Gece tuvalete gitmek için uyandım. Ama Brad' in kollarından kurtulmak hiç sandığınız kadar kolay değil. Parmaklarıyla ellerini kilitlemiş adeta. Başka bir çare bulamadığımdan Brad' i dürtmeye başladım. Omgg!!!. Brad tek hareketiyle üzerime çıkmıştı. Ellerini koltuğa yaslamış bana bakıyordu.
Brad;
Neden beni dürtüp duruyosun uyumaya çalışıyorum.Dedi kızgın bir sesle.
Ben;
Tuvalete gitmem lazımdı napıyım.Hemen bedeninin arasından sıvıştım. Uykulu gözlerle lavoboya gidip geldim.
Ben;
Kaymayı düşünürmüsünüz acaba.Brad;
Seninle yattığım sürece kayabilirim.Ben;
Bu sadece bir gecelikti.Brad gülmeye başladı.
Ben;
Neye gülüyorsun ?Brad;
Senin söylediğin bir gecelik yerine bir seferlik desek daha iyi olur. Diğer türlü kötü bir anlamı oluyor.Bunları derken hala gülüyordu. Şimdi anlamıştım. Bana o****u demek istedi. Üzerine çıktım. Ellerini ellerimle tuttum.
Ben;
Sen bana ne demek istiyorsun ?Brad;
Suan yaptığın çok tehlikeli. Daha fazla devam edersen cezasını çekersin.Ben;
Neymiş bunun cezası.Brad;
Uygulamamı istermisin ?Biraz tırsmıştım ama neler olacağını merak etmiştim.
Ben;
Yakalayabilirsen uygula.Dedim ve hızlıca üzerinden kaçtım. O da beni kovalamaya başlamıştı ama o benden daha hızlı koşuyordu. Hızla merdivenleri çıktım ve Brad' in odasına girdim, kilidi çevirdim. İçim rahatlamıştı adeta. Derin bir nefes alayım derken...
Ohaa kapıyı kilitleyememişim. Brad odaya daldı ve bu sefer kapı gerçekten kitliydi. Şuan nasıl korktuğumu siz düşünün. Kapının anahtarınıda cebine koydu.
Brad;
Cezasını çekmeye hazır mısın ?Dedi ve kolumdan tutup hızlıca yatağa çarptı. Kalkmama izin vermeden kollarıyla yatak arasına almıştı beni. Elleriyle kollarımı tutuyordu. Boğazından hiç çıkarmadığı kolyesi ağzıma girmek üzereydi. Nefesi suratıma çarpıyordu sanki. Kalp atışlarımız duyuluyordu. İkimizinde vücudunda neredeyse 5 santim vardı. Alnını alnıma koydu. Saçları burnuma deydiği için gıdıklanmıştım. Vücudunun tüm yükünü üzerime bıraktı ve gülmeye başladı. Ellerini artık kollarımdan çekip soğuk elleriyle belime doladı.
Ben;
Yine neden gülüyorsun acaba ?Brad;
İstediğim şeyi yapmamak için kendimi zor tuttum.Ben;
Bunda gülünecek ne var.Brad;
Aslında ona gülmüyorum.Ben;
Peki neye gülüyosun.Btad;
Korkunca çok tatlı oluyosun.Ben;
Sorma ne tatlılık.Bunu konuşurken Brad hala üzerimdeydi. Kafasını omzuma koymuş uyumaya çalışıyordu. Brad' i yine dürtmeye başladım.
Brad;
Yine ne var Perrie.Ben;
Üşüdüm aşağıdaki yorganı getiricem kapının anahtarı ver.Brad;
İşte cezan bu sabah kahvaltıya kadar odadan çıkmıyorsun o yüzden ben getiririm.Ben;
Sen bilirsin.Aşagı indi. Yorganı aldı ve kapıyı örtüp tekrar kilitledi. Yüzüne sorar gözlerle baktım.
Brad;
Ceza şeysi.Ben;
Ha tamam o zaman.Yorganı açtı, ışığı kapattı ve yine soğuk ellerini belimle buluşturdu. Bu gecenin hemen bitmesi dileğiyle uykuya daldım...
Bu bölüm kısa oldu biliyorum. Ama her iki üç günde bir yb yazdığım için kolay olmuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI //BWSF
Fanfiction"Masallara İnanır mısın?" "Bu Benim Masalım" .. 25.06.2016 02:56