Din nou?

411 31 0
                                    

Lucy a povestit cu noii colegi. A aflat ca ea, Jason, Vanessa, Jack si Amber erau gardienii principali. Toti 5 stau in aceasi cabana si la aceasi masa in aceasta tabara. I-au explicat ca luna iunie era pentru distractie, iar iulie si august pentru pregatiri. Fiecare gardian trebuie sa stie sa-si controleze puterile, mai ales cei principali.  Avand aceste puteri nu numai ca era periculos sa nu fie in control, dar au si o anumita responsabilitate. Trebuiau sa apere secretul gardianului sau cum mai este numit, secretul lumii, care in maini nepotrivite poate duce la razboaie sau altele mai rele.

Dupa ce toti gardienii au terminat de mancat au plecat cu totii in camerele lor.

Dupa ce Lucy a ajuns in camera ei s-a asezat pe pat si a luat jurnalul mamei ei si a inceput sa il citeasca in continuare cu speranta de a afla mai multe dspre toate acestea. Era destul de bulversata, deoarece multe s-au intamplat pana acum si multe informatii au navalit asupa ei. Incetul cu incetul, incepea sa creada, deoarece in adancul ei, mereu a simtit ca lumea nu se rezuma la scoala si job. Mereu se gandea ca trebuie sa fie mai mult de atat, dar niciodata nu s-a gandit ca se va ajunge pana aici.

"De fapt e putin nasol, deoarece nu sunt inca suta la suta sigura ca eu voi fi gardianul principal si nu fratele meu. Poate el e cel mai puternic... dar totusi sper sa nu fie el ales, deoarece eu tot cred ca e malefic. E foarte enervant ca parintii mei nu ma cred si daca Nick va devenii unul din gardienii principali, lumea nu va mai fi asa sigura..."

Cineva a batut la usa lui Lucy.

-Intra. zise Lucy

-Hei...spuse Jack.

-Ce e Jack?spune ea putin revoltata, deoarece doarea sa afle mai multe de la mama ei.

-Pai nu vrei sa iti arat imprejurimile si sa sti ce vei face cu adevarat aici?

-Ba da...

-Ok atunci ce mai astepti? Haide!

Cei doi au iesit din cabana. Afara era plin de copii care mergeau in toate partile si mai erau cativa care se jucau bascket. Jack o condu-se pe Lucy la o arena mare.

-Ce se intampla in locul acesta? intreba Lucy curioasa.

-Aici se antreneaza gardienii. In acest loc vin profesorii si ii invata sa isi foloseasca cat mai bine putetile. ii explica Jack.

-Se si lupta?

-Da...

-Dar nu se pot intampla accidente si cineva sa se raneasca grav?

-Pai, de aceea sunt profesori. Ai fi uimita ce reflexe au. De obicei nu se intampla nimic... si azi e cam ultima zi de odihna, adica de maine incep antrenamentele si orele. Azi e 30 iunie.

-Ore? intreba Lucy nedumerita

-Da. E ca o scoala de vara. Copii se aduna aici in fiecare zi la anumite ore, iar profesorii ii invata pe acestia despre puteri, gardieni si cum sa isi foloseasca puterile. De obicei orarul e facut ca dimineata sa ai ore, iar dupa masa practica. Adica un fel de lupte intre colegi...

-Suna interesant...

-Da e destul de fain aici. Doar ca e greu la lupte. Dar vei invata si va fi super. Care e prima putere care ti-a aparut?o lua pe Lucy in surprins.

-Aa... nu mi-a aparut nici o putere deocamdata...spuse Lucy cu jumatate de gura.

-Serios? Eu deja am descoperit 3. Chiar trebuie sa lucram cu tine! exclama Jack mirat.

-Ok... spune ea putin confuza. Oare crezi ca ai putea sa imi areti? "Asa as avea si eu o dovada sa cred toate nebuniile astea"isi spuse in gand Lucy.

Gardienii Vol. I Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum