27

224 16 5
                                    

Jimin...

Elleri cebinde bana dogru yavas adımlarla yaklaşıyordu.

Bugünkü işin tatildeki esmermiydi.

Ah~ seul de ona rehberlik etmemi istedi sadece

Biraz daha yaklaştı..

Bana neden onunla buluşacağını söylemedin.

Üzgünüm...

Üzgün olman şuan hicbir seyi degistirmiyor ama...

Camın önüne ilerleyip perdeyi biraz araladı. Seni o mu eve bırakdı?

E-evet~ dedim nedense sesim titriyordu. Dışarıya baktık dan sonra yanimdan öylece geçip gitti.

Kendimi koltuğa attım. Evet hatalıyım. Ona kai ile buluşacağımi söylemeliydim. Ama korktuğum başıma geldi. Bende tam bunun icin söylememiştim. Ama...

Yüzümü avuclarimin arasina aldım ve biraz bekledim. Saat çok geç olmuştu. Artik uykusuzluktan gözlerim batıyordu. Çantamı yerden alıp odama geçtim. Üstümdeki kıyafetleri çıkardım. Geceliklerimi giydim ve yatağa girdim. Telefonumu alıp mesaj bölümüne girdim.

...
...
...

Yazıp yazıp siliyordum. Şuan bana sinirliydi ve ne desem fayda etmiycekti. Ama ne kadar yorgun olsamda bir türlü rahat uyuyamıyordum. Yatağın içinde oturur pozisyona geçtim. Aklıma bin türlü şey geliyordu. Ve dediği...

Üzgün olman hiçbir şeyi degistirmiyor ama...

Of~ gerçekten daha fazla düşünürsem gözyaşlarım bana ihanet edip dökülmeye başlayacaktı. Bundan daha kötüsü ne olabilirdi...

Hayir hayir Jimin beni asla bırakmazdı.
Bunları düşünerek uykuya dalmıştım.
...
Uyandigimda çoktan öğlen olmuştu. Hemen banyo gittim ve kendime gelmek icin duş almaya karar verdim. Soguk suyun tenime deymesiyle tum uykum vücudumdan akmıştı. Iceri gidip herkese günaydın dedikten sonra hepsinin birşeylerle uğraştığını fark ettim.
Mutfaga gidip kendime yiyecek birseyler hazırlamalıydım. İki gündür doğru düzgün birşey yememistim.
Tezgahın önünde Jimin vardi. Bana baktık dan sonra tekrar işine devam etti.
Ben ne yaptim ki... Özür dilemeyecektim. Çünkü kötü birsey yapmamistim... Ona asla ihanet etmedim. Sinirle mutfakdan ciktim ve odama gidip üstüme birseyler giydim.
Dışarı çıkmalıydım. Evde durursam kendime hakim olmayıp bağıracaktım.

Üstüme biseyler gecirdim ve bi anda disari firladim. Sinirliydim hatta sinirden aglayacaktim.
Kendi basima dolastiktan sonra aklima kai geldi onunla konusup biraz rahatlamak istedim ama zaten Jimin le aramdaki sorun kai idi.

İnsanlar sanki üstüme üstüme geliyordu. Onunla boyle olmak hic alışkın olmadığım birşeydi. Ilk defa tartışmıştık ilk kavgamızdı hemen pes etmemeliydik. Ama onun bana mutfakdaki umursamaz bakışı canimi acitmisti.

Yürümekten yorulmuştum. Yolun kenarinda ki banklarin birine oturdum. Ellerimi montumun cebine koydum ve telefonumu çıkardım. Suan tek bildigim ona ihtiyacim olduğuydu.Başımı omzuna yaslayıp aglamak istiyordum. Sonra o buyuk ellerini yüzüme koyup hersey geçti demesini...

Telefonumu cikardim jimin in numarasini tusladim ama aramaktan vazgectim.
Etrafa bakindiktan sonra yolun basindan Tae nin geldigini gördüm.Sevinmistim onunla konusabilirdim.Ama yaninda jimin in oldugunu fark ettim. Hizlica ayaga kalktım ellerimin montunun cebine koyup basimi egdim ve onlarin yanindan geçtim. Sanki onlari görmemiş gibi...

Aksam olmustu. Eve gelince direkt odama girmistim ve hala odamdaydim. Jimin eve geldi mi gelmedi mi bilmiyordum. Acikmaya baslamistim. Kapi kolunu tuttum ve derin bir nefes alip kapiyi actim. Gozlerimi hizlica etrafta gezdirdim hepsi bana bakiyodu.

Basimi egip mutfaga girdim. Jin yine cok guzel yemekler yapmıştı dolaptan tabak aldim. Yemegimi tabaga koyup masaya gectim sandalyeye oturdum. Hemen yemegimi bitirip odama gitmek istiyordum. Yemegimi bitirdim bulasiklari mutfaga goturdum. Tabak ve catali makineye koydum. Arkami dondum ve Jimin le burun buruna geldim. Sağa doğru bir adim atip gitmeye çalıştım ama kolunu uzatti ve kulağıma fisildayarak

" bir daha sakin benim yanimdan beni tanimiyormuscasina gecip gitme" dedi.

Nefesim kesildi gözlerim doldu ona baktim. Şuan gözyaşlarımi tutmak için savas veriyordum adeta...

B-Ben s-sana ihanet etmedim. Sesimin çıkıp çıkmadığından bile emin değildim.

Baska bir yere odakladigim gözlerimi ona çevirdiğimde dudaklarimiz buluşmuştu. 1 hafta onsuz nasil aci çekmiştim. Ellerimi yüzüne koydum ve parmak ucuna çıkıp opucuklerine karşılık verdim. Şuan istemsizce titreyen vücuduma engel olamıyordum. Opucuklerimiz derinlesmisti.

Jimin in sertligi vajina baski uyguladikca vajinam kalp gibi atıyordu. Üyeler evde oldugu icin sesiz opusmemizin yerini inlemlerimiz almadan ayrılmak zorundaydık. O yuzden yavasca çekildim. Ve sıkıca sarildim. Kokusunu cigerlerim dolana dek icime çektim. Artik bu gece rahat uyuyabilirdim.

Odama gidip hemen telefonumu aldım ve mesaj panosunu açtım. Icimde yine kelebekler uçuyor gibi bir his vardı.

-seni seviyorum ~ yazıp gönderdim. Onun gibi birine sahip olduğum icin cok sansliydim.
Elimde sallagigim telefonum titredi.

- bende seni seviyorum bebeğim...



No Dream - BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin