1.6

345 33 11
                                    

Yani gerçekten Brad hayatıma girene kadar her şey normaldi. Ama Brad' in tatlı bir acılığı vardı. Yani beni sinir etsede görmediğim zaman bir eksiklik yaşıyorum. Tamam belki de özlüyorum. Her nasıl hayatıma girmişse öyle kalmasını istiyorum. Belki saçma gelicek size ama o kahveyi döktüğüne bile mutluyum.

Ben;
Bugünde mi bizde kalacaksın Brad ?

Brad;
Kalmıyım mı ?

Ben;
Yok yani sorun yok sadece sordum.

*******

Brad' den

Belki tanışalı az bir zaman oldu ama ben aşık olmuştum. Farklı, hayatımdaki insanlardan farklı. Ama eminim ki aşık oldum.

*******

Ben;
Ahh her neyse misafir odasına yat sen.

Brad;
Tamam bu arada sabah çocuklar geliyormuş. Onlar da buraya gelicekmiş.

Ben;
Tamam sorun yok, benim uykum var sana iyi geceler.

Brad;
Sana da iyi geceler.

Sabah olmuştu çocuklar gelmişlerdi bile. Brad onları havaalanından alırken Gemma' yıda alacaktı. Çünkü Gemma' da gelmişti.

Çocuklar eve geldiler.

Connor;
Yeni albümün şerefine akşama bizim evde parti var. Yani sizde geliyorsunuz.

Ben;
Ama bizim işimiz var. Yani olmaz.

Gemma;
Ne işimiz var be. Valla ben gelirim sen evde tek başına naparsan yap.

Gemma' ya pis bir bakış attım.

Brad;
Yaa sizde gelin.Lütfenn

Ben;
Peki tamam ya.

*******

Saat 15:34 olmuştu bile. Çocuklar gitmişlerdi bizde Gemma ile hazırlanmaya başladık. Ben toz pembe mini bir elbise giydim. Saçlarımı da açık bıraktım. Gemma' da buz mavisi taşlı elbisesini giymişti.
Makyaj olarak koyu pembe rujumu ve rimelimi sürdükten sonra hazırdım. Gemma' baktığımda çoktan hazırlanmış. Hemen partiye gittik. Saatde 19:22 olmuştu zaten.

James;
Sonunda geldiniz.

Ben;
Anca James.

Parti gerçekten harikaydı. Sonra çocuklar elinde içkilerleri bize uzattılar.

Ben;
Sağol kullanmasam şuan iyi olur.

Tabi bilirsiniz Gemma hemen aldı.

Tris;
Hadi ama Perrie. Şimdi içmeyeceksinde ne zaman içeceksin.

Çok ısrar ettikleri için aldım. Bu gece sarhoş olmamalıydım. İlk kadehim bittikten sonra tekrar içki almaya gittim. Saat 22:43 olmuştu. Gemma' yıda almış gidiyordum ki Brad kolumdan tuttu.

Brad;
Sarhoşsun bu halde ikinizde araba kullanamazsınız.

Ben;
Sana ne ya uff bırak beni.

Sonra büyük bir sarsınt8 yaşadım. Muhtemelen düşmüştüm. Brad beni kucağına aldı ve içeri girdik. Merdivenleri çıkıp sağdaki odaya girdik. Bir saniye burası Brad' in odası.

Ben;
Bana napıcaksın pislik herif ? Neden senin odandayız.

Brad;
Çünkü sarhoşsun.

Ben;
Ben bu odada seninle hayatta kalmam.

Tam kalktım kapıya doğru gidiyordum ki Brad kolumdan tutup beni duvara yasladı. Üzerime bastıyordu baya. Gözlerimin içind uzunca baktıktan sonra beni öpmeye başladı. Dudakları dudaklarıma değdiğinde irkildim, soğuk ve yumuşaktı. Karşılık vermeye başladım. Nedenini bilmiyorum. Dilim diline değdiğinde inledim. Ama hâlâ beni bırakmıyordu. Nefesi bittiğinde boğazımı öpmeye başladı. Ben gittikçe sıkışıyordum duvara.İkimizinde nefesi bittiğinde ayrıldık. Nefes nefese kalmıştık.

Ben;
Naptığını sanıyorsun sen???

Kapının kolundan tuttum ki beni yine kolumdan tutup içeriye doğru çekti. Ayakkabılarım yüzünden sendeledim.

Brad;
Ya seve seve yada....

Ben;
Sakın o cümleyi tamamlama yoksa seni öldürürüm anladın mı ?

Bunlardan sonrasını hatırlamıyorum. Muhtemelen bayılmıştım. Tek hissettiğim Brad' in beni kucagına aldığı.

*******

Gözlerimi araladığımda saat 03:24 tü. Brad bana sarılmış uyuyordu. Ama o da ne elbisem üzerimden çıkmış pijamalar bile giydirilmişti.

Brad;
Uyandın mı ?

Ben;
Benim üstümü sen mi değiştirdin Brad.

Brad;
Evet ama bakmadım bile.

Ben;
Sana güvenebilir miyim ?

Brad;
Bana güven.

Sonra tekrar uykunun kollarına bıraktım ruhumu, pardon Brad' in kollarına bıraktım.

Arkadaşlar yb ile karşınızdayım. Velütfen benim diğer kitabım olan Bilinmeyen Brad ' i de okuyun. Oylarınıza ve yorumlarınıza ihtiyacı var. Şimdiden teşekkürler. Xxx

BAŞIMIN TATLI BELASI //BWSFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin