Meriç Keskin;
Keskin Koleji'nin veliahtı. Kendisine 'Veliaht' denilmesinden hoşlanmıyor. Sırf bu yüzden Keskin Koleji'ne gitmeyen biri. Tabi okuldan atılana kadar. Annesine düşkün biri aynı zamanda. Annesi ne derse hemen hemen hepsini yapıyor. Umursamaz gibi görünse de oldukça duygusal biri. Babasını seven ama babasının taktirini ne yaparsa yapsın kazanamayan biri aynı zaman da. Küçük yaşta verilen derslerden dolayı bir çok konuda yetenekli. 4 dil biliyor ve gitar çalıyor. Eşyalarını paylaşmayı sevmiyor. Annesi veya tanıkları hariç başkalarının yaptığı yemeği yemez. Pizzayı asla yemez. En sevdiği yemek İskender. Kedileri seviyor. Flash adında bir de köpeği var. Koyu bir Fenerbahçe Fanatiği!
Ciddi anlamda sinirlenmediği sürece asla sigara içmez. Şuana kadar onu sigara içerken gören tek kız Hande. Sigara içtiğini bilen kişilerde 4M.
Melis Rüya Beyoğlu;
Keskin Koleji'nin burslu öğrencilerinden sadece biri. İlkokulda ona 'kabus' diyerek yapılan espiriden sonra bir daha Rüya ismini kullanmadı ve kullandırtmıyor. Okulunu seven ve burs almak için oldukça uğraşmış biri. Annesiyle komik bir ilişkisi var. Prensip olarak annesine ev işlerinde yardım etmiyor. Babasıyla aralarında arkadaşlık gibi bir bağ var. Babasıyla daha çok anlaşan biri. Tek yeteneği hazır cevaplılık. Eşyalarını poster karşılığında ödünç verebilir. Yemek konusundaysa ne olursa yerim kafasında. Pizzayı bütün şartlar altında yer. En sevdiği yemek Patates kızarması ve köfte. Kalbini kırdıysanız kalbini Milka Triolade alarak kolayca kendinizi affetirebilirsiniz. Kedileri çok seviyor.
Mert Uysal;
Meriç'le aileleri sayesinde tanışsalar da pek konuşmasalar da Mert 7 yaşındayken peşine köpek düşünce Meriç'in onu kurtarması sonucu kardeş olmuşlar. Biraz saf biri ve fotoğraf çekmeye bayılıyor. Aslında dünyadaki son sır tutucu olsa da konu Meriç olunca 'Siker yeminle' deyip susmayı beceriyor. Meriç'le aralarında tuhaf ama komik bir ilişki var. Ne bulsa yer. Kalbini kırdıysanız ona 'Kanki' demeniz yeterli. Size hemen 'Söyle kanki?' Diyecektir. Daha önce hiç ciddi bir ilişkisi olmadı. Taliplerini bekliyor.
Mehmet Özay;
4M'in sözde millisi. Kızlarla sarhoşken kusursuz bir şekilde konuşurken ayıkken asla doğru düzgün konuşamaz. Grubun en safı ve temiz olanı. Her ne kadar boş boğaz olsa da konu Meriç olsa da asla ondan laf alamazsınız. Malum göt korkusu. Kimsenin kötülüğünü düşünmeyen, plan yaparken en son fikri alınacağı kişi. Aşk'ı bedenlerde değil kalplerde arıyor.
Mete Korkmaz;
Aşkı kalplerde değil bedenlerde arayan biri. Gerçek aşkı bulmadığından 'Aşk' a inanmıyordu ta ki Melric çiftine kadar. Meriç'i gördükçe özeniyor ama kız bulamıyor. Kızlarla arası çok iyidir. Cips yemeğe bayılır. Mert'le dalaşmayı çok seviyor. Kıvırcık olarak da anılır.
Yağız Gencer;
Melis'in teyzenin oğlu. 4 kardeşin ilkden 3. sü. Bir abisi , bir ablası ve bir erkek kardeşi var. Saçlarını her yerde kestirmemek gibi bir huyu var. Saçlarına takıntılı biri. 'Sarışının adı Esmer'in tadı' demesi üzerine büyük konuştu ve iki kez sarışınlara tutuldu. Ceyda'yı çok seviyor ve her ne kadar modern kıskanmayan bir erkek modeli gibi dursa da bunun tek sebebi Ceyda'nın maço erkeklerden hoşlanmıyor oluşu. Ceyda'yı ne zaman kıskansa eve gelip yastığa kafa atıp kıskandığı çocuğa Twitterdan küfürlü twit atıyor ve tehdit ediyor.
Ceyda Akkaya;
Doğal sarışın ve erkek kardeşi var. Her akşam eşofmanlarıyla evlerine yakın olan parka gidip çekirdek çıtlar ve Melis'le dedikodu yaparlar. Günlere gitmek hobisi. Tatlı yemeye bayılır. Her türlü tatlı yiyebilir. Bayramda yapılan bir tepsi baklavayı tek başına yiyip şeker komasına girmişliği var. Yağız'ı çok seviyor ve maço erkekleri sevmediğinden Meriç'e kıro diyor.
Güncellemeler yapmaya devam edeceğim. Aklıma geldikçe karakterlere eklemeler yapıyorum o yüzden her güncellemem de mutlaka her karakteri okuyun.
Veliaht'da 4M olayı kesinlikle BOF daki F4'den esinlenerek yazılmamıştır.
Veliaht'ı yazmaya ilk başladığımda #998. sıradaydı genç kurguda şimdiyse #1. sıraya kadar yükseldi. Yanımda olan herkese teşekkür ederim.
Verdiğiniz Oylar ve Yaptığınız Yorumlar için teşekkürler ;*
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht
Teen FictionAslında ben hayatımda en çok sevilmek değil sevmek istemiştim. Çok sevmek istemiştim. Böyle dolu dolu kocaman. Her sabah işkence gibi gelen okul sabahlarımın bir gün çekilebilir hatta halatla çekilir hale gelebileceği uçsuz bucaksız hayalimin uçurum...