Kendimi yorgun hissediyorum. Hemde hiç olmadığım kadar. Bazen uzaklaşmak istiyorum. Annemi özlüyorum. Ne kadar iyi olsamda evdekilerle bazen buraya ait hissetmiyorum kendimi..
Çalan müziğinde etkisiyle binbir düşünce geçti aklımdan. Saat sabahın erken saatleriydi. Yatagimdan doğruldum ve banyoya ilerledim. Soğuk suyun etkisiyle uykumun açılmasını umut edip suyu hizla yüzüme çarptım. Tekrar odama dönüp üzerime kot jean ve bol kapşonlumu geçirdim. Hızlı adımlarla caddeye çıktım. Her zaman ki gibi kalabalıkdi. Başıma kapşonumu geçirdim ve aralarina karıştım..
Biraz yürüyüp hava almak iyi gelmişti. Saatime baktım bizimkiler çoktan uyanmış olmalıydı. Kestirmeden eve dönmeye karar verdim. Bizim evin yakınlarına geldiğimde bir evin başlatıldığını gördüm. İri adam nakliye icin gelenlere neler yapması gerektiğini söylüyordu. Utangaç bir tavırla yanına yaklaştım.
-Evden taşınıyorsunuz sanırım.
İri adam gülümsedi.
-Evet de neden soruyorsunuz?
-Ah. Yeni bir eve ihtiyacım var aslında ve şuan ki evime yakın.
Biran duraksamıştı iri adam..
-Bu evi bayan nir öğrenciye kiraladım. O da kira için bir ev arkadaşı arıyor sanırım istersen onunla konusabilirsin.
En azından konuşup öğrenmekten zarar gelmezdi. Bunun iyi bir fikir olabileceğini düşünüyordum.
-Pekala kendisine nasıl ulaşabilirim?
Adam cebindeki küçük kağıdı bana uzattı.
-Bu numarası arayıp konuş umarım anlaşırsın. Deyip işine devam etti. Kagidi arka cebime sıkıştırıp eve ilerledim. Yedi erkekle yaşamak çok zordu. Özellikle biri sevgilinse daha zor ve biri de üvey kardeşinse..
Apartmanın merdivenlerini hızla çıktım. Anahtarımı çıkartıp kilide yerlestirmeye çalışıyordum. O anda kapıyı Jimin açtı. İçeri girip bağcıklarımi çözmeye başladım.
-Nerdeydin?
-Yürüyüşte pek uyku tutmadı.
Cevaplamadan içeri girmişti bu aralar fazla garipleşmiştik. Odama geçtim ve cebimdeki kağıdı yatagimin yanindaki kitabın arasına sıkıştırdim. Bu akşam kesin ariyacaktim.
Saat 19.37
Numarayı kac defa çevirip geri sildim bilemiyorum. Aklıma aniden yoğunlaşan birçok soru. Ama hepsini silip atmalıydım.
Numarayı çevirdim ve arama tuşuna bastım. Telefonu yavaşça kulağıma götürdüm. Çalıyordu.... Birden içime hem korku hemde heycanla karışık bir duygu belirdi. Yutgundum. Telefon açılmıştı. Yorgun ama bir o kadar da tatlı bir ses tonuyla seslenilmişti.
-Alo..