Takže poslední kapitola :O Prosím všichni se přečtěte na konci informace, děkuji :) -Alli
Šli jsme lese a já je najednou uslyšela. Zastavila jsem se a všichni zastavili taky. Dala jsem si ruku k uchu. Všichni se zaposlouchali. ,,Kido, stoupni si s Emily do kruhu a začneme," slyšela jsem. ,,Jsou blízko," zašeptala jsem. ,,Jsou hned tady za těmi stromy," zašeptal Tai už v jeho lidské podobě. Rozešla jsem se a všichni se mnou. Já je ale zastavila. ,,Musím tam jít sama, kdyby jste věděli, že umřu, tak zasáhněte. Ale slibte mi jedno. Nenechte se zabít!" zašeptala jsem poslední část a po tváři mi stekla slza. Tai ke mně přišel a chytl mou skloněnou tvář do dlaní. Zvedl ji a podíval se mi do očí. ,,My to zvládneme, Vi," zašeptal a políbil mě. To mi chybělo. Objala jsem ho. Bylo to něco dokonalého. Po dlouhé době jsem zase cítila jeho rty. Cítila jsem, jak na nás všichni koukali, ale bylo mi to jedno. Bylo to jako kdyby jsme tam sami. Jako kdyby se nic nedělo. Ale dělo se toho až moc. Dnes večer se rozhodne, jestli budeme žít, nebo jestli umřeme. Odtáhla jsem se od něj. ,,Musím jít," řekla jsem a otočila se zády k němu a k ostatním. Vyšla jsem do lesa, kde byli jak Kido, tak i Emily, a rodiče Kido. Vstoupila jsem tam, když zrovna něco Emily odříkávala. všichni stáli v kruhu a drželi se za ruce. Kido si mě všimla a usmála se. ,,Ale, ale, ale, koho pak tu máme?" zasmála se tím jejím odporným smíchem. ,,Jdu se pomstít," řekla jsem. ,,Dovol mise ti zasmát," řekla a pak se ironicky zasmála. To mě rozzuřilo. ,,Podívej se na sebe. Jsi tu sama. Nikoho nemáš. O všechno jsi přišla. Všechno jsem ti vzala. Už při tom prvním úplňku, kdy jsi málem zabila tu malou holku Naomi. od té doby jsem věděla, že mám nad tebou větší moc. Když jsem ti ukradla kluka. Když jsem tě ovládala, aby ti furt bylo blbě a ty zevnitř začala umírat. Celou tu dobu jsi byla moje loutka.A teď tu stojíš sama a podívej se na mě. Zase mám převahu. Vždycky ji budu mít. Jsem nejmocnější Violet, kdy to pochopíš? Tak proč se tak snažíš? Nikdy jsi stejně nechtěla být vlkodlakem. Tak tě dneska toho trápení zbavím. umřeš,jako všichni ostatní," řekla a rozesmála se. zavrčela jsem a nechala své oči přeměnit na červené. Přeměnila jsem se na vlka a rozešla se oprati těm čtyřem. Všichni čtyři se pustili a připravili se do bojové pozice proti mě. Emily něco řekla a mě rozbolela hlava. Sklopila jsem ji a zakňučela. Najednou mě hlava přestala bolet a já ji zase normálně zvedla. Pomalým krokem jsem se rozešla opět oproti nim. Všimla jsem si Kidiného zmateného výrazu. Ušklíbla jsem se a šla dál. Emily zase něco řekla a mě se podlomily nohy. Zvedla jsem se a šla dál. Kido se zamračila. Rozběhla se na mě její máma. Skočila na mě a já ji ladně odhodila pryč. Potom její táta. Rozběhl se na mě s nožem v ruce. bodl mě do zad. Já ho kousla a začala ho trhat a škrábat. Omdlel. ,,Necháš za sebe bojovat ostatní?" zeptala jsem se. Kido se na mě zamračila a rozběhla se oproti mě. Skočila na mě a srazila mě k zemi. Chtěla jsem ji kousnout, ale byla rychlejší a tak mě bodla nožem do krku.Začala jsem krvácet, ale nevzdávala jsem se. Přirazila mi hlavu k zemi a já cítila, jak za chvíli omdlím. najednou ze mě Kido spadla a já se rychle zvedla. Podívala jsem se na ni a viděla ji na zemi, jak ji trhá Tai. Kido, ale byla silnější a tak, jako mě, ho bodla do krku a Tai se rychle odtáhl. Přišla celá smečka a postavila se za mě.U Kido se zase zvedli oba rodiče a společně s Emily šli za Kido. Byla jsme naproti sobě. ,,Ty sis přivedla posily?" zeptala se. ,,Jsme smečka," ,,Držíme pospolu," řekl Tai. ,,Nejsi jediná," řekla Kido a za ní se začali objevovat duchové z naší školy. ,,Kido jsi tak hloupá, jako všichni ostatní. My jsme byli vždycky ti, co jsou o krok napřed," zasmála se Kate. za námi se začali vynořovat další vlkodlaci, kojoti, andělé, čarodějnice a vlastně všichni z celého města. Usmála jsem se a podívala se na Kido. Tvářila se zmateně. Pustili jsme se do boje. Rozběhla jsem oproti Kido a Kido se rozběhla oproti mně. Skočila jsem po ní jako první a tak jsem měla výhodu. Rychle jsem ji kousla. Kido mě,ale rychle praštila a pak mě bodla. Shodila jsem ji ze sebe a překulila se na ni. Přeměnila jsem se na člověka a vytáhla svůj nůž. Začala se po mě nožem ohánět. Bránila jsem se. Někdy nožem, někdy rukou.Schytala jsem pár neškodných řezanců. Seděla na mě. Byla jsem v oslabení a ona už to chtěla ukončit. Přidržela si mě a napřáhla se, že mě konečně zabije. Já, ale měla jiný plán. rychle jsem ji slině bodla do břicha. Kido nůž opustila. Zalapala po dechu a já ji ze sebe shodila. ,,Viol, je čas," křikla na mě Emily. Podívala jsem se na ni a usmála se. Potom jsem se podívala na nebe a viděla měsíc v úplňku. ,,Co to dě-děláš Emily?" zakoktala Kido. Všichni se začali věnovat nám.Válka byla u konce. Vyhrávali jsme. ,,Vždycky jsem byla na straně dobra," řekla Emily. Kido vykulila oči. ,,Ale vždyť jsme byli nejlepší kamarádky," řekla Kido. ,,Ne Kido, nebyli. Nikdy jsme nebyli. Využívala jsi mě ve svůj prospěch," řekla Emily jejím písklavým hlasem.,,Můžeš Viol," řekla a já začala. Postavila jsem se a začala odříkávat. ,,Corpus meum," řekla jsem jednou a to mě srazilo na kolena. ,,Corpus meum," řekla jsem po druhé a chytla se za hlavu.,,Viol," slyšela jsem Taie. ,,Nepřestávej," křikla Emily. ,,Corpus meum, corpus meum, corpus meum," říkala jsem. Najednou se kolem mě objevila zlatá záře. Cítila jsem jak se pomalu vznáším. Byla jsem ve vzduchu a všichni se na mě koukali. Nemohla jsem se pohnout. zavřela jsem oči. Začalo mě neskutečně bolet břicho. Cítila jsem, jak se ode mně odpojuje jedna celá část mě. ta špatná. Ta ovládnutá. Zařvala jsem a potom jsem spadla na zem. ,,Doufám, že jsi teď spokojená," slyšela jsem Kido a potom jsem upadla do bezvědomí.
>>><<<
,,Jsem rád, že jsme se tu dnes sešli v hojném počtu. Je mi ctí dnes oznámit jednu velkou novinu. Jelikož se prokázalo že starosta Yim byl zrádce, tak jsme se rozhodli po jeho úmrtí zvolit nového starostu. Prosím přivítejte Mika Clarkse," řekl ředitel a všichni začali tleskat, hlavně já. Od záchrany města je to několik dní a já jsem ráda, že to nakonec dopadlo dobře. Chvíli jsem si pobyla v nemocnici, protože moje tělo nebylo připraveno na to žít bez ovládnuté části, ale zotavila jsem se rychle díky vlkodlačím schopnostem. Stojíme všichni v praku, kde se pořádají slavnosti. Stojím já, vedle mě Kate a z druhé strany Tai, kterému jsem všechno odpustila. Držíme se za ruce a sledujeme všechno to dění. vedle Kate stojí Ash a drží ji taktéž za ruku. Vedle Ashe stojí Dimitri. Potom vedle Taie stojí Barry a vedle něj Naomi s Jackem. Všichni jsou šťastní.táta přišel na pódium a přednesl svou řeč, za kterou získal neuvěřitelný potlesk. Teď mám za tátu starostu. A i když jsem tady a teď šťastná, tak si myslím, že mi to stejně nevydrží.
Konec!
INFORMACE!:
Takže.. je to tady. Panebože! To je neskutečné. Upřímně vůbec nevím, kdy začnu další díl. Doufám, že brzy.
Co bych ale chtěla říct, tak je to že: DĚKUJU! Děkuju všem, co četli celý můj příběh, plný chyb, nedomyšlených věci a zvráceností. Jste neskuteční. Doufám, že to tak bude u další část jež se nazývá WEREWOLES TOWN.
Opravdu moc děkuju. A na konec se chci zeptat a prosím, opravdu mi odpovězte. Chcete na konec nějaké fakty o této knížce? (Co mělo být, ale nemělo, co nemělo být, ale bylo a tak?)Děkuju ještě jednou moc a u další knížky a druhého dílu zatím,
Alli ♥
ČTEŠ
Ghost Town [Book 1]
HorrorVždycky se o tomto městě jen povídalo. Byli o něm stvořeny pověsti a mnozí jim nevěřili. Mladá Violet Clarks tomu taky nevěřila. Až do doby, kdy se do tohoto města přistěhovala za svým tátou. Jak to v takovém Městě duchů vypadá? Opravdu v něm žijí n...