Tabara

419 34 1
                                    

Lucy statea linistita in camera ei citind o carte, cand parinti ei au ajuns acasa. Lucy isi arunca cartea pe pat si o lua la goana pe scari in jos pana in holul de la intrare.

-Hei! Cum a fost la servici? intreba Lucy.

-Salut scumpo. A fost bine. Dar ziua ta? A fost buna? intreba tatal lui Lucy.

-A da. A fost minunata. spune ea gandita.

Vazand ca nu mai spune nimic ci doar se gandeste intens la cva anume, tatal o lua inainte:

-Doresti sa ma intrebi ceva anume?

-Ammm, da...Ce a-ti zice daca m-as duce intr-o tabara de vara?intreaba ea cu privirea atintita spre papucii ei de casa.

-Tabara de vara? Cand? intrebara parinti deodata.

-Pai ma gandeam sa merg maine. Am auzit ca a inceput de la inceputul verii si tine pana la sfarsitul acesteia. A si e gratuita!

-Ok. Sigur. Poti sa te duci. a spus tatal destul de nepasator in timp ce se descalta.

-O lasi asa pur si simpulu? Fara sa sti ceva detalii?intreaba mirata sotia.

-De ce nu. E fiica mea, vreau sa fie fericita.

-Ok...e fica ta, tu decizi.spuse gandita Angela, mama vitrega.

-Deci pot merge?intreaba Lucy, pentru a fi sigura.

-Sigur, nu vad de ce nu.ii raspunse tatal ei.

-Ok mersi.supuse incantata Lucy.

Dupa aceasta nici nu se mai chinui sa intrebe de Vanesa, deoarece stia ca raspunsul va fi tot acelas, afirmativ. Mai mereu venea cu Jack si Isabelle acasa si petreceau zile intregi impreuna, asa ca o spimpla noapte nu parea prea mult. Din fericire Lucy avea aceasta libertate din partea tatalui, insa nu era mereu fericita pentru aceasta. Atititudinea tatalui i se parea uneori nepasatoare si si-ar fi dorit sa aiba o siguranta in prajma lui, insa de cand cu incidentul, parca nici nu o mai poate privi in ochi. Chiar daca este recasatorit, mama ei vitrega nu prea are dreptul de a lua decizii legate de Lucy, doar cu referinta la Jessica, deoarece au facut un pact la inceputul casatoriei lor.
Lucy a urcat scarile si s-a dus in camera ei sa ii spuna vestea Vanesei.

- Ok. Deci e stabilit maine plecam nu?

-Aha. spuse nepasatoare Vanesa.

Lucy era foarte incantata ca se va duce in sfarsit intr-o tabara. Ea nu a mai fost nici o data intr-una.

-Ce mai astepti? Impacheteaza! o oprise Vanesa pe Lucy din gandit.A si nu trebuie sa iti imachetezi tot dulapul. Este masina de spalat acolo.

- Ok. supuse Lucy in timp ce se uita in ochii caprui si plini de dispret ai Vanesei.
Lucy nu prea credea ca vor fi prea bune prietene. Nu era genul ei, Vanesa era mai mult fata rea care nu ii pasa de nimic. Pe cand Lucy... era doar o fata normala de 15 ani, cuminte si constiincioasa. Era chiar foarte ambitioasa inca din clasa intai, deoarece colegii ei ii spuneau ca daca e blonda e proasta, acea stereotipie penibila, iar Lucy ca sa le dovedeasca contrariul invata din greu de atunci pana in prezent. Lucy avea doar o singura prietena mai buna, dar nu se plangea. Isi petrecea timpul din cand in cand si cu unul din colegii ei, Jack.

Acum, era sigura cu fata satena si tot timpul cu o privire de superioritate, care statea foarte comoda pe patul ei. Nu prea o voia ca prietena, dar avea impresia ca va fi nevoita sa isi petreaca timpul cu ea, deoarece amandoua erau gardieni principali.

Lui Lucy i-a fost greu sa doarma, deoarece a fost nevoita sa doarma intr-un sac de dormit in propria ei camera, deoarece Vanesa a luat controlul asupra patului ei comod.Cum nu putea dormi a petrecut noaptea citind din cartea primita de la Jason. Erau multe informatii despre Gardieni, insa ei tot i se parea ca fiind o poveste interesanta, insa nu foarte adevarata.

In dimineata urmatoare, fetele s-au trezit devreme si au plecat direct la masa.

-Deci... asta este noua ta prietena? intreba oarecum uimita Jesica.

-Da... spuse indoielnica Lucy.

-Si cum te cheama? o intreba Jesica pe Vanesa.

-Vanesa.spuse Vanesa uitanduse la Jesica neinteresata.

-Eu sunt Jesica. incerca Jesica sa se bage in seama. Nu prea a reusit sa se imprieteneasca cu ea. Vanesa nu prea avea chef de vorba in dimineata aceea.


Dupa ce fetele au terminat de mancat si-au luat bagajele si au urcat in masina tatalui ei, a lui Lucy. Au mers cu masina mai bine de trei ore, in care Vanesa trimitea mesaje prietenilor si ii dadea indicatii tatalui, iar Lucy continua sa citeasca cartea de la Jason.

Dintr-o data masina sa oprit in fata unei gradini pline cu flori de toate culorile, iar mai in spate se vedea o cabanuta.

-Ok pai am ajuns! exclama Vanesa. Multumim ca ne-ati adus domnule White.

-Ok. Distractie placuta. spuse domnul White dupa ce fetele au iesit din masina, iar apoi el a pornit motorul masinii si a plecat.

-Aici? V-om sta in casuta aceea mica? intreba Lucy dezamagita.

-Aa... nu! Zise Vanesa de parca era evident. Noi stam in spate.

Fetele au mers pe o poteca pana dupa casuta care se vedea din strada, iar Lucy a putut sa observe 5 cabane mari. Cabanele era in ordine rosie, albastru deschi, albastru incis, maro si  cea din mijloc era gri .Vanesa a luat-o inainte si a stat de vorba cu niste adolescenti. Lucy se simtea pe dinafara. Nu stia pe nimeni si nici nu stia unde ar trebui sa mearga. Lucy s-a tot plimbat sa vada daca nu gaseste un profesor sau organizator. Era o curte destul de mare. Era ca o scoala acolo doar ca erau mai multe cladiri, dar curtea arata exact ca a unei scoli. Avea teren de baschet, de volei si unul de footbal. Ea s-a plictisit sa tot caute asa ca s-a hotarat sa mearga langa terenul de baschet unde avea loc un meci, dar a fost aruncata pe jos de un baiat care alerga spre ea.

-O scuze! Ma uitam in spate si nu te-am vazut! Esti bine? spuse baiatul.

Lucy nu a apucat sa il vada dar vocea era una cunoscuta. Dupa ce a reusit sa se ridice a vazut cine era de fapt acest baiat cu vocea cunoscuta.


Gardienii Vol. I Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum