-
Nick?intreaba Vanessa la fel de socata ca Lucy.
Cloe doar a aprobat din cap.
-E pe urmele voastre Vanessa. Voi sunteti urmatorii...spune blondina respirand cu greu.
-Dar daca e pe urmele noastre de ce va ataca pe voi?intreaba Amber.
-Nu stiu.raspunde sec Cloe.
-Trebuie sa va ajutam cunva. Tabara noastra...e vrajita nu? Nick nu poate intra. Trebuie sa ii aducem pe totii vrajitori aici.
-Dimitrie nu o sa accepte asta...spune Jason.
-Trebuie! Nu ii putem lasa asa...
-Dar ei au putut sa ne tradeze, nu?zice Jason uitandu-se urat la Cloe.
-Dar de ce tabara voastra nu e vrajita? Daca pe a noastra ati putut sa puneti o vraja...ii intrerupe Amber, schimbul de priviri intre Jason si Cloe.
-Nick nu ne voia raul si avand in vedere ca e o vraja foarte grea si care necesita multa putere nu am facut-o. Dar nu asta conteaza acum. Va rog am nevoie de ajutorul vostru. Trebuie sa il invingem pe Nick acum. Cu toti gardienii din tabara voastra si vrajitorii din a noastra am putea reusi.
-Ma tem ca nu, Cloe.interveni Dimitrie.
Din spatele lor, aparu Dimitrie ingrijorat.
-Cloe, gardienii mei nu sunt pregatiti pentru o asemenea batalie. Mai ales gardienii principali.
-Dar avem nevoie de ajutor.spune Cloe agitata.
-Stiu...dar nu pot sa risc. I-am pierdut pe ceilalti gardieni principali din cauza lui Nick. Nu mai vreau inca o data, mai ales ca sunt la inceput de drum.
-Si ce e de facut atunci? Nu pot sa stau cu manile in san. Sunt conducatorul grupului alfa. Teoretic eu ma ocup de aproape tot in tabara noastra. Fac parte din consiliu impreuna cu conducatorul taberei. Dimitre, totul depinde de mine.
-Te inteleg...ofteaza Dimitrie. Va voi lasa sa veniti la noi in tabara, dar nu pot risca sa iti dau gardienii ca sa ii aduci aici.
-Dar...incearca Cloe sa spuna,dar a fost oprita de un semn din mana al lui Dimitrie ca sa taca.
-Multumeste-mi ca va primesc aici dupa toate ce ne-ati facut.dupa spusele lui, pleaca fara sa se mai uite inapoi.
Lucy nu putea sta degeaba, asa ca era gata sa ajute,chiar daca nu stia istoria vrajitoarelor cu gardieni, insa nu era nevoie.
-Vreau sa ajut.
-Nu. Lucy ai auzit ce a zis Dimitrie. Plus, tu esti prima persoana pe care Nick vrea sa puna mana. Cred ca tot balamucul asta este sa ne atraga intr-o capcana. Sa mergem cu totii acolo sa ii ajutam, ca Nick sa puna mana pe noi. spune Jason la fel de ingrijorat ca Dimitrie.
-Jason are dreptate. Nu puteti risca. Ma voi intoarce cu vrajitorii.
-Dar Cloe...nu e periculos si pentru tine?intreaba Vanessa.
-Ba da, dar eu sunt responsabila pentru tabara. Va rog sa pregatiti asistentele pe cand ma intorc. Avem nevoie de ele. spune Cloe si pleaca grabita spre tabara.
-Ai grija!striga Vanessa dupa ea.Bun, deci ati auzit-o. Dupa asistente cu voi. Eu si Amber ne ducem sa pregatim niste camere in care vor putea sa stea pana maine sau poate mai mult.
-Ok.spun la unison, apoi pleca.
Ei ii anunta pe doctori si pe asistente de razboiul ce se aflta alaturi. Ei isi pregatesc niste truse de prim ajutor si cabinetele.
-Noi ne-am cam terminat treaba, ar trebui sa le ajutam pe fete cu camerele.zice Jack.
Aproba din cap si merg spre cabana albastra. Acolo erau mai multe camere goale. Se intalnesc si cu Vanessa si Amber si ii ajta sa aleaga camerele sa le aranjeze cat de cat. Sunt multi in tabara vrajitorilor, asa ca au lua si cativa saci de dormit si le-au pus in camere. Au mers si la restul cabanelor si au facut acelasi lucru. Dintr-o data se aude un bubuit puternic de afara. S-au intreptat cu totii spre iesirea din cabane si s-au uitat speriati in jur. In curte se afla aproape toata tabara. Se indreptau spre iesirea din curte si se uitau socati in zare. Visavi, acolo unde se afla tabara vrajitorilor, era un foc puternic. Era ca si cum ar fi explodat o bomba acolo. Vanessa a inceput sa verse cateva lacrimi, iar restul erau cat pe ce sa izbucneasca si ei in plans. In zara a a aparut un grup mare de copii. Erau sigur vrajitorii, asa cacei 5 s-au linistit putin. Erau toti raniti. Vanessa se indreapta grabita spre ei, iesind din tabara. Se aude un "nu" din partea lui Jason, dar nu o opreste pe Vanessa.
Restul raman pe loc si o privesc pe Vanessa care parea foarte ingrijorata. Vorbeste cu cativa dintre ei si incepe sa se uite speriata prin multime. E vorba de Cloe...nu o vade. Poate nu s-a intors inca...
-Hei! Veniti aici! Am nevoie de ajutor!intervine Vanessa. Gardienii se indreptau spre ea.
-Cloe. E inca acolo. Va rog, stiu ce a zis Dimitrie,dar nu o pot abandona, e ca o sora pentru mine.
Lucy il privi pe Jason. Ea dorea din totul sufletul sa ajute, dar ii era teama ca el o va opri. Fata facu un pas in fata, iar Jason o prinse de bart.
-Lucy...
-Suntem gardienii principali. Trebuie sa ajutam lumea. Daca nu prietenii, atunci pe cine? spune ea hotarata.
-Nu suntem pregatiti inca.
-Ne furisam in asa fel incat sa nu dam de Nick. Te rog!
Jason ofteaza si aproba intr-un final. Fug cat de repede in tabara vrajitorilor. Ceilalti vrajitori se indreptau spre tabara gardienilor, iar cei 5 spre tabara lor.Tabara lor era in flacari, asa ca ei au fost nevoiti sa se furiseze printre caramizi si scanduri in flacari pana sa ajunga intr-o fosta incapere. Sub una din scanduri se afla Cloe. Vanessa fuge sprea ea si da sa o ajute, dar e oprita de...
-Mai, mai. Ce avem noi aici? rasari vocea lui Nick care starneste un fior tuturor.
CITEȘTI
Gardienii Vol. I
AcciónO fata de 13 ani invata sa isi foloseasca puterile cu ajutorul prietenilor ei. Ea trebuie sa apere medalionul mostenit de la mama ei care a murit in urma cu un an aparand acest medalion. Fata va merge intr-o tabara unde va invata mai multe despre tr...