Zabouchla jsem dvířka od skříňky. ,,Ahoj Viol!" slyšela jsem ji. Otočila jsem se. ,,Ahoj Kate." řekla jsem a ona mě objala. ,,Prý jsi byla v nemocnici. Měla jsem o tebe strach. Ale vypadáš dobře, takže předpokládám, že už jsi v pohodě." řekla se smíchem, ale starostlivě zároveň. ,,Jo už jsem v pohodě. " řekla jsem se smíchem. ,,Dobře. Co máš teď za hodinu?" zeptala se. ,,Tělocvik." odpověděla jsem. ,,Jej. Tak to máme spolu. Pojď se převléct za chvíli zvoní." řekla nadšeně a společně jsme vyrazili do šaten. Podle mě Kate hrozně miluje tělocvik. Já ho mám hodně ráda. Společně s Kate jsme dorazili do dívčích šaten. Některé holky už byli převlečené. Všimla jsem si Naomi. S Kate jsme za ní společně došli. ,,Ahoj Naomi." zvolali jsme s Kate zároveň. Naomi se na nás usmála. ,,Ahoj holky." řekla s úsměvem. Já a Kate jsme se začali převlékat do cvičebního úboru. Měla jsem černé kraťasy a černé tričko s V výstřihem. Dneska bylo poměrně teplo. Nazula jsem si tenisky a společně s Kate, která na sobě taktéž měla černé kraťasy, ale růžové tričko a Naomi s zelenými kraťasy a černým tričkem, jsme vyšli na školní hřiště. Došli jsme na hřiště a už pár lidí se protahovalo. Mohla jsem si všimnout Ashe, Barryho, Taisona a Dimitriho ve svých cvičebních úborech. Černé kraťasy a černé tričko. Dále jsem viděla tu holku, co se na mě koukala ve třídě. Zase svůj pohled měla na mě. Nadzvedla jsem obočí. Potom jsem svůj pohled přesměrovala na Taie, který se na mě taky koukal. Ale s úsměvem. Taky jsem se usmála. ,,Wow! Ash vypadá v tom úboru fakt sexy." slyšela jsem Kate. Obě jsme se zároveň na ni podívali. ,,Tobě se líbí?" zeptala jsem se. S úsměvem přikývla. ,,Jo už nějakou delší dobu." řekla. Podívala jsem se na něj. Měřil si Kate pohledem a u toho pokyvoval. Musela jsem se uchechtnout. ,,Taky si tě měří pohledem." uchechtla jsem se. ,,A kdo se líbí tobě Naomi?" zeptala jsem se s pohledem na ni. ,,No.. Jack není špatnej." usoudila. ,,Takže kojot jo?" slyšela jsem Kate. ,,Kojot?" zeptala jsem se. Obě přikývli. Jack přišel za klukama a začal se s nimi povídat. Asi jsou kamarádi. ,,Dobře holky. Mám plán. Pojďme je trochu poškádlit." řekla jsem s úsměvem. ,,A jak?" zeptala se Naomi. ,,Prostě se chovej jak kdyby jsi byla největší děvka. Jak kdyby jsi měla ego vysoký jak něco. Kruť zadkem a přiměj kluky, aby se ti na něj podívali." řekla jsem s úsměvem. ,,Takže holky rozdělat culíky a vyrážíme." řekla jsem. Všechny jsme si je rozdělali. Upravili jsme se a vyrazili jsme. Vrtěla jsem co nejvíc zadkem, aby se ukázalo, že nejsem jen ta špatná nebo jen ta dobrá pro někoho. Ale, že v sobě mám i ten dívčí šarm. Chovala jsem se co nejvíc svůdně. Za normálních okolností a na normální škole bych tohle nejspíš neudělala ani kdyby mě mučili, ale jelikož jsem jiný člověk, tak jsem se začala i jinak chovat. K naší chůzi už by se stačila jen nějaká hodně dobrá písnička, zpomalený efekt a vítr ve vlasech, který jsme i tak měli. Prošli jsme kolem kluků a nestačila jsem se divit jejím výrazům. Ash doslova slintal nad Kate. Jack taky pokukoval po Naominým zadku a Tai a Barry byli tak mimo ze mě, že i kdyby se dělo bůhví co, tak by svůj pohled ze mě nespustili. Musela jsem se nad tím pousmát. ,,Wow!" slyšela jsem všechny čtyři. Dimitri byl zase jako vždy s nic neříkající tváři.S holkama jsme se na sebe usmáli a pokračovali jsme v chůzi. Po chvíli jsme se zastavili a podívali se na kluky. ,,Dobrý holky. To se nám povedlo." zaslechla jsem Kate. Zasmála jsem se a holky se přidaly. Ale kluci si to nenechali jen tak líbit. Začali se nejdřív protahovat. Potom udělali pár kliků. Udělali, že se moc zapotili a utřeli si "pot" do trička. Potom si je sundali. A.. Páni! To byl výhled. S holkama jsme se na sebe podívali a viděla jsem v jejich očích úplně stejné pocity, co byli ve mně. Všechny jsme byly vedle. Musím uznat, že ani jeden neměl spatný tělo. Prostě páni! Ještě teď z toho nemůžu dýchat. Ale nenechala jsem to na sobě znát. Jen jsem nad tím zatočila očima a otočila jsem se k holkám. ,,Provokatéři." řekla jsem se smíchem. Holky se nad tím zasmály taky. ,,Hele co si zítra udělat přespání?" zeptala se Kate. Obě jsme souhlasili.
Přišel učitel tělocviku a zapískal, čímž nás všechny přinutil poslouchat. ,,Tak jo děcka, dneska budeme běhat. Budeme běhat vždycky kluk a holka. Akorát to vychází, takže vás rozdělím. Takže.." řekl učitel a začal rozřaďovat. Kate byla s Ashem a Naomi s Jackem. Jaká náhoda. ,,A poslední Violet a Taison." řekl učitel a já si povzdechla. Vážně? On? Tai se na mě otočil a usmál se. Přišel blíž ke mně. Já jsem dělala jakoby tu nebyl. Pořád se na mě tak usmíval. Tak jako nějak bad boy. Potom, když viděl, že ho ignoruju tak se zasmál a zakýval hlavou. ,,Co to bylo?" zeptal se. Otočila jsem se na něj. ,,Co myslíš?" zeptala jsem se já. ,,To s Kate a Naomi. Musím uznat, že to bylo působivý." řekl a usmál se. Potom se naklonil k mému uchu. ,,A sexy." pošeptal. Usmála jsem se. ,,Taison a Violet!" zakřičel učitel a zapískal na píšťalku. Přesunula jsem se na dráhu. Tai byl hned za mnou. ,,Stejně jsem rychlejší." řekl Taison. Podívala jsem se na něj s pozdviženým obočím. ,,Tak to teda nejsi." řekla jsem. ,,Jo? Chceš mě pokoušet?" zeptal se. ,,Takže závod?" zeptala jsem se. Ani nestihl odpovědět a učitel pískl pro start. Oba dva jsme rychle vyběhli. Byla jsem rychlejší jenže za chvíli mě Taison předběhl. To jsem si nedala líbit a tak jsem ho teď pro změnu předběhla já. Otočila jsem se na něj a usmála jsem se. Taky přidal. Ale napadl mě nápad. "Omylem" jsem zakopla a spadla jsem na zem. Začala jsem brečet. Vím, jsem dětinská, ale je to součást mého plánu. Taison mě slyšel a rychle se otočil a běžel zpátky ke mně. ,,Viol jsi v pohodě?" zeptal se a dřepl si vedle mě. Podívala jsem se na něj s ubrečenýma očima a široce, ale zároveň ďábelsky jsem se na něj usmála. Rychle jsem se zvedla a běžela do cíle. On se rychle zvedl a zkoušel mě doběhnout. Marně. Byla jsem v cíli rychleji. Začala jsem se smát a Taison ke mně rychle doběhl. Byl celý zadýchaný. ,,Ty potvoro!" řekl a šťouchl do mě. Zasmála jsem se. Přišla jsem k němu a nahnula jsem se k jeho uchu. ,,Taky jsi byl bez trička sexy. " zašeptala jsem, otočila se a odešla směrem ke Kate. Taison se na mě koukal a i bez toho abych se na něj otočila jsem mohla tušit, že se usmál.
***
Sedím na posteli a čtu si. U toho svůj pohled někdy přesměruji na les. Jelikož je noc, tak je les opět tmavý. Najednou zahlédnu mihnutí. Odložila jsem knihu a zakoukala jsem se do lesa. Viděla jsem svítit červené oči. ,,Dlouho jste se tu neukázali." zašeptala jsem si. Rychle jsem se zvedla, obula se a šla jsem za těma očima do lesa. Mohla jsem je pořád vidět, ale čím víc jsem se k nim přibližovala, tím se oddalovali. Najednou jsem k nim došla. Rozzářili se další čtvery oči. Žluté, zelené, oranžové a hnědé. Stáli v kruhu. A já byla uprostřed. Najednou ty oči byli zhruba ve stejné úrovni, jako ty moje. ,,Jméno." řekl jeden z nich. ,,Violet?" odpověděla jsem. ,,Celým jménem." řekl jiný hlas. ,,Violet Clarks." řekla jsem. ,,Po dlouhém domlouvání jsme se my, naše smečka, rozhodla přijat tě mezi nás. Slibuješ, že budeš věrná všem lidem ze smečky a nikdy nikomu neublížíš?" zeptal se zase první hlas. ,,Cože?" zeptala jsem se udiveně. ,,Prostě řekni ano." řekl jiný otrávený hlas. ,,Ano." řekla jsem. Co se to děje? ,,Dobře. Tímto tě přijímáme do naši smečky Liquery." řekl první hlas. A potom se ukázal. Taison, Kate, Naomi, Ash a Dimitri. ,,Počkat? Cože?" řekla jsem udiveně. ,,Právě jsi s námi ve smečce. Smečce vlkodlaků." řekl Taison a usmál se. ,,A vy jste všichni vlkodlaci? To jste mi to nemohli říct?" zeptala jsem se se smíchem. Kate a Naomi se zasmáli. ,,No mělo to být překvapení." zasmála se Kate. Přistoupila jsem k ní a objala ji. Stejně tak i Naomi, Taie a Ashe. Na Dimitriho jsem se jen usmála. Kupodivu mi úsměv oplatil. ,,Tak jo lidi. Přijímací obřad máme za sebou, teď už běžte domů." řekl se smíchem Tai. ,,Chceš doprovodit?" zeptal se mě. Přikývla jsem a společně jsme se vydali k mému domu. Došli jsme k němu a já se otočila na Taie. ,,Děkuju." řekla jsem. ,,Za co?" zeptal se. ,,Za všechno." řekla jsem s úsměvem. ,,Nemáš za co." řekl s úsměvem. Objala jsem ho, jako ještě nikdy nikoho předtím. On mi objetí obětoval. Stáli jsme v tom objetí dlouho. Nakonec jsme se od sebe odtáhli a koukali si do očí. Najednou jsem cítila to, co ještě nikdy předtím. Avšak jsem jen tak nemohla rozluštit, co to bylo. ,,Dobrou noc, Tai." řekla jsem a tím jsem přerušila všechno tohle to. Tai se odtáhl. ,,Dobrou noc, Viol." Ještě jsem ho rychle objala a potom jsem už zašla do domu a Tai se taky otočil a odešel. Vyzula jsem se a lehla si na postel. Hlavou mi opět začali kolovat nejrůznější myšlenky. Všechny myšlenky ohledně dnešku a ohledně všeho. Povzdechla jsem si. Zvedla jsem se a šla si dát sprchu. Po příjemné a uklidňující sprše, jsem si zalezla do postele a usnula.
ČTEŠ
Ghost Town [Book 1]
HorrorVždycky se o tomto městě jen povídalo. Byli o něm stvořeny pověsti a mnozí jim nevěřili. Mladá Violet Clarks tomu taky nevěřila. Až do doby, kdy se do tohoto města přistěhovala za svým tátou. Jak to v takovém Městě duchů vypadá? Opravdu v něm žijí n...