Jurnalul Amaliei

378 35 2
                                    

-Jurnalul Amaliei? se intreba Lucy mirata. Oare e jurnalul mamei? Adica ce alta Amalia sa fie...?

Lucy se aseza mai comod in pat si incepu sa citeasca din jurnal:

-"Draga jurnalule, in sfarsit am ajuns in tabara. Aceasta pare a fi destul de ok si chiar cred ca o sa ma distrez si o sa invat o multime de lucruri..."

Lucy a fost intrerupta de sunetul usi care se deschise. Intre timp ea a ascuns jurnalul sub perna.

-Hei... zise Jack. Cum e camera?

-E ok, imi place.

-A fost a mamei tale presupun. Nu prea iti stiu familia deci nu stiu care e gardianul principal...Desi cred ca a stat si fratele ei in unele veri cu ea.

-Da e mama...raspunse Lucy repezita incercand sa ignore ultima propozitie rostita de Jack.

-Nu am cunoscut-o niciodata... cum era, in afara de atunci cand ziceai ca e enervanta ca nu te lasa la nu stiu ce concert.

-Era draguta, blanda, ii placea sa afle lucruri noi... dar Lucy s-a oprit. O lacrima se prelinse pe obrazul ei.

-Hei. Esti bine?intreba Jack.

-Da.raspunse Lucy stergandu-si lacrima.

-Stiu ca e greu sa pierzi pe cineva drag.

-Dar tu de unde sti ca mama nu mai e?

-Pai, ai uitat? Nick a trecut pe la toti gardieni principali.

-Oh...Lucy nu era inca obisnuita cu noile vesti.

-La mine a fost tot mama...spuse Jack. Te inteleg. Daca vrei, te las sa te odihnesti dupa drumul lung. Dar nu uita masa e la 1.

-Ok, mersi. raspunse Lucy.

Acum Lucy era sigura ca aceasta camera a fost a mamei ei candva. S-a mai uitat in jur prin dulapuri si sertare sa vada daca nu mai era ceva ce ii apartine mamei ei. Dar nu. Totul era gol, asa ca Lucy s-a intors la jurnal sa il citeasca, deoarece era curioasa.

-" Domnul Demetri ma condus in camera in care trebuia sa dorm. Era o camera mare si frumoasa. Avea sa imi placa aici. Domnul Demetri mi-a spus ca aceasta camera a fost a tatalui meu cand a fost copil. Poate cand o sa cresc o sa am si eu un copil, iar camera aceasta va fi a lui. Dar mai e mult pana atunci... dupa aceea am mers sa imi cunosc colegi de cabana. Am inteles ca in cabana gri unde stau eu, stau numai gardieni principali. In cea rosie gardieni de foc, in cea albasta cei de apa, in cea maro cei de pamant si in cea alba cei de aer. Gardieni principali par destul de ok... ei sunt:

Jenifer, Caleb, Paul si gardianul suprem Alex. " Asta trebuie sa fie tatal lui Jason. isi zice Lucy in gand, iar apoi continua. " Cred ca vom face o echipa buna si ca vom apara medalioanele si secretul gardianului." Hm, se pare ca mama stia mai multe decat mine. Dar oare de ce nu i-a spus nimic in toti acesti ani?se intreaba Lucy.

Dupa un timp se opri din citit si si-a dat seama ca e timpul sa se duca la masa. Doar ca nu stia unde. Spera ca Jack nu a plecat inca pentu a o conduce el. Lucy a iesit din camera si se uita pe usile celorlalte camere.

-Jason Smith...citi Lucy de pe prima usa. Vanessa, Amber...Oh Jack.

Lucy a batut la usa dar nu a raspuns nimeni. A intrat dar camera era goala. Lucy s-a gandit ca se poate lua dupa lumea de afara. A coborat scarile,dar curtea era goala.

Oare unde o fi toata lumea? Chiar asa de mult am intarziat? Se intreba Lucy. Ea isi scoase telefonul din buzunar si se uita la ceas. Era 13:15. S-a plimbat prin curte sa vada daca nu mai era o cladire unde sa se afle cantina, dar nimic. S-a hotarat sa mearga la casa de la intrare. Da daca gasea pe cineva. Spre surprinderea ei cand a intrat pe un scaun se afla domnul cu care vorbise acum ceva vreme.

-Ma scuzati. Il intrerupse Lucy pe domn din amestecatul cartilor. Unde este se tine masa?

-Oh. Lucy, haide dupa mine!

Domnul o conduse pe Lucy afara din casa. O duse pe langa casa si gardul vecinilor. Nu era asa de ingust pe cat va imaginati. Pe acel drum incapea si 3 persoane una langa alta fara se se ingesuie. In stanga se afla o poarta care ducea la proprietatea invecinata. Acolo se afla o terasa ca a unui restaorant. Aranjata frumos cu flori. Domnul o conduse pe Lucy la masa la care se afla Vanessa, Jack si inca o fata.

-Uite aici vei sta. ii spuse domnul catre Lucy.

-Multumesc pentru ajutor. raspunse Lucy.

-N-ai pentru ce,spuse zambitor domnul.

-Salut. Eu sunt Amber. spuse fata pe care nu o cunostea. Iar tu trebuie sa fi Lucy nu?









Gardienii Vol. I Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum