-Bravo, Lucy! Sunt mandra de tine. Vei fi gardianul suprem perfect.ii sopteste.
-Mama! Nici nu imi vine sa cred ca esti aici spun ea cu ochii inlacrimati.
Dar cum?
-Nu avem timp pentru asta draga mea, locul... se opreste din vorbit si se uita in jur.
-Mama! Suntem in capul meu. Nu cred ca mai e cineva pe aici.
-Nick e foarte puternic in ultima vreme, m-as astepta la orice din partea lui. Dar asculta, secretul gardianului este la locul tau si a lui Jason! Uite-te.
Iar mama ii pune mana pe cap si ii apare o imagine cu cascada si inca una intr-o pestera. Ce o fi insemnand asta?
-Multa bafta, Lucy. Cand ajungi la cascada, intra in ea. Folositi-va medalioanele cand ajungeti la un loc cu 5 gaurele. Puneti medalioanele acolo si veti afla ce este secretul gardianului!
Si cu aceste ultime cuvinte visul s-a terminat si au ajuns din nou la realitate. Lucy isi deschise ochii si ii vade pe restul holbandu-se la ea.
-S-a intamplat ceva?intreba.
-Pai nu, dar a durat ceva pana sa ajungi cu picioarele pe pamant.
-Ati aflat si voi unde este, nu?
-Da. Dar nu prea stiu unde vine asta...spune Amber.
-Eu va las sa vorbiti. Daca nu e departe puteti merge azi, daca nu mergeti maine. Ne vedem maine dimineata.ne spune Dimitrie care isi lua lucrurile si pleca spre tabara.
-Unde este acea cascada?intreaba Jack.
Jason si Lucy faceau schimb de priviri. Fata il vade dand din cap si stie astfel ca o invita sa dea indicatii.
-Stiu eu.E putin mai incolo de acest luminis.
-Pai hai sa mergem. spune Vanessa.
Jason o lua inainte, iar restul il urmeaza. S-au intors pe poteca de undeau pornit si merg tot inainte spre cascada.
-Wow. Locul asta e...incearca Amber sa zica, Jack o intrerupe.
-Minunat!
Era linistit si placut, doar sursurul apei se auzea.
-Ar trebui sa ne ducem prin cascada sau...?spune Jason in timp ce restul admirau locul.
-Cred ca da. Trebuie sa ajungem intr-o pestera. Stiu ca multe cascade ascund o pestera in interiorul ei.raspunde Lucy.
-Pai ce mai asteptam?spune Vanessa apropiandu-se de bazinul cu apa de la baza cascadei.
-Sper ca nu aveti de gand sa intrati in apa!spune Amber.
-Dar pe unde altundeva?intreaba Vanessa.
-Nu stiu,dar nu am de gand sa imi ud noii pantaloni. Sunt din noua colectie de vara.
-Oh. De parca nu se uda si atunci cand ii speli.isi da Vanessa ochii peste cap si intra hotarata in apa care ii ajungea pana la genunchi.
Lucy, Jason si Jack o urmau, dar Amber a ramas in urma. Cei 4 o priveau intrebatori, iar ea raspunde:
-Papucii mei o sa se strice!dupa ce oftau toti ea continua. Au costat 200 de euro. Sunt de firma!
-Hai o data plangareat-o.urla Vanessa.
-Ok ok, asteptati putin.spune Amber si isi ia jos papucii si ii lua in mana stanga. O sa mi-o platiti!
-Cum zici tu.....spune Vanessa si intra in pestera care se afla dupa perdeaua de apa a cascadei.
Lucy se opri pentru o secunda. Avea ghipsul pe mana...nu ar fi bine sa se ude.
-Ce e Lucy? intreaba Jason.
Ii arata mana aflata in ghips iar el da o data din mana si a facut ca o usa in apa. Era o portiune unde nu mai curgea apa. Cum nu era inca obisnuita cu puterile, fata a si uitat de ele. Acum putea sa treca fara nici o problema. U inaintat cu totii in pestera. Era mare si stancoasa. Se uitau dupa locul unde ar trebui sa introduca medalioanele aflate la gatul fiecaruia, dar nimic. Jack se sprijinii de unul dintre peretii pesterii in semn de predare. Dar a apasat pe un buton ascuns si peretele se dadu-se la o parte facand-ul pe Jack sa tresara. Ei se uitau mirati la cameruta care se afla dupa acel perete. Au intrat in ea si observa locurile unde ar trebui sa puma medalioanele ca sa ii duca la "secretul gardianului". Le pun pe rand, iar cu un mic zgomot si cu mult praf se deschise o alta camera. Aceea era ca o camera dintr-o casa. Era alba, iar in mijlocul ei pe o masa inalta de sticla se afla un glob de cristal transparent, iar inauntrul lui se afla un fel de praf albastru spre mov.
-Asta e secretul gardianului?intreaba Vanessa putin dezamagita.
-Asa se pare...continua Jack.
Vanessa se apropie de glob si vrea sa il atinga, dar Jason o opreste.
-Nu! Vanessa nu il atinge.ii zice el.
-De ce nu?intreaba ea.
-Multe lucruri s-ar putea intampla. Si nu cred ca vor fi lucruri bune.spune Jason.
-Ok...dar ce face bila asta albastra?intreaba ea.
-Ar trebui sa fie o carte mare pe aici pe undeva.ne raspunde tot el.
-Locul asta e pustiu. In afara de secretul gardianului nu mai e nimic in camera asta.spune Amber.
-Trebuie!raspunde Jason invartindu-se prin camera. Aha!spune dintr-o data ridicand o carte mare si veche.
Aparent acea carte de care vorbeste se afla in spatele sferei.
-Si...ce e cu cartea asta?intreaba Vanessa.
-Cu mult timp in urma, stramosii nostri au scris despre acest "secret al gardianului".spune si deschide cartea. Se mai numeste "sfera pacii".
-Si ce face aceasta? Scrie acolo, nu?intreaba Amber si se indreapta spre carte curioasa.
-Asa ar trebui....
Un bipait ne face pe toti sa tresarim. Ei se uita in directia de unde a venit si o vad pe Vanessa care isi scoate telefonul din buzunar. Se uita la el si apoi tresare speriata.
-Trebuie sa mergem! Acum! Cloe are nevoie de ajutorul nostru. Zice ca ceva rau s-a intamplat la ea in tabara. Va rog. E prietena mea.
Jason inchide cartea, oftand.
-Ia cartea cu tine. O sa o citim mai tarziu.ii zice Vanessa lui Jason.
-Ok....
Jason ia cartea in brate si se indrepta spre iesire. Si-au luat medalioanele si au plecat. In urma lor se auzi bubuitul stancii care s-a inchis. Vanessa fugea catre intrarea in tabara si restul o urmau. Ajunsi acolo, se uitau in jur. Se uitau curioasi la Cloe, care era foarte speriata si avea nasul insangerat.
-O! Cloe, ce ti s-a intamplat?intreaba Vanessa socata.
-Nick...incearca sa spuna, iar Lucy a tresarit cand i-a auzit numele. E la noi in tabara. Vrea sa ne omoare pe toti.
CITEȘTI
Gardienii Vol. I
ActionO fata de 13 ani invata sa isi foloseasca puterile cu ajutorul prietenilor ei. Ea trebuie sa apere medalionul mostenit de la mama ei care a murit in urma cu un an aparand acest medalion. Fata va merge intr-o tabara unde va invata mai multe despre tr...