-15-

584 32 2
                                    

,,Všechno špatně." zakřičela Cortney jako Banshee. (víla smrti, která se projevuje táhlým zoufalým kvílením a pláčem, jímž zvěstuje smrt některého z členů rodiny.) Musela jsem si zacpat uši. Nechápala jsem, jak někdo jako ona mohla takhle pištět. ,,Vy jste lidi někdy tak neschopní." zakřičela směrem na partu kluků. Někteří z nich byli vlkodlaci, někteří kojotodlaci a někteří démoni. Začali se jí smát. Já se taky uchechtla. Cortney se na ně škaredě podívala. Chtěla vypadat hrozivě a chtěla, aby z ní vyzařovala autorita, ale to se jí moc nevedlo. Byla anděl a andělé byli hodní. Měli krásné blonďaté vlasy a málo který anděl měl hnědé vlasy. Třpytili se a svítilo za nimi prapodivné světlo. Byli drobný a krásní. Nepůsobili zlomyslně. Vypadali jako Cortney. Smělá dívka, krásné blonďaté vlasy, modré oči, které se třpytili na světla a krásná postava. ,,To je fakt bordel. Musíme zařídit tu Halloweenskou párty lidi, takže se prosím soustřeďte." řekla a všichni zmlkli. ,,Děkuju. Takže, rozdělím vás do skupin a každý bude dělat něco jiného. Půjde nám to rychleji." řekla s úsměvem. ,,Takže. Čarodějnice a kouzelníci budou zařizovat dojem. Uděláte z této tělocvičny něco výjimečného. Vím, že to dokážete." řekla a všichni kouzelníci a všechny čarodějnice přikývly. ,,Dále démoni by mohli zařídit hudbu." řekla a otočila se na všechny démony. Ti přikývli a začali to mezi sebou rozebírat. ,,No andělé by si mohli zařídit pozvánky a plakáty." řekla a podívala se na své kamarádky. Ty jen s nadšením přikývli. ,,No a zbytek by se mohl postarat o výzdobu." řekla a usmála se. Všichni přikývli. ,,Super. Takže dejte se do práce." zvolala nadšeně a všichni začali dělat svojí práci. Naše smečka se vydala pro různé potřebné věci na výzdobu. Sedli jsme si na podlahu tělocvičny a společně jsme začali vyrábět výzdobu. I když jsme ještě přesně nevěděli, jak to bude v konečném výsledku vypadat.

,,Taisone! Okamžitě polož tu červenou barvu." zapištěla Kate. Taison se začal nudit. Tak si našel červenou barvu a kdo ví, co s ní chce dělat. ,,Ne. Nepoložím." řekl s úsměvem. Najednou se začal přibližovat ke mně. Rychle jsem se na něj podívala. ,,Ne Taisone. Přestaň." zakřičela jsem, když mi chytl ruce a přibližoval se k mému obličeji se štětcem na kterém byla červená barva. Tai se začal smát. Já se snažila dostat z jeho sevření. Marně. Tai mi na tvář nakreslil červený pruh. Začal se ještě víc smát. ,,To ti nedaruju." řekla jsem a rychle popadla štětec s barvou i já. Tai se rychle rozběhl pryč. Já mu ale byla rychle v patách. Povalila jsem ho na zem a sedla si na něj obkročmo. Tím jsem mu zabránila pohybu. Sehnula jsem se a na tvář a na čelo jsem mu nakreslila taky pruh. Začala jsem se smát. Dala jsem štětec vedle sebe. Taison se na mě podíval s úšklebkem. ,,Sakra." řekla jsem. Když měl Taison na tváři úšklebek neznamenalo to nic dobrého. Rychlím pohybem mě přetočil pod sebe. Dívali jsme se jeden druhému do očí. ,,Za to zaplatíš." řekl s úšklebkem. Naklonil se a políbil mě. Zavřela jsem oči a svoje ruce jsem mu dala do jeho vlasů. ,,Ale no ták. Tai a Viol. Tohle si dělejte doma. Nebo alespoň běžte na záchod. Nikdo nechce vidět živý porno." zasmála se Kate. ,,Přesně. Někteří z nás nechtějí mít noční můry vás dvou až do smrti." zasmál se s ní Ash. Pořád čekám na ten okamžik, kdy ti dva budou spolu. Tai se odtáhl a usmál se na mě. Já se jen zasmála. Oba jsme se na ně podívali a  protočili očima. Přemístili jsme se do sedu. Taison se na mě zase podíval. ,,I když máš na sobě červenou barvu, tak si krásná." řekl. Usmála jsem se na něj. ,,Ty taky nevypadáš hrozně. Náhodou. Může ze mě být umělec. Povedl se mi můj výtvor." řekla jsem se smíchem. Tai se zasmál a protočil oči. Zvedl se a mě taktéž pomohl na nohy. Společně jsme se zase přemístili za ostatními a dodělali jsme veškerou výzdobu.  
Po několika hodinách jsme měli všechno hotovo. Párty se má konat zítra a já se na ní upřímně těším. ,,Tak jo lidi. Děkuju všem za pomoc a doufám, že se tu zítra sejdeme v nejhojnějším počtu. Zatím se mějte." řekla Cortney a všichni se pomalu přesouvali ke dveřím. ,,Tak co kočko, půjdeš se mnou na párty?" zašeptal mi někdo do ucha. Otočila jsem se a viděla jsem Taisona. ,,Hm. No já nevím, Davisi. Měla bych?" zeptala jsem se s úšklebkem. Tai protočil oči a usmál se. ,,No já nevím, Clarks. Jsi pěkná, máš pěknou postavu a určitě nebudu jediný kluku, který tě chce pozvat. Ale jelikož jsi se mnou už několikrát flirtovala a já ti dovolil nakreslit mi na obličej tvoje umělecké dílo, tak předpokládám, že se ti líbím." řekl taktéž s úšklebkem a chytl mě za boky. Přitáhl si mě k sobě. Já mu svoje ruce dala za krk a spojila je. ,,Vážně si si tím tak jistý?" zeptala jsem se. Taison se zamračil. ,,Nenávidím tě." řekla jsem. ,,Miluješ mě." řekl odhodlaně. Podívala jsem se mu hluboko do očí. ,,Nenávidím tě." řekla jsem se sarkasmem, který on musel přehlédnout. Zaskočilo ho to. Podíval se na mě co nejvíc ublíženě. ,,Miluješ mě?" Přikývla jsem. Taiovi se rozzářili oči a s nadšením mě políbil. ,,Takže se mnou půjdeš?" zeptal se když jsme se od sebe odtrhli. ,,Jasně, že jo." řekla jsem. ,,A doufám, že ses nelekl, když jsem řekla, že tě nenávidím." zasmála jsem se. ,,Docela i jo. Už mi to nikdy nedělej." řekl a udělal psí oči. Zasmála jsem se a znovu ho políbila. ,,Hrdličky, jdeme? Chci dneska ještě stihnout to tetování." řekla Kate. ,,Já bych taky ho rád stihl." řekl Ash. ,,Už jdeme." řekla jsem a ruku v ruce jsme společně s ostatními opustili jak tělocvičnu, tak i celou školu.   

***

,,Dobrý den." pozdravili jsme všichni sborově, když jsme vešli do tetovacího salónu. ,,Dobrý den." pozdravila nás celkem mladá holka. Byla celá potetovaná a cítila jsem z ní démona. ,,Vydržte chvíli, Luke si vás hned vezme na starost." řekla a my přikývli. Za nedlouho přišel mladý klučina. Nejspíš ten Luke. Byl blonďák a byl celkem pohledný. Měl hnědé oči a nejspíš byl kouzelník. ,,Pojďte dál." řekl a my všichni se zvedli a přemístili se do tetovací místnosti. Tetovací místnost vypadala přesně tak, jak jsem si představovala. Všude na stěnách byli nějaké obrázky, které si lidi nechali tetovat. Uprostřed místnosti bylo křeslo kde se tetovalo a pak tu bylo i pár dalších-už normálních- křesel. ,,Tak jo. Budete si lidi nechávat vytetovat jednu věc všichni nebo každý něco jiného?" zeptal se a posadil se na stoličku, která byla vedle toho tetovacího křesla. ,,Všichni to stejné." odpověděla jsem. ,,Dobře. Doufám, že máte obrázek." řekl. Přikývla jsem a podala jsem mu obrázek. Jen si ho prohlédl a přikývl. ,,Kdo jde první?" zeptal se s pohledem na mě. ,,Asi já." řekl Ash. Všichni se na něj otočili. Luke přikývl. Ash si šel sednout na křeslo a my ostatní si šli sednout na normální křesla. Luke začal tetovat. 

Přišla řada na mě. Posadila jsem se na křeslo. ,,Tak kam to bude?" zeptal se Luke. Byla jsem poslední. Kate měla svoje tetovaní na zápěstí, Naomi měla tetování na krku pod dolní čelistí, Taison měl tetování na klíční kosti, Ash ho měl vedle pupíku a Dimitri ho měl za uchem.,,Na prsteníček." řekla jsem a nastavila jsem mu ruku. ,,Dobře. A jak se jmenuješ?" zeptal se. To mě zaskočilo. Nikoho jiného se neptal. ,,Violet." odpověděla jsem. ,,Dobře Violet. Kdyby něco se dělo, tak říkej." usmál se na mě. ,,Nechtěl bych ti nějak ublížit." Podíval se mi hluboko do očí. On se mnou snad flirtuje. řekla jsem si v duchu. Cítila jsem hněv. Šel od Taie. Žárlí. Luke si vzal tetovací jehlu a přiložil mi ji na prst. Po chvíli jsme cítila, jak se mi jehla zarývala do kůže. Sykla jsem bolestí. Bolelo to, ale nebylo to zase tak strašné. Po chvíli bolest přestala. ,,Hotovo." řekl Luke s úsměvem. ,,Děkuju." oplatila jsem mu úsměv. ,,Za málo. Doufám, že se ještě někdy uvidíme." řekl. Přikývla jsem a společně s ostatními jsme odešli. Ještě jsme na recepci zaplatili a odešli jsme. ,,Ten kluk s tebou normálně flirtoval." zasmála se Kate. Podívala jsem se na Taisona a ten měl zatnuté ruce v pěst. Přišla jsem k němu a chytla ho za ruku. Povolil jeho sevření a podíval se mi do očí. ,,Miluju tě." řekla jsem. Stoupla jsem si na špičky a políbila ho. To ho přesvědčilo. Dal jeho ruce za můj pas a spojil je. ,,Já tebe taky." řekl, když jsme se od sebe odtrhli. ,,Tak jedeme." řekla Kate a všichni si nastoupili do Taiova auta. 

Dojela jsem domů a musela si dát sprchu. Byla jsem moc unavená. Dala jsem si rychlou sprchu a hned si vlezla do postele. ani jsem se nekoukala do lesa.  Byla jsem naštvaná sama na sebe, že mě vlk s modrýma očima viděl nahou. Povzdechla jsem si a zavřela jsem oči. Po několika minutách jsem usnula. 

Přišla jsem k mojí skříňce. Otevřela jsem jí a z ní vypadl papírek. Zamračila jsem se. Sehnula jsem se pro něj a rozevřela ho.
-Je to energie, když se mě držíš, když se mě dotkneš. Je to tak silné. Můžu to cítit, když mě držíš, když se mě dotkneš. Je to tak silné.- 
Kdo to mohl napsat? Taiovo písmo to není, to bych poznala. Že by tajný ctitel? Papírek jsem složila a dala si ho do tašky. Zavřela jsem skříňku a vydala se do šatny za holkama.
                       

 (v médiích máte obrázek tetování)








Ghost Town [Book 1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat