13M

524 22 3
                                    

(Ilk sumt bolumu yazdim arkadaşlar okumak istemeyenler için haber vericem yorum ve oylari unutmayin iyi okumalar ve medyadaki şarkıyı dinlerseniz çok sevinirim :D )

Sabah uyandığımda hala sarılmış vaziyeteydik. Elini tutum ve parmaklarimi doladim. Jimin de yavaşça gözlerini araladı ve gülümsedi. Günaydın dedikten sonra yatak dan ciktim ve banyoya gittim. Soğuk suyu açıp elimi yüzümü iyice yikadim. Mutfağa indim ve kahvaltı için birşeyler hazırlamaya basladim. Omlet yapmak için gerekli olanları çıkarttım ve hazırlamaya basladim.

Jimin hala uyanmamisti. Yemeği hazırlandıktan sonra uyandırmaya gittim. Odaya geldiğimde hala uyuyordu. Öptüm ve uyanması için biraz sarsdim ve uykusunun dağılmasını bekledim
-günaydın

-günaydın hadi kahvaltı yapalim

-hemen geliyorum
Dedikten sonra gülümsedi ve aşağı inmeye karar verdim.

Televizyonun önündeki devleri topladım. Bunlar benim dogum gunu videolarimdi. Birkaçını dönerken yanıma almaliydim. Kiminde geldiğinde birşeyler atistirmaya başladık. Yemek yerken telefonum çaldı. Ama bh goruntulu bir aramaydi. Arayan Akino idi. O bizim sinif daki japon öğrenciydi. O Mihi ve ben kısa sürede arkadaş olmuştuk.

-Akino seni gormek çok güzel nasılsın

-biz çok iyiyiz bak mihi de yanimda seni cok merak ettik. Bugün uzun aradan sonra tekrar birlikte olucak olmak güzel sen nasilsin
-bende iyim kahvaltı yapıyorum mezuniyet için Busan a geldik.

-kiminle geldiniz ?

- . . .
Gelince konuşuruz sizi seviyorum

-bizde seni bbye

Jimine baktığımda şaşkın bir ifadeyle bana bakiyorldu. Bende gülümseyip yemeğimi devam ettim.

Yemek yedikten ona Akino ve Mihi yi anlatım. Sonra ise jiminle dogum gunu videolarimi izledik. Mezuniyet akşam 8 de başlayacaktı. Ve saat 7 olmuştu. Gerçekten jimin le iken saatin nasıl gecdigini anlamıyorum. Hazırlanmak için yukarı çıktık. Ben elbisemi alıp annemin odasına gectim ve hazırlanmaya başladım. Elbisemi giydigimde gerçekten sexy gorunuyordum. Bu da doğru bir seçim yaptığımı gösteriyordu. Makyajimi ve saclarimi yaptıktan sonra kendimde son rütuşlarimi yaptım ve aşağı indim.

Jimin le göz göze geldiğimde kizarmistim

-gece kadar sabredemeyebilirim Min Jia

-aynı şey sizin içinde geçerli Park Jimin
Gerçekten çok karizmatik görünüyordu. Daha erkeksi...
Umarim eğlenceli bir gece olurdu.

Mezuniyet için geldiğimizde içerisi çok görkemli görünüyordu. Akino ve Mihi yi görünce Jimin e onları işaret ettim ve yanlarını gittik.

Önce kızlara sarildim. Gercekten ozlemistim. Sonra onların Jimin e baktığını fark ettim.

-sevgilim Jimin

-merhaba biz Akino ve Mihi

-merhaba
Jimin kızlarla konuşurken ona daha çok sariliyordum. Kiskaniyormuydum...

Tabiki de evet

Sonra dans etmek için bizde diğerlerin yanına ilerledik.

-okulumuzda güzel kızlar varmış
Bunu beni daha çok sinir etmek için dediğini biliyordum o yüzden cevabım hazırdı.

-bende ilk eve geldiğimde öyle düşünmüştüm

-kızların fizikleri çok iyiymiş

Jin'in de dans ederken sarilabilecegim geniş omuzları kalın dudakları öyle değilmi

-herşeye bir cevap hazırlanmış

- tabi ki
Deyip gulumsedim. Belimdeki sıcak elleri sırt dekoltesindeki boşluklara geldikçe irkiliyordum. Eğlenceli bir balodan sonra saat gece 11.00 olmuştu. Akino ve Mihii gidince bizde salondan ayrıldık.

Gece gec saate eve gelmistik. Kapıyı açtıktan sonra jiminin elinden tutum ve odaya çıkmaya başladık. Aynaya doğru döndük. Gerçekten yakisiyorduk.

-sumt-

Kendimi ona doğru çevirdim ve ceketini çıkarttım ve parmagimi yavaşça omuzlarını arasından beline doğru sürükleyip gömleğinin düğmelerini açmaya basladim.

Düğmelerini açarken parmaklarim tenine degiyordu.

Elini belimin yanındaki fermuarima götürdü ve yavaşça elbisemin fermuarını indirdi ve elbiseyi tek hamlede üstümden çıkardı. Suan kendimi tamamiyle ona bırakmıştım.

Yatağa gectik. Ben iç camasirimla jimin ise boxeri ile idi. Beni sert bir şekilde opuyordu. Dillerimiz yine dans ediyor gibiydi. Şehvetle opusuyorduk. Jimin çok sertleşmiş bende inlemelerime sahip olamiyordum.

Ikimizde tamamen ciplaktik. Teni bana deydiginde irkildim. Kasiklarim karincalaniyordu. Yatagin basindan destek aldi ve bana hazirmisin diye sordu.

Aldığım zevk anlatilamazdi ve düzensiz nefesimle evet dedim. Uyesini sertce icime gonderdiginde acılı bir inceleme c ikartmistim. Bu benim ilkimdi ve canım çok acimisti. Icimde hızla gel git yapıyor ve goguslerimi emiyordu. Yavaşça dudaklarını yukarı doğru öperek kaldırdı ve dudaklarimiz buluştu. Vücudunu ele geçiren acı duygusu hala geçmemişti. Bende jimin in dudaklarını daha sert öpmeye başlayıp ısırıyordum. Biraz daha alistiktan sonra acının yerini zevk almıştı. Yatağın başından destek alarak daha sert giriyordu...

Her gel git yaptığında inlemelerim artıyor tırnaklarımı sırtına batiriyordum. Ve jimin in inleme seslerini duymak...

Birkaç girişten sonra sertce icime boşalmıştı. Sıcak menileri icime akışını hissediliyordu.

Ikimizde çok yorulmustuk. Jimin de yanıma uzandı. Hala nefes alislarim düzene girmemişti. Başımı jiminin gogusune koydum ve gözlerimi kapadim. Kendimi en iyi en güvende hissettiğim yere...

No Dream - BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin