Biraz uyumayı denedim Brad' e sarılarak. Ama uyuyamıyordum. Sag tarafıma dönüp baktığımda Brad çoktan uyumuştu. Sonra onu uyandırmadan yataktan kalktım. Haliyle biraz acıkmıştım. Mutfağa gidip biraz ekmegime nutella sürdüm. Salona geçip nutellalı ekmeğimi yerken bir yandan da televizyon seyrediyordum. Ama sıkılmıştım. Sonra Brad uyandı.
Brad;
Denize girecegiz daha.Ben;
Hiç fena olmaz aslında.Brad;
O zaman üstünü değiştir de gidelim.İçeriye girip üzerimi değiştirdim. Sonra plaja doğru yürümeye başladık. Plaja geldiğimizde kimse yoktu. Gercekten yalnızdık. Brad' den deniz kremini sürmesini istedim. (Ne kadar klişe). Brad' in sırtıma sürdüğü kremle bjr şeyler yazmaya çalıştığını anladım.
Ben;
Brad şu kremi düzgünce sür. Çünkü yakalandın.Brad;
Ahh, tamam yakalandım. Arkana "Brad' in sevgilisidir." yazıyordum.Denize girdiğimde Brad kumun üzerinde yatıyordu.
Ben;
Brad hadi ya sende gel. Güneşlenmenin zamanı degil şimdi.Brad;
Tamam geliyorum.Brad denize girdiğinde yüzmeye başladım. Brad' de arkamdan geliyordu.
Brad;
Hadi nefeslerimizi tutalım.Ben;
Olur. Nasıl olucak ??Brad;
Elini ver.Ben;
Evet.Brad;
Üçe kadar sayıcaz. Üc diyince suya giricez.Ben;
Tamam.Brad;
Bir, iki, üç.Artık suya girmiştik. Ben Brad' in elini tutmaya devam ediyordum. Yaklaşık 1-2 dakika sonra nefesim bitti. Sonra Brad beni sertçe öpmeye basladı. Suyun icinde !!! İgrençti, yani beklemiyordum. Ağzıma heyecandan deniz suyu kaçmıştı. Brad' i ittirip yukarı cıktım.
Ben;
Ya...Yapma bunu bir daha. Boğazıma deniz suyu doldu.Brad gülüyordu. Gözlerinin önüne düşen ıslak saçlarını arkaya atıp konustu.
Brad;
İğrençti.Ben;
En azından iğrenc oldugunu kabul ediyorsun.Brad;
Hayır öpüşmemizden bahsetmiyorum. Deniz suyu igrençti çünki benim de boğazıma kactı. Ama öpüşmemiz efsaneydi.Ben;
Beni kızdırmaya çalışma.Kıyıya doğru yüzmeye basladım. Brad' de arkamdan geliyordu. Deniz kumuna oturup getirdiğim havluya kurulandım.
Brad;
Heyy, o havlu benimdi.Ben;
Umrumda değil Brad. Sadece üşüyorum. Sende çantamdan benim havluma kurulan.Brad;
Tamam, bundan sonra senin havlun benim.Kurulandıgım havluyu altıma açıp biraz uzandım. Brad' de aynı şeyi yapmıştı.
Arkadaşlar yb geldi. Bir de size kitap tavsiyesi yapacağım. Öncelikle Mr X. Bradley Simpson sonra Aşkın Adı Bradley Will Simpson sonra Evlenmeye Karşıyım Ben kitaplarını mutlaka okumalısınız. Bu tavsiye ettigim kitapları ben de okuyorum. Ben çok konuştum hadi bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI //BWSF
ספרות חובבים"Masallara İnanır mısın?" "Bu Benim Masalım" .. 25.06.2016 02:56