Sabah uyandığımda Brad' in üstüne yatmışım. Evet evet baya üstüne yamışmışım. Sonra gözlerimi hafif aralayıp etrafa baktım. Brad uyanmış etrafı izliyordu. Elimi gözlerinin önüne salladım.
Brad;
Üzerimden inme zaten biz böyle bir ömür yaşarız.Ben;
Ahh pardon, uyurken biraz deli yatarım.Brad;
Deli yatmak ne demek üzerimden hiç inmedin ki.Ben;
Kendin istedin yatmamı.Dedim başımı sallayarak.
Brad;
Tamam, sen biraz daha yat saat daha erken.Ben;
Tamam o zaman.Dedim ve gözlerimi tekrar yumdum.
~~~~1 Saat Sonra~~~~
Odada ayak sesleri duydum. Gözlerimi kısıp baktım. Sanırım Brad banyo olmuş. Kendisine giyecegi kıyafet seçiyor.
Fesatlaşmayın belinde havlu var.Ben;
Bu kadar saattir banyoda mısın ?Brad;
Benim banyom uzun sürer.Ben;
O zaman ben çıkıyım sen üstünü giyin.Brad;
Yok yok ben banyoda giyinirim.Ben;
İyi acıktım ben çabuk çık.Üzerini giyinmek için için girdiği banyodan çıktı Brad. Ben üstümü değiştirmeden aşağı indim. Üzerimde beyaz kumaştan atlet ve şort vardı.
Aşağı indiğimde Brad yumurta haşlıyordu. Ama benim haşlanmış yumurta sevdigimi nerden biliyordu ki. ✌✌✌
Ben;
Bugün kahvaltı senden demek.Brad;
Dün gece için özür dilerim.Ben;
Önemli değilde sen benim haşlanmış yumurta sevdiğimi nerden biliyosun.Brad;
Gemma sağolsun.Ben;
Gemma' yı aramadın değil mi ?Brad;
Tabi ki aradım.Ben;
Nası tepki verdi ??Brad;
Gelince Perrie' nin ağzına s*ccam dedi.Ben;
Evet onu aramadığım için sinirlendi heralde.Bugün ateşi yoktu Brad' in bu arada. Sanırım ilacın etkisi olmalı. Kahvaltıyı yaptık. Tabakları toplayıp makinaya dizdim.
Brad;
Sana bir sürprizim var.Ben;
Sürpriz sevmem ben.Brad;
Niye canım ??Ben;
En son yaşadığım sürpriz babamın beni 15 yaşında terk etmesi ve bir daha hiç karşılaşmamamız. O zamandan beri sürpriz sevmem. Çocukluğumda sürprizleri hep iyi sanardım. Ama her sürpriz hayal ettiğin kadar iyi olmuyor. Yani sürprizler benim için değil.Sanırım gözümden bir kaç damla süzüldü istemsizce. Başımı kendi boynuna yasladı. Teselli vermek için acemiydi. Ama hissederek konuştuğu her cümle benim yeni bir tecrübeydi adeta.
Brad;
Ağlamayı bırak ve üstünü değiştir.Minik bir tebessüm verip üzerimi değiştirmek için yukarı çıktım. Siyah beyaz çizgili diz kapağımdan 4-5 parmak yukarıdakı elbisemi giydim. Altınada dolgu topuk seritli sandaletlerimi giydim. Bu kız ne ara dolabını buraya taşıdı derseniz Brad' le eve almaya gitmiştik . Aşağı indiğimde Brad beni bekliyordu.
Ben;
Merak ettim doğrusu.Brad;
Sen merak et bakalım.Acaba Brad' in sürprizi ne ??.
Tahminlerinizi yoruma atın. Bilene yeni bölümü ithaf edicem. Bu arada 5 vote 5 yorum istiyorum. Birde lütfen oy vermediğiniz bölümleri oylayın. Sizin 5 saniyenizi alır ben bir gün boyunca sırıtırım :)Biliyorum kısa oldugunu ama mobilden uzun yazmak çok uğraştırıyor. Ama uzun bölümler gelicek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI //BWSF
Fanfic"Masallara İnanır mısın?" "Bu Benim Masalım" .. 25.06.2016 02:56