Sabah olduğunda gözlerimi aralayıp etrafa baktım. Brad hâlâ uyuyordu. Saate baktığımda saatin 06:33 olduğunu gördüm. Kalkmaya çalışırken Brad uyandı.
Brad;
Nereye bakalım ?Ben;
Eve gidicem iznin olursa.Brad;
Git bakalım.Ben;
Huu neye gülüyorsun ?Brad;
Hiç, hiç bir şeye.Ben;
İyi o zaman gidiyorum.Kapıya doğru gittim, kulpunu aşağıya doğru çektiğimde kapı açılmadı. Ya uf bee, Brad kapıyı kilitlemiş. Hızlıca geri döndüm.
Ben;
Brad ver şu kapının anahtarını.Brad;
Ne dediğini anlamıyorum.Ben;
Mal ayağına yatma ya.Brad;
Ya nereye koyduğumu unuttum.Ben;
Yalan söyleme !!!!Brad;
Uff kalkınca veriyim.Ben;
Ya olmaz.Brad;
Siyah pantolonumun cebinde.Hemen pantolonun cebine elimi attım. Elime telefonu geldi. Mesaj gelmiş olmalı ki ekranda bildirim vardı. Hem de SARIŞIN' dan. Merakıma yenilip mesajı açtım.
Sarışın
"Aşkım bana gelecektin hani dün. Bekli geçen gece ki gibi eğleniriz."Hayatımın şokunu yaşamıştım. İstemsizce ağlamaya başladım. İlk defa birisine karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştım. Belki de aşık olmuştum. Telefonu elimden atıp anahtarı aldım. Kapıyı açıp çıktığımda karşımda James' i gördüm. Göz yaşlarımı silmeye çalışsamda ağladığımı anlamıştı.
James;
Heyy noldu, neden ağlıyorsun ?Cevap vermeden merdivenleri hızlıca indim. Çocukların hepsi çoktan aşağıdaydı. Ne yazık ki onlarda ağladığımı görmüşlerdi. Gemma' da aşağıdaydı tabi.
Gemma;
Neden ağlıyosun, noldu ?Gemma' ya bile cevap vermeden hızlıca kapıyı çarpıp çıktım. Hemen bir taksi çevirdim. Taksiye bindiğimde gözlerimin rimelinin aktığını aynadan gördüm. Gözlerimi adamdan kaçıştırırken gideceğim yeri söyledim.
****
Eve geldiğimde hâlâ misafir odamda olan balonların hepsini balkondan havaya bıraktım. Ağlamam hâlâ geçmemişti. Kalbimin bir parçası kopmuştu adeta. Kalbim dağılmıştı, sessiz ama buruk. Gözlerim şişmişti. Bana yolladığı ayıcığı misafir odama tıktım. Bunları yaparken Gemma geldi.
Gemma;
Heyy, sana noldu neden ağlıyorsun ? Yoksa Brad sana bir şey mi yaptı.Ben;
Hayır bana hiç bir şey yapmadı.Gemma;
O zaman sorun ne ?Ben;
O p*zevenk, erkek o*rosbusu, p*ç, g*t kafa Brad' in mesajını yakaladım.Gemma;
Heyy, küfür ettiğine göre çok kötü bir mesaj yakaladın.Ben;
Uhmm evet.Gemma;
Noldu peki ?Yakaladığım mesajı ve o kızı ne zaman gördüğümü falan anlattım.
Gemma;
Ne yani Brad seninle tanıştıktan sonra o kızla....Ben;
Evet, Brad benimle tanıştıktan sonra o kızla bir gece geçirmiş. Nasıl bir gece orasını düşünemiyorum.Gemma;
Bu Brad gerçekten Gerizekalı.Ben;
Evet biliyorum.---------------------------------------------
James' den
Bu kız neden ağlayarak çıktı gitti ya. Yoksa Brad ona bir şey mi yaptı. Hemen Brad' in odasına gittim.
"Brad sen Perrie' ye naptın, kız ağlaya ağlaya gitti."
Brad;
Ağlayarak mı ?? Hiç bir şey yapmadım."Yalan söyleme bak."
Brad;
Sen beni ne sanıyorsun James. Tabi ki bir şey yapmadım. İnanmıyorsan sor Perrie' ye."Bilmiyorum ağlayarak gitti."
Brad;
Ben Perrie' nin evine gidiyorum o zaman.Brad yatağından kalktığı gibi pantolonunu giydi. Elini cebine attığında telefonunu bulamadı.
Brad;
Telefonumu gördün mü ? En son pantolonumun cebindeydi.Yerde ters duran telefonunu elime alıp konuştum.
"Bu telefon mu ?"
Brad;
Evet ama ekranını kim çatlattı.Ekran açıldığında mesaj görüntüsü vardı.
Brad;
Ya bu mesajı Perrie okumuş telefonu yere attığı için ekran çatlamış."Peki mesajda ne yazıyordu, onu bu kadar üzdüğüne göre kötü bir mesaj."
Brad;
Ahh her neyse benim çıkmam lazım.-------------------------------------
Perrie' den
Ben Gemma' ya olanları anlatırken kapı çaldı. Kapının deliğinden bakan Gemma, Brad olduğunu söyledi. Bunu söyledikten sonra odama kaçtım. Kapımın çalınmasıyla irkildim.
Tık tık tık.Ne diycektim bilmiyorum.
Ben;
Girr.Kapının açılmasıyla kafamı öne eğdim.
Brad;
Ben.....Devam Edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI //BWSF
Fanfiction"Masallara İnanır mısın?" "Bu Benim Masalım" .. 25.06.2016 02:56