17

286 18 3
                                    

Gece gec olmuştu. Bizde birşeyler hazırladık. Sojularımız alıp salona gectik. Normalde çok içki icmezdim ama suan yabancı bir yerde değildim. Gece gec saate olduğunda yerde boş boş şişeyi çeviren jungkook a gozum takildi. Hadi cesarterlik oynayalım dedim. Hepsi kabul etti. Hepimiz oturduk ilk çeviren bendim şişe ben ve j hope atası da durdu soruyu o soracaktı.

Doğruluk mu cesaretlik mi

Doğruluk

Buraya sadece üvey abine kavusmak icin mi geldin

Bu soru karşısında şok olmuştum. Doğruyu soyleyemezdim. Belki buraya büyük bir on yargıyla gelmiş olabilirdim ama hepsini yikdim artık. Onları seviyordum ilk geldiğimde çok mu belli etmiştim. Ben icimde bunları dusunurken jimin in sesiyle irkildim. Elimi tutumustu...

Jia jia iyi misin ... Istersen bu soruya cevap vermek zorunda degilsin dedi.

Bende ellimi çekip saclarimi kulüp arkasi yaptik dan sonra
gulumsedim.
Ahh hayır sorun değil. Benimde suga dan başka kan bağının olduğu biri yok onu merak ediyordum belkide iyi anlasabilecegimbeni koruyabilecek biri olur diye ümit ettim. Ki öyle oldu... dedim

Jin j hope un omzuna vurdu kızı uzdun kapa ceneni hoseok dedi.
J hope de bizde artık yanındayız kendini yanliz hissetme bunun için kan bağı değil kalp den bir bağın olması gerekir deyip omzumu sivazladi.

Sonra sorular devam etti. Jungkook şişeyi cevirdiginde jimin ve bana geldi.

Jimin sordu

Dogruluk mu cesaret mi jia adımı bastırarak söylemişti. Gözlerimi kapiyarak gulumsedim

Cesaret jimin dedim aynı şekilde bende ismini bastirdim.

Bana borcunu öde ...

Jimin sen emin misin

Hiç olmadığım kadar

Hepsi ne borcu deyip duruyordu. Soruyu cevaplamadan V nin sesi duyuldu. Hadi saat sabaha geliyor uyuyalim dedi. Herşeyi olduğu gibi bıraktık. Odalarımıza gectik. Tam kapıyı kapatırken jimin de içeri girdi.

Cesaretin var mi jia borcunu ödemeye

Elbette bunu diyeceğini biliyordum

Bu gece hepsinden daha farklı olucak

Nasıl bir farkmış o

Gostermemi istermesin

Cevabimi jimin in pantolonunun fermuarini yavaşça acdim açarken de penisinin üzerinde parmagimla bir yol çizdim.

Yine yüzünde garip ifadesi oluştu. Elimden tuttu ve sesizce banyoya götürdü. Hepsi alkolün etkisiyle ve yorgunlukla uyumustu. Suyu ayarladiktan sonra içerisine girdik. Farklılık suda yapmak mıydı. Şaşırmıştım ve o dedim ki asla park jimine borçlanma...

Arkadaslar bölümler hakında fikir ve düşüncelerinizi isteklerinizi yoruma yazın lutfen bu bölümü burda sonlandirmak istedim. Yarın yazıp sumt bolumu tamamliycam hepinize iyi geceler ♡♡♡

No Dream - BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin