„Omul acesta e incredibil! Cred ca o sa il omor. Nu il mai suport." Isi zice Jason in gand.
-Tu cred ca glumesti!mi-o lua ininte Vanessa. Esti prost? Chiar nu iti pasa deloc de biata fata? Pe langa ca nu ai facut nimic sa opresti accidentul, te mai comporti si asa.
-Domnisoara! Te rog frumos sa nu mi te adresezi asa! Nu am avut cum sa opresc impactul!se rasteste Matt la ea.
-Dar ziceai ca o sa intervi daca ceva nu merge bine!se baga si Amber.
-Da, dar acolo nu a fost doar puterea lui Jack. A fost ceva ciudat la mijloc. Daca ar fi fost numai forta lui Jack as fi putut sa il opresc si sa o salvez pe Lucy.
-Si ceea ce vrei tu sa spui este ca cineva m-a vrut moarta?intreaba Lucy.
-Nu stiu ce sa cred. Dar ceva nu e bine.raspunde Matt. E ca si cum Jack era...
-Vrajit!continua propozitia Dimitrie care tocmai isi facu aparitia din spatele lui Matt. Am simtit si eu o prezenta ciudata prin preajma. S-ar putea sa fie o vrajitoare in tabara.
-Si de ce ma vrea moarta?intreaba Lucy speriata,iar Jason actiona din reflex si o tinea de brat.
Jack se uita dispretuitor, de parca nu ii placea ce vede.
-Nu stiu Lucy. S-ar putea sa fie implicat si Nick.spune Dimitrie ingrijorat.
-Chiar!se trezi Amber parca din transa. Daca apare aici Nick si ne omoara pe toti? Adica el stie unde este tabara. A fost si el aici cand a fost mic.
-Si daca ar vrea, desi e o idee proasta, nu ar putea sa intre in tabara. Peste aceasta tabara este pusa o vraja puternica de mai multe vrajitoare. Aceasta vraja nu il lasa pe Nick sa intre in tabara sau sa se apropie de tabara.spuse Matt.
-Dar vrajitoarele pot intra...spune Jack trist.
-Ma tem ca da. Si tare cred ca Nick a fraierit o vrajitoare si a convins-o sa vina aici si sa ii faca treburile murdare.
-Sunt sigura de asta!spune Lucy convingatoare.
-De ce?intreaba Vanessa.
-Pai nu am reusit inca sa va zic, dar acum ceva vreme am avut acest vis ciudat cu el. Zicea ca a fost ajutat de o vrajitoare ca sa poata sa patrunda in visul meu si sa vorbim.
-Ce voia?intreaba Dimitrie speriat.
-A vrut sa ne intalnim. Si imi tot zicea ca nu e el persoana rea in ecuatie. Bineinteles ca nu l-am crezut si nu m-am intalnit cu el. Dar peste cateva zile, iar a aparut intr-un vis si mi-a spus ca e dezamagit ca nu ma-m intalnit cu el.
-Nu e de bine. Asta inseamna ca Nick are un plan. Cred ca v-a trebui sa grabim ziua ritualului. Trebuie sa stiti unde e "secreteul gardianului". Trebuie aparat cu orice pret inainte sa puna Nick mana pe el!spune Dimitrie disperat. Matt treaba ta s-a terminat. In seara asta va fi ritualul! Nu mai poate astepta!
-Mai incet. Stai, noi nici macar nu stim cum se face ritualul acesta.spune Vanessa derutata.
-Va voi explica mai tarziu. Ajutati-o pe Lucy sa se duca in camera si sa se schimbe in ceva mai putin insangerat. Ma duc sa fac niste aranjamente si revin la voi cu detalii.
Lucy se ridica in fund, iar Jason s-a grabit sa o ajute. Se vedea ca e inca ametita. Se incalta, apoi Jason ii lua bratul care nu era rupt si il pune dupa gat si o ajuta sa se ridice in picioare. Sta cateva secunde sa se poata acomoda cu statul in picioare si pornira. Mergea cam greu, dar el era acolo sa o ajute. Restul au luat-o inainte in cabana. A dus-o pe Lucy in camera ei si a asteptat afara pana sa se schimbe. Iese din camera si ii zambeste lui Jason..
-Cheama-i si pe restul la mine in camera. Dimitrie a spus ca va venii el dupa noi. Pana atunci puteti veni la mine.spune ea.
Aproba din cap si se indreapta spre camera Vanessei unde se aflau restul.
Lucy inchide usa si se pune pe pat. Se simte asa de ametita, iar mana stanga o doare ingrozitor, la fel si capul. Bine ca nu a ajuns mai rau. Cred ca asta era planul vrajitoarei de fapt. Oricum era cam imposibil sa mori de la un perete, dar inainte zicea ca e imposibil sa existe vrajitoare si uite ca exista, deci orice e posibil. Jason intra in camera urmat de restul. Se aseaza langa Lucy si o priveste ingrijorat.
-Cum credeti ca va fi la acest ritual? Ce se va intampla?intreaba Amber.
-Sincer sa fiu chiar nu stiu. Tata nu mi-a spus niciodata despre asta.raspunde Jason uitandu-se in ochii lui Lucy.
-Am o intrebare... Tu si Lucy sunteti impreuna sau ceva?il intreaba Amber pe Jason. Pareti asa de apropiati.
-Nu, suntem buni prieteni din copilarie. a inceput el sa raspunda, dar a fost intrerupt de Dimitrie, care tocmai a intrat in camera.
-Am rezolvat. Diseara va fi ritualul.spune el hotarat.
-Si ce v-a trebui mai exact sa facem la acest ritual?intreaba Jack.
-Pai nu este foarte complicat. Dar prima data aveti ceva de la parintii vostrii? Ceva care a insemnat mult pentru ei si il aveau de mici?
Mi-am amintit de jurnalul mamei pe care il gasisem in aceasta camera. Dar nu stiam daca a insemnat mult pentru ea. Stiu doar ca l-a avut de mica.
-Da.spun restul in cor.
-Lucy?ma intreaba grabit Dimitrie.
-Jurnalul ei este ok? Nu cred ca avut altceva.
-Da este perfect! Imi raspunde el.
-Dar ce vom face cu acestea?intreaba Amber.
-Vom avea nevoie de acestea la ritual. Ritualul va fi organizat astfel,se va face un foc nu foarte mare, iar voi veti sta in jurul lui. Eu voi spune cate ceva si va trebui sa arunc pe rand lucrurile sufletesti a gardienilor de dinainte in foc...
-Stai ce?intreb eu socata. Nu! Abea am gasit jurnalul ei. Nu am apucat sa il citesc inca. E singurul lucru care mi-a ramas de la ea. Restul le-a aruncat tata!strig eu cu lacrimi in ochi.
-Imi pare rau Lucy,dar daca vrem sa facem legatura cu ei si voi, ma tem ca e nevoie. Asa este ritualul, altfel nu va functiona...imi raspunde Dimitrie calm.
CITEȘTI
Gardienii Vol. I
ActionO fata de 13 ani invata sa isi foloseasca puterile cu ajutorul prietenilor ei. Ea trebuie sa apere medalionul mostenit de la mama ei care a murit in urma cu un an aparand acest medalion. Fata va merge intr-o tabara unde va invata mai multe despre tr...