Sarhoş Brad

506 28 23
                                    

Arkadaşlar bölümün bazı yerleri fazla feels' li olabilir. Kalbi olanların okumaması rica olunur. Yazarınız yine sapıttı. Ama gerçekten feels geçirebilirsiniz. Aman okuyun gitsin.

Sabah olduğunda hemen Brad' i kaldırıp kahvaltı yaptık. Sonra hızlıca arabayla çocukların yanına gittik. Eve geldiğimizde hepsi oturmuş film izliyorlardı. Sessizce yanlarına gidip ikili koltuğa Brad' le birlikte oturduk. Filmin fazla erotik yerleri olduğu için filmi izlememeyi tercih ettim. Aynı şekilde Brad' de izlemiyordu. İkimizde telefonlarımızı kurcalıyorduk. Ama çocuklar televizyona gömülmüş bir vaziyette filmi izliyorlardı. Sonra Brad' den mesaj geldi.

Brad;
Seninle sevişmeyi planladığım için böyle filmler izlemek istemiyorum.

"Brad iğrençsin."

Brad;
Sonra bir çocuğumuz olurdu. Adını Will koyardık.

"Erkek olacağını ne biliyorsun."

Brad;
Kız olursada Sarah koyarız.

"Evet, Sarah olabilir."

Brad;
Sonra bir çocuk daha yapardık.

"Brad filmi izlemek istiyorum. Nasıl çocuk yapılır ögrenmem lazım."

Brad;
Ben sana öğretirim.

"İğrençsin."

Sonra Brad bana iğrenç bir şekilde sırıttı. Bende ona sırıttım. Sonra çocuklara konuşmaya başladım.

Ben;
Bu akşam ne yapıyoruz ?

Connor televizyondan gözlerini ayırmadan cevap verdi.

Connor;
Tabiki bara gideceğiz.

Ben;
Ciddi değilsin sanırım.

Connor;
Fazlasıyla ciddiyim.

Brad kulağıma eğilip fısıltıyla konuşmaya başladı.

Brad;
Sarhoş olmaya hazır mısın ? Çünkü en son sarhoş olduğunda yatağımızda çok kötü şeyler yapıyorduk.

Ben;
Sen gerçekten iğrençsin.

Brad;
Daha yeni mi anladın ?.

Ben;
Hayır çünkü iğrenç olduğunu sürekli bana hatırlatıyorsun.

Brad;
Belki bir çocuğumuz olabilir.

Ben;
Belkide.

Sonra filmin bitmesiyle James konuşmaya başladı.

James;
Yani bu akşam bara gidiyoruz.

Ben;
Evet, sanırım öyle.

****

Akşam olduğunda üstümü değiştirmek için dolabımın önüne geçtim. Altıma siyah pileli eteğimi, üstüme ise bordo kısa kollumu giydim. Tişortümün uçlarınıda eteğin içine soktum. Ve makyaj olarak bordo rujumu ve rimelimi sürdüm. Evet hazırdım. Brad' e dönüp baktığımda üzerine giydiği lacivert gömleğinin ilk 3-4 düğmesini açtığı için karın kasları belli oluyordu. Brad' in yanına doğru yaklaştım ve konuşmaya başladım.

Ben;
Bradcim, o gömleğin düğmelerini iliklenmesi için oraya koymuşlar. Bazı erkekler kızların dikkatini çeksin diye değil.

Brad;
Senin dikkatini çekmiş ama.

Ben;
Senin karnın sadece benim dikkatimi çekebilir Brad. Başka kızların değil.

Brad;
Ona kalırsa senin bacaklarında sadece benim dikkatimi çekebilir. Sende o zaman başka erkeklerin dikkatini çekersin.

BAŞIMIN TATLI BELASI //BWSFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin