Jason o tine pe Lucy in brate. Lucy parca era intr-un fel de transa. Ea doar se uita in ochii albastri a lui Jason. Dintr-o data el intrerup-se linistea.
-Lucy? Esti bine?
-Da sunt bine.
Lucy s-a ridicat incet.
-A fost super! Am reusit!spuse Lucy fericita si sari pe Jason sa il imbratiseze. Mersi!
-Cu placere... spuse Jason.
Lucy se indeparta putin de Jason considerand ca situatia era putin jenanta.
-Bravo. A fost foarte bine. Te-ai descurcat mai bine ca mine cand am incercat prima oara. spuse Jason.
-Serios?
-Da a fost... super. Mai vrei sa incerci o data?
-Da! raspunse Lucy fericita. M-am simtit ata de...puternica. E o senzatie foarte placuta. Am simtit mici furnicaturi in tot corpul, mai ales in maini, iar apoi s-a intamplat.
-Da, acele furnicaturi, era energia ta.
Fata se uita cu ochi mari si curiosi la Jason. Voia sa repete experienta, asa ca asta si facu de inca trei ori, cand simti ca se obosise putin si dorea sa faca o pauza. Ora pranzului era acolo deja, asa ca cei doi au strans dezordinea pe care o facu-se si se indreptau la masa.
Ajunsi acolo s-au asezat la masa si i-au asteptat pe restul. Vanessa intarzia-se ca de obicei, iar dupa ce cu totii au ajuns pe terasa, ospatarii le-au adus pranzul.
-Si? Cum a fost ziua voastra?intreba Amber.
-Eh... plictisitoare...raspunse Vanesa in timp ce isi separa legumele din farfurie de restul mancarii.
-Super!raspunse Lucy.
-Da? Deci iti place in tabara? o intreba Jack.
-Da... e mai bine decat sa stau acasa si sa o suport toata ziua pe Jess, sora mea vitrega.
-Tatal tau s-a recasatorit?intreba Jason.
-Da...raspunse Lucy.
-Jessica pare de treaba...interveni Vanessa, putin cam cu fite dar...e ok...
-Stai tu o zi intreaga cu ea si apoi sa mai vedem ce zici.zise Lucy.
-Ce ziceti a-ti vrea sa "evadam" diseara de aici si sa mergem la un local din oras? Ne mai cunoastem si noi...intreba Vanessa.
-Da e o idee super. raspunse Amber. Si asa nu va prea cunosc. Tatal meu nu prea vorbea despre prietenii lui si copii lor...
- Eu sunt de acord. raspunse Jack.
-Ok. Deci am stabilit. spuse Jason.
-Dar cine merge sa ii ceara acordul lui Demetrie?intreba Amber.
-Merg eu... spuse Jason, nu are cum sa ma refuze...
-Ok, ok "popularule". spuse Vanessa.
-Popular?intreaba Lucy.
-O haide, nu cred ca nu ai obesrvat multimea de copii care au venit in intampinarea lui Jason.ii zice Vanesa.
-Ba da, dar nu credeam ca e nu stiu ce.
-Jason e placut de toata lumea, mai ales de Dimitrie.
-Oh haide nu e chiar asa.interveni Jason putin stanjenit.
-Oh ba da.raspund ceilalti trei in cor.
Dupa ce gardienii au mancat, aveau program liber pana mai spre seara. Cu totii sau dus la ei in camera. Lucy se aseza in pat si se uita pe geam gandindu-se la ziua de azi. Uitandu-se la cer isi aminti de mama ei si si-ar fi dorit din tot sufletul sa fie langa ea. Dar nu se poate asa ceva, asa ca Lucy lua jurnalul mamei ei, crezand ca se va simti mai bine. Il deschise si citi de unde a ramas.
"Ce pacat ca azi v-a veni si fratele meu in tabara. Chiar nu am chef de el... si plus ca v-a trebui sa impart camera cu el avand in vedere ca nu se stie inca care dintre noi va fi gardianul principal.
Da...a sosit Nick. Azi nu am facut prea multe. Mai mult m-am antrenat pentru ca nu mai e mult pana la lupta decisiva in care eu va trebui sa ma lupt cu Nick pentru a se decide cine va fi gardianul principal. Insa am un plan, ca totul sa fie bine."
Cineva bate la usa lui Lucy.
Serios? Nu pot niciodata sa citesc din jurnalul mamei fara sa fiu intrerupta? Isi spuse in gand Lucy dupa care deschise usa.
-Hei!ii spuse Jason care era la usa. Vrei sa mergem la cascada? Mai avem timp pana sa plecam. Am vorbit si cu Demetri si a zis ca ne lasa.
-Ok. Asteapta-ma afara vin imediat!ii raspunse Lucy.
Lucy isi puse jurnalul in sertar si pleca. Ajunsi la "locul secret" s-au asezat pe o piatra mare ca data trecuta.
-Chiar iti place locul acesta nu?intreba Lucy.
-Da... e mai linistit. Tie nu?
-Ba da.raspunse Lucy.
-Sa sti ca te-ai mai schimbat de cand nu ne-am mai vazut.
-In bine sau in rau? intreba Lucy.
-In bine! Nu stiu de ce, dar acum imi placi mai mult.
Lucy inrosi.
-Si tu te-ai schimbat, dar cum sa nu te schimbi dupa toate prin ce am trecut cu totii. raspunse Lucy.
-Da... nu a fost asa de rau pentru mine. Si asa tatal meu nu prea statea cu mine numa atunci cand vroia sa ma invete una alta despre gardieni.
-Eh stiu cum e. Nici tata nu prea tine la mine... numa mama ma iubea cu adevarat... spuse Lucy.
-Si eu...spuse mai incet Jason.
-Poftim?intreba Lucy de parca nu ar fi inteles ce a spus.
-Nimic. spuse Jason de parca ar fi iesit din transa.
-Ai zis "si eu"... ce vrea sa insemne asta?intreba Lucy.
-Pai... cand eram mici ne intalneam in fiecare zi, aproape si nu stiu ma simteam atras de tine, dar dupa un timp nu ne-am mai intalnit, iar cand te-am revazut acum cateva saptamani, parca erai o alta persoana...
-Alta persoana?
-Da... parca esti o persoana mai buna, mai puternica. Aveai o sclipire in ochii... nu stiu, dar schimbarea asta m-a facut sa te plac si mai mult.
Lucy era putin socata si rusinata in acelasi timp.
-Scuze, nu voiam sa sune chiar asa...
-E inregula..
-Eu chiar cred ca ai putea fi gardianul suprem, adica azi dupa ore, te-ai descurcat mai bine ca noi toti plus ce a zis si Nick... de obicei Nick nu se prea insala cand vine vorba despre lucrurile astea...
-Serios? Eu nu sunt prea sigura.
-De ce nu? Fi mai sigura pe tine!
-Nu stiu... pur si smplu simt ca nu sunt facuta pentru asta...
-Nu spune asta! Eu chiar cred in tine. dupa ce a spus asta,Jason, i-a dat parul lui Lucy de pe fata, iar dupa ce a asteptat cateva clipe s-a apropiat incet de ea si a sarutat-o.
CITEȘTI
Gardienii Vol. I
ActionO fata de 13 ani invata sa isi foloseasca puterile cu ajutorul prietenilor ei. Ea trebuie sa apere medalionul mostenit de la mama ei care a murit in urma cu un an aparand acest medalion. Fata va merge intr-o tabara unde va invata mai multe despre tr...