20

228 15 0
                                    

Uyandığım çokdan öğlen olmuştu ve evde yavaştan bir telaş vardı. Valizim dünden hazırdı. O yüzden acele etmedim.

Banyoya gittim ve duş aldım sonra kişisel eşyalarımı alıp valize yerleştirdim. işlerimi bitirdikten sonra Jin ile yiyecek birşeyler hazırladık.

evdekilerle birlikte yiyeceklerden atıştırdık ve son hazırlıklarımızı yaptık.

Hava biraz kızıllaşmıştı bizde daha fazla kararmasını beklemeden yola çıkmaya karar verdik ve arabaya geçtik.

arabayı kullanacak olan kişi Jin di yanında J hope ve rap mon vardı sanırım dönüşümlü olarak süreceklerdi.

Hemen arkaya da biz yerleşik. Suga ve ben birlikte oturmuştuk arkamızda da V Jimin ve Jungkook vardı. Yol boyunca v nin yaptığı esprilere gülmüştük Suga da çoktan uyumuştu.

Suga nın uyuduğunu gördüğümde kafamı arkaya çevirip jimin e baktım. başını cama yaslamış kulaklıklarıyla müzik dinliyordu. bende geri donup başımı onu gibi cama yasladım ve gözlerimi kapadım

Hava çoktan kararmıştı. etrafıma baktığımda yanımda Jin vardı sürücü koltuğunda da rap mon. demek baya yol gitmiştik. önce Suga ya baktım uyanmıştı ve yollu seyrediyordu.

arkamı döndüğümde jımın ile göz göze geldik gülümsedi ve bende gülümsedim.

Burada bir ev kiralamıştık. arabanın freniyle sonunda geldiğimizi anladım. hepimiz arabadan indik. bende bagajı açdım ve bavulumu arıyordum. Adımın seslenildiği yere dondum bu jımın di

bavulun bende hadi gel deyip gülümsedi. bende yanına gittim hep birlikte eşyaları asansöre koyduk ve eve çıktık.

Eve çıktığımızda içerisi kullanışlı güzel bir evdi. Hepimiz kendimize uygun odaları seçtik bende hemen jımın in olacağı odanın karsısına geçtim. hepimiz yorgunduk. o yüzden yemekleri dışarıdan söyledik

Çok geçmeden gelmişti yedikten sonra odamda ki küçük banyoya geçtim ve soğuk bir duş aldım. uzun araba yolculuğundan sonra bu iyi gelmişti.

odama geçtim ve yarın için dinlenmeye karar verdim. Yarın Jeju da ki ilk günümüz olacağı için baya gezecektik.

hemen üstümü giyip yatağıma geçtim. banyo sonra uykusu herşey den güzeldi...

sabah enerjik bir şekilde yatakdan kalktım. Jeju da ki ilk günümüzdü. Yüzümü yıkayıp mutfağa gittim. Jin de mutfaktaydı. Demek ki güne tek enerjik başlayan ben değildim.

Omlet yapmaya karar verdik o hazırladıklarımızı çırparken bende masayı hazırladım. Herkes uyadıkan sonra yemek yedik ve üstümüzü değiştirmek için odalarımıza geçtik.

Tabi ki en geç ben hazırlanmıştım kot şortumu ve kısa bol beyaz tshörtümü giydim. saclarımı dalgalı bıraktım ve hafif bir makyaj yaptıktan sonra fötr şapkamı alıp çıktım.

Burası haika bir yerdi. Havası manzarası herşey mükemmeldi. Adayı gezdikten sonra bir kafeye gidip dinlenmeye karar verdik. Bu kafe jimin le ilk gittiğimiz yere benziyordu.

Menüler geldiğinde içeceklerimizi sipariş ettik. hep birlikte sohbet ederken jimin lavaboya gideceğini söyledi ve kalktı. Telefonumun titremesiyle elimi cebime götürdüm.

Mesaj jimin den di.

tuvalete gel

Bende masadan kalktım ve ilk gördüğüm görevliye tuvaletin yerini sordum. Eliyle sol kısmı işaret etti. B ende hızlı adımlarla oraya doğru ilerledim.


No Dream - BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin