapiya yaslanmis kahverengi saçları hafif yüzüne düşmüş beni gülerek uyandıran sevdiğim adamla güne başlamak ...
-günaydın
-kahvaltı etmiycek misin
- imm geliyorum
-peki
Kapıyı kapattip çıktıktan sonra hemen yatak dan fırlayıp aynaya baktım. Saçlarımı düzeltip üstümü değiştirdim ve mutfağa gittim. Herkes başlamıştı bende jiminin caprazindaki boş sandalyeye gecdim. Kahvaltı yaptik dan sonra herkes salondaki yerlerine gecdi. Tabiki jiminle çıktığımızı kimse bilmiyordu. Konuşmak için ilk gittiğimiz yere gittik.
Ilk oturduğumuz bankdaydik.-Su an seninle birlikte olduğumu suganin bilmesini istemiyorum jimin
- sen nasıl istersen dedi bu sefer tuttuğu elli mi parmaklariyla daha sıkı kavradı.
Bu bana güven veriyordu. Yanliz kalmadigimi artık yanliz olmadığımı anlıyordum. Biraz daha dolaştıktan sonra eve döndük. Nerdeyse kimse dışarı çıktığımızı farketmemisti bile. Suga hariç...
-Jimin nerden geliyorsunuz
- biraz dolaştık
-sanırım iyi anlasiyorsunuz hep birliktesiniz nerdeyse
Jia- evet suga jimin iyi biri
-öyledir...
Suga ile konusmak bile beni sinirlendiriyordu. Ama yapacak bir çarem yoktu. Sana bunu demek istemezdim suga ama teşekkür ederim beni buraya cagirdin için ve kalbime teşekkür ederim jimin gibi birini sectigin icin ...
Yaklaşık bir hafta geçmişti. Herşey iyi gidiyordu. Intikam duygum azalıyor evdekiler benim ailem gibi olmuştu. Suga ile artık ters dusmuyorduk. Bu gece uyumadan onunla konusmam gerekirdi.
Akşam yemeğimizi dışardan söylemeye karar verdik. Ve pizza söyledik. Yemek yerken Suga ya baktım. Onda kendimi gördüm. Ikimizde yanliz kalmıştık. Kaderimiz bir gibiydi. Onun benden baska kan bağı olan birisi yoktu sadece kardesi gibi gördüğü arkadaşları vardı. Bu gece kardeşiyle konusmaliydim. En az benim kadar kötü anlar yaşadığını biliyordum.
Yemek yedikten sonra herkes yerlerine geçti. Suga salondan tam kalkarken bende kalktım
-biraz konusabilirmiyiz ?
-olur balkona geçelim
Balkona gectik ve oturduk.
-evet ne konuşuyoruz
-neden düşman gibiyiz suga
-hayır değiliz
-öyleyim suga evet belki geçmişte babamız kötü şeyler yapmış olabilir ama bunun sorumlusu biz değiliz değil mi. Bir kardesim olduğunu bilseydim seni daha önceden bulurdum. Sana her baktığımda gözümün önüne babam geliyor. Bakışın ağır duruşun...
Tıpkı babama benziyorsun ve senin yaninda olmak bana güven veriyor.Soluksuz konuşmaktan nefes nefese kalmıştım o ise yüzünde anlayamadığım poker yüzünü takmıştı.
-babamı çok az görüyordum zaten geldiğinde annem odada oluyorlardı ben onunla birşeyler yapmak istediğimde sürekli işi oluyordu bi yanım hep eksik büyüdüm jia bunun nasıl bir duygu olduğunu asla bilemezsin sonra beni yatılı bir okula yazdirdilar. Ordada annem ve babamdan uzak olarak büyüdüm ama bana aile kadar yakın olan arkadaşlarım var kan bağım olan tek kişi sensin geriye kalan ve seni koruyacagim ...