Cei doi stateau in liniste si ascultau sunetul linistitor al apei. Cum era vara, florile inca mai erau viu colorate intr-o multime de culori si de nuante. Cascada se scurgea lin intr-un lac mic, iar apa era atat de limpede incat puteai sa vezi multimea de pietre aflate pe fundul lacului nu foarte adanc.
Dintr-o data, Jason a spus:
-Ce voiai sa imi zici cand am ajuns?
-Da. Dar prima data vreau sa imi promiti ca pot sa am incredere in tine.
-Sigur ca poti. Suntem prieteni de mult timp, nu ma cunosti inca?
-Ba da, dar totul e asa de confuz in ultimul timp de nu mai stiu cine imi e prieten si cine dusman.
-Ce vrei sa spui cu asta? intreba Jason confuz.
-Pai am avun niste vise ciudate....
-Ce fel de vise?
-Pai acum cateva saptamani inainte sa ne intalnim la tine acasa, mi-a aparut in vis Nick...
-Ce? Si doar acum imi spui? o intrerupse Jason.
-Am incercat sa iti spun mai repede, dar pur si simplu nu am avut cand.
-Ok continua. Ce s-a intamplat?
-Pai a vrut sa ne intalim si mi-a tot spus ca nu el e persoana rea ci mama si tot felul de prosti si...
-Sa ghicesc, a vrut sa va intalniti la inceputul lunii iunie in cand s-a terminat scoala?o intrerupse iar Jason.
-Da... dar ce conteaza cand?
-Pai toti gardieni sunt mai puternici in primele doua saptamani din iunie. Cred ca a vrut sa te ademeneasca intr-o capcana sa iti ia medalionul sau ceva.
-Ce? Si dupaia urma sa vine dupa voi?
-Da asa cred. Desi ma mira ca nu a venit dupa mine primul.
-De ce?
-Pai eu am medalionul tatei, iar medalionul gardianului suprem poate sa deschida usa secretului si fara restul medalioanelor. Dar mai greu.
-Atunci de ce nu este doar un medalion?
-Pai cum ti-am spus e mai greu sa deschis usa doar cu medalionul gardianului suprem, deoarece ai nevoie si de o parola, pe cand daca ai si celelalte medalioane nu mai ai nevoie de aceea parola. Dar Nick stie acea parola, deci i-ar fi ajuns medalionul meu, de asta cred ca e ciudat.
-Am mai avut un vis noaptea trecuta cu el. Imi tot zicea ca e dezamagit ca nu am mers sa ma intalnesc cu el. Mai imi zicea ca el credea ca eu voi fi gardianul suprem, dar nu mi-am descoperit inca nici o putere si de asta e dezamagit.
-Serios nu ti-ai descoperit nici una? Numai e asa de mult pana la ritualul de initiere. Mai sunt doar doua luni. Si nu, nu cred ca e bine sa anulam ritualele.
-Ce ritual?
-Ai uitat. Peste doua luni tata implinea 40 de ani. Atunci trebuie noi sa devenim oficial gardieni principali.
-Si ce e de facut? Nu se poate face ritualul daca nu mi-am descoperit puterile?
-Ma tem ca nu. Si e complicat daca vrem sa mutam ritualul in alta zi...
-De ce?
-Pai, gandeste-te, deocamdata nu mai e nimeni gardian principali. Toti au murit, asa ca trebuie sa fie cineva care sa protejeze secretul nu? Sa aflam ce e si unde.
-E drept. Dar cateva zile, luni? Ar fi asa grav?
-Deja s-a pierdut mult timp, nu putem risca viata a intregii lumi pentru asta.
-Ok, atunci voi lucra din greu. A si inca ceva! tresari Lucy. In vis, Nick zicea ceva de vrajitoare...
-Da exista asa numite vrajitoare. Au tabara visavi de a noastra. Ele fac tot felul de vraji,blesteme si alte porcari. Noi nu le prea suportam sunt cam sirete, dar cand suntem disperati, cum era Nick, apelam la ele.
-Serios? Chiar exista asa ceva? Credeam ca e doar alta prostie pe care mi-o spune Nick sa ma sperie sau ceva.
-Pai... exista...
-Ciudat....
-Da. Si daca e cum zici tu ar trebui sa -l avertivam pe Dimitrie in legatura cu vrajitoarea cu care lucreaza Nick. Insa acum ar trebui sa ne indreptam spre tabara.spuse Jason uitandu-se la ceasul lui. Imediat incep orele. Haide te conduc eu.
-Ok. Vom avea ore in acelasi loc?
-Nu. Tu esti o incepatoare, deci vei face ore cu incepatorii.
-Ok...
Cei doi s-au ridicat de pe piatra mare pe care au stat si au pornit prin padure inapoi in tabara. Cand au ajuns in curtea taberei s-a auzit un clopot ca de biserica, asta insemna ca orele incep. Jason a conus-o pe Lucy intr-un fel de clasa in incinta arenei, iar apoi acesta a plecat. Lucy s-a asezat intr-o banca din spate si astepta sa inceapa ora de istorie a gardienilor.
CITEȘTI
Gardienii Vol. I
AcciónO fata de 13 ani invata sa isi foloseasca puterile cu ajutorul prietenilor ei. Ea trebuie sa apere medalionul mostenit de la mama ei care a murit in urma cu un an aparand acest medalion. Fata va merge intr-o tabara unde va invata mai multe despre tr...