Inca o luna...

339 27 8
                                    

-Nu. Nu cred ca ai mostenit ceva de la bunica ta. Doar daca era vorba de mama sau tatal tau puteai sa mostenesti puteri vrajitoresti.spuse Jason prinzand-o de mana.

-Sau...spuse Jack.

-Sau ce? intreba Lucy agitata.

-Poate de aceea ti-ai descoperit energia inainte de restul puterilor ...continua Jack.

-Da, nu e exculsa varianta.spuse Jason.

-Va rog sa nu ii spuneti la Dimitrie! Va jur nu sunt rea chiar vreau sa ajut si sa mentinem lumea sub control!intervenii stresata Vanessa.

-Normal! Nu ii vom spune! Nu baieti? Intreba Amber.

Restul au dat din cap aprobator.

-Mersi mult!spuse Vanessa linistita.

-Dar Nick era chiar rau sau l-au eliminat doar pentru ca a mostenit-o pe bunica?intreaba Lucy amintindu-si de ultima propozite pe care o citise din jurnal.

-Era rau. A recunoscut ca vrea sa fure secretul gardianului. Chiar daca nu stia ce e exact...spuse Jason inca tinand-o de mana pe Lucy.

Jack se uita curios la Lucy si Jason cum se tineau de mana.

-Se face tarziu. Eu zic sa platim si sa ne indreptam spre tabara. spuse Jack.

-Ok. Fac eu cinste! Spuse Vanessa.

Dupa ce Vanessa a platit cei 5 au pornit spre tabara.

-Si banii sunt falsi? o intreaba Jack amuzat pe Vanessa.

-Nu...spuse aceasta zambind.

Dupa ce au intrat pe poarta taberei, Dimitrie le-a iesit in calea celor 5.

-Ce-a durat atat?intreaba acesta.

-Buna si tie Dimitrie. Spuse Jason.

-Va astept la mine in birou. Avem chestii importante de vorbit! dupa ce a spus asta, acesta pleca spre cabanuta de la intrare.

Cei 5 il urmau pe director in liniste.

Dupa ce au ajuns la cabana, directorul ii invita pe acestia sa ia loc pe scaunele asezate in jurul unei mese goale de lemn.

-Ce e asa de important Dimitrie?intreaba Jason.

-Ritualul...spuse el ingrijorat.

-Oh da! Aproape uitasem! spuse Amber. Si noi avem ceva vesti importante Dimitrie! Gradianul suprem...

-Jason?intreaba curios Dimitrie fara sa o lase le Amber sa isi termine propozitia.

-Nu, domnule. Lucy!spuse Jason.

-Serios? intreaba Dimitrie. Cum? Si cand?

-Mai inainte.spuse Vanessa.

-Dar, si a descoperit celelalte puteri? Le stapaneste?

-Nu de aceea este putin ciudat!continua Jason. A reusit sa controleze doar aerul pana acum.

-Hmmm. Interesant.supuse Dimitrie

-Ce e? Intreaba Jack.

-Nimic, nimic. Trebuie sa vedem cum facem cu ritualul. Este peste o luna. Va trebui sa mergeti la niste cursuri de pregatire inainte. Am vorbit deja cu un profesor si e dispus sa va ajute sa va pregatiti. Maine incepeti la ora 8 la arena. Va v-a astepta acolo.

-O luna?intreaba surprinsa Lucy.

-Da, s-au facut niste schimbari.

-Si de ce s-a lasat toate aceste pregatiri pe ultima suta de metrii? intreaba Amber.

-Pai...asa e traditia. spuse Dimitrie.

-Si in ce consta acest ritual de care vorbiti? intreaba Lucy.

-Profesorul va va explica tot in legatura cu aceasta.raspunse Dimitrie. Acum duceti-va in camera si odihniti-va. Maine va fi o zi obositoare.

-Of. Niciodata nu ne zici prea multe...spuse Jack.

-Scuze, dar pe langa ca nu mai este timp, nu e mult de spus. Ve-ti vedea atunci si va voi indruma. spuse Dimitrie.

-Ok,ok. Haide-ti, se pare ca Dimitrie nu prea are chef de noi acum. spuse Vanessa obosita.

-Ok, pai eu ma duc direct in camera se pare ca maine va fi o zi grea. Noapte buna!spuse Amber.

-Da, si eu...spuse Vanessa.

-Sincer mie nu imi e prea somn. zise Jack.

-Eu zic sa mergi si tu sa dormi si asa mai e doar o jumatate de ora pana la stigere. Plus ca avem multe de recuperat maine.continua Jason.

-Oh...ma rog cum vreti...ofta Jack.

Dupa ce Lucy a ajuns in camera s-a imbracat in pijama si s-a indreptat spre baia ca sa se spele, apoi s-a pus in pat. Un ciocanit in usa a facut-o pe Lucy sa tresara. S-a indreptat spre usa si a deschis-o cu grija. Era Jason.

-Hei... te deranjez?intreaba el in soapta.

-Nu, deloc.spuse Lucy zambind. Intra.

Jason inchise usa dupa el si se asezara amandoi pe pat.

-Nu am mai apucat sa vorbim dupa ce am plecat de la cascada si vroiam sa imi cer scuze...spuse Jason, dar a fost intrerupt de Lucy.

-E inregula. Si eu te plac.spuse Lucy amintindu-si de zilele bune si de acum cateva zile cand chiar i-a fost alaturi si a ajutat-o.

Jason a fost uimit de intreruperea lui Lucy. Credea ca a facut o greseala la cascada si credea ca nu il place. A profitat de clipele in care erau numai ei doi si a sarutat-o din nou pe buzele ei rozali. Dupa ce Lucy se indeparta usor ii spuse:

-Insa, cred ca e mai bine sa fim prieteni deocamdata. Pana ne mai cunoastem, adica a trecut ceva timp de cand nu te-am mai vazut....

-Oh,inteleg.

-Dar nu inseamna ca in viitor...

-E ok, am inteles. Te voi lasa sa dorimi, maine v-a fi o zi grea. Noapte buna Lucy.

-Noapte buna.doar atat reusise sa mai spuna Lucy, iar apoi Jason parasi camera.

"Ce a fost asta?" Isi spuse Lucy in gand fericita, apoi dupa ce a stins lumina s-a pus in pat sa doarma cu gandul la ziua de astazi. Chiar avea sa fie gardianul principal? Va reusi sa faca tot ceea ce e nevoie?

Dimineata dupa ce toti gardienii au luat micul dejun, gardienii principali au plecat spre arena unde aveau sa se intalneasac cu unul dintre profesori, care ii va ajuta sa se pregateasca in aceste zile pentru ritual. Cei cinci asteptau nerabdatori pana cand un domn inalt isi facu aparitia in fata lor.

-Buna dimineata. Eu sunt Matt si voi fi profesorul vostru inainte si dupa acest ritual.


Gardienii Vol. I Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum