Sunt de partea lui Nick

270 25 10
                                    


-Mama lui Cloe.

-Glumesti, nu?intreb eu socat, indepartandu-ma putin de Lydia. E cea mai puternica vrajitoare.

-Stiu...imi spune trista.

-Dar cum a convins-o...intreb mai mult pentru mine, dar nu imi raspunde, doar ridica din umeri.

- perspectiva lui Lucy -

-Bun, pai cred ca am terminat aici.spun eu. Bine ca ni s-au alaturat si Vanessa, Amber si Jack.

-Da... trebuie sa le afisam pe panou.spune Jason.

Iau tabelele facute de noi de pe masa si am pornit spre panou. Cum le-am afisat s-au si napustit copii asupra oralelor. Ma inderpartez de multime si ma uit la ei. Pareau cam dezamagiti, dar sincer ne-am straduit destul de mult ca sa iasa ceva cat de cat bine.

-Eu nu fac orele cu vrajitorii!se aude o voce din multime.

-Nici eu.se auzi alta voce.

Si cam asa a inceput o cearta intre ei, pana sa apara Dimitrie si sa ii opreasca.

-Gata!striga el. Stiu ca va urati reciproc, dar totul este din cauza mea!

-Dar Dimitrie, ei ne-au tradat cand am avut nevoie de ajutor.a spus o fata bruneta.

-Nu! Am...mintit.

-Ce?se auzea din randul gardienilor.

-Da...Imi pare rau, dar am trecut printr-o perioada mai dificila. Dar nu asta conteaza si daca ne-ar fi tradat, totul a fost in trecut, oamenii se schimba. In plus nu era vorba ca elevii ne-au tradat ci conducatoarea ne-a lasat balta...

Era o mare forfota intre elevi. Toti susoteau si pareau foarte mirati. Poate daca as fi stiut si eu ce s-a intamplat, as fi avut aceasi reactie. Dar oricum acum nu ma prea intereseaza ce s-a intamplat sau ma rog ce a mintit Dimitrie.

-Vreau sa va impacati cu totii. La batalia finala vom avea nevoie de toate ajutoarele posibile. Nick e din ce in ce mai puternic si sunt suta la suta convins ca va face rost si de o armata pentru batalie. Asa ca va rog, faceti pace. Nu e vina nimanui...doar a mea, desigur.spune Dimitrie putin rusinat si se indeparteaza de copii.

-Multumesc pentru ajutorul cu oralele.ne spune tot el mie si restul gardienilor principali. Vreau sa va antrenati cat mai bine. Presimt ca nu va fi usor sa il batem pe Nick. O sa avem nevoie de un plan bine elaborat.

-Sigur, Dimitrie. Ne vom antrena cat de bine se poate si o sa il invingem pe nesuferitul acela!zice Amber.

-Ma bucur sa aud asta...ma duc sa ma intalnesc cu consiliu gardienilor si cel al vrajitorilor. Trebuie sa ne ocupam de plan.ne spune Dimitrie si a plecat grabit, dupa aceea.

-Ce ora avem? Stie careva?intreaba Amber.

-Lupte...raspund eu, care stiam, pentru ca m-am chinuit sa fac oralele alea nesuferite.

-Corp la corp?intreaba Jack putin speriat.

-Dap... Avand in vedere ca peste cateva saptamani poate chiar zile va fi lupta cu Nick...trebuie sa fim pregatiti. Cum a zis si Dimitrie nu ne putem pierde vremea cu teorie.spun tot eu.

-Deci orele vor fi lupte corp la corp si lupte cu elemente sau stapanirea elementelor...continua Vanessa.

-Super...spune Jack sarcastic. Hadeti sa mergem.

Ziua a trecut destul de repede. Dupa incalzirea de pe terenul din arena doi instructori ne-au invatat cum sa ne batem. Au fost si multe certuri intre vrajitori si gardieni,chiar si dupa discursul lui Dimitrie. Dar instructorii i-au facut sa se linisteasca punandu-i sa alerge 10 ture de teren. Am invatat multe miscari de lupta chiar daca mana nu prea imi permite. Dupa mine, nu sunt asa de rea la bataie...sau poate asa mi se pare pentru ca instructorii m-au pus sa ma bat cu cei mai slabi din grupa. Dupa orele de lupta corp la corp am mers cu totii la masa. A fost interesanta, deoarece nu se putea lua masa cu vrajitorii fara o cearta. Dar nu orice cearta, ci una care s-a terminat cu o bataie cu mancare. Peretii cladirei de alaturi nu au mai fost albi.... Bineanteles ca Dimitrie ne-a certat pe toti si ne-a pus in timpul pauzei noastre sa curatam tot ce era de curatat acolo. Spre surprinderea mea catva vrajitori si-au cerut scuze si s-a facut pace intre gardieni si vrajitori...sau cel putin pentru acum. Dupa ce am curatat terasa ne-am dus la ora de controlat elementele, iar pentru vrajitori puterile.

*

-Hai, Lucy! Stiu ca poti.ma incuraja Jason de pe banca.

Eu eram pe arena. Trebuia sa ma "lupt" cu Jack. Puteam sa folosim orice putere numai focul nu. Aceasta lupta imi amintea de lupta in care Jack m-a trantit de perete. Ma bucur ca inainte de aceasta ora, Cloe a facut o vraja si m-a ajutat sa mi se vindece mana mai repede, asa ca doctorul mi-a si dat ghipsul jos. Acum era mult mai usor sa ma antrenez. De data asta eu am castigat lupta. Eram mai fericita ca niciodata. L-am dat pe Jack de vreo doua ori peste cap cu ajutorul vantului. Cu castigul meu s-a terminat si ora si am pornit cu totii spre cina, iar apoi spre cabana.

-Lucy! Te-ai descurcat tare bine azi la antrenamente!imi spune Jason.

-Mersi. Am avut si putin noroc mai ales la lupte. M-a pus cu cei mai slabi.

-Pai aveai mana in ghips, poate si deaia.

-Da...poate.

*

Timp de o luna, zilele parca erau toate identice. Faceam acelasi lucru zi de zi. Si nu numai eu, ci si restul elevilor din tabara. Ne trezeam, mancam, mergeam la orele de lupta corp la corp, mancam iar, urmau orele de stapanirea elementelor si mergeam la cina. Am evoluat foarte mult cu totii in luna aceasta. Inclusiv eu. Chiar cred ca avem cateva sanse sa il invingem pe Nick.

Tocmai am terminat de mancat cina si ne indreptam cu totii spre cabane.

-Ce zici sa mergem la cascada?il intreb eu pe Jason.

-Sigur.imi zambeste el.

Intre timp o vad pe Cloe grabita iesind din canana.

-Cloe? Unde-i graba?intreb eu.

-Ma intalnesc cu mama in oras. Trebuie sa plec, sunt in intarziere! Ne vedem mai tarziu!spune si fuge spre iesire.

Am ajuns repede la cascada si m-am asezat langa Jason.

-Crezi ca vom reusi sa il invingem pe Nick?il intreb asezandu-mi capul pe umarul lui.

-Nu cred. Sunt sigur! Lucy, tu ai evoluat foarte mult si chiar cred ca cu ajutorul tau vom reusi!imi spune si imi saruta fruntea.

-Sper...

Asa au trecut cateva ore. Am povestit tot felul cu el si chiar m-am simtit foarte bine. Ma bucur ca am decis intr-un final sa fiu cu el. Cand s-a intunecat, am plecat in tabara, spre cabana. Intram in cabana si cineva se loveste de mine. Era Cloe cu o geanta mare pe umar.

-Scuze. spune ea grabita.

-Iar te grabesti undeva? intreaba Jason amuzat.

-Da. Ma mut cu mama. Mi-a povestit toul si il cred. Il cred pe unchiul tau.

-Cine Nick? intreb socata.

-Da. Dar va fi bine. spune ea repezita.


Gardienii Vol. I Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum