Her neyse dediğim gibi bu filmi izleyince bunalıma giriyorum. Uyuklamaya başlamadan ayıcıklı pijamamı giydim. Sabah olduğunda yeni bir günün vermiş olduğu huzurla uyandım. Kısa bir duş alıp üstümü degistirmek için dolabımı açtım. Toz pembe bir gömlek, kot bir şort ve kahverengi ince bantlı sandaletlerimi çıkarttım. Aksesuar olarakta kahverengi bir çanta üzeri zımbalı bir bileklik ve kahverengi bir kemer çıkarttım. Uzun sarı saçlarımıda açık bıraktım. Giyindikten sonra Gemma ya bakmak için odadan çıktım. Gemma hala derin uykularda. Gemma yı uyandırdım. O da duş alıp hazırlanana kadar yapmadığım makyajı yapmak için odamdaki makyaj çantasını alıp boy aynamın önüne durdum. Pek fazla abartılı makyaj sevmem ama eyeliner sürmekten zarar gelmez. İkisini eşit kalınlıkta sürmek için debelenirken Gemma geldi. O çoktan hazırlanmış. Makyajından kıyafetine kadar her şey kusursuzdu, tabi bana kıyasla o biraz fazla abartılı makyaj ve kıyafet seçer. "Eyeliner çekemeyen kıza kız demem" dedi. "Haklısın, bende demem" dedim. Sonra elimden aldı ve kendisi çekti. Milimi milimine aynıydı. "İşte kız diye buna denir" dedim. Gülümsedi ve "bugün beni nereye götüreceksin acaba" dedi. "Sürpriz" dedim. Sonra Gemma nın arabasıyla çıktık. İkimizinde favorisi olan kafeye kahvaltı yapmaya geldik. Sade bir omlet ve expres kahve istedim. Gemma da 1 tane peynirli çörek ve portakal suyu istedi. Kahve dedikçe dünkü olayı hatırlıyorum ve yine sinirlerim depreşiyor. Bacağımdaki kızarıklığı pudra ile kapatmaya çalışsamda kızarıklığı belli oluyordu ve hala acısı geçmemişti. Gemma "Bacağındaki kızarıklık az da olsa belli oluyor tatlım keşke pantolon giyseydin" dedi. Ben de "Pantolon giyince daha çok acıyor sürekli deydiği için. Şort deymediğinden bunu giydim" dedim. Gemma "Ama iyi yanmış baktım dün gece kıpkırmızıydı" dedi.
Bu bölüm kısa oldu ama büyük buluşma yakında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI //BWSF
Fanfiction"Masallara İnanır mısın?" "Bu Benim Masalım" .. 25.06.2016 02:56