In ziua urmatoare Lucy si Jason se aflau tot la cascada povestind amintiri din copilarie.
-Ei bine, acum ce facem?intreaba Lucy putin plictisita.
-Ce ar fi sa lasam focul la o parte si sa ne ocupam de pamant?
-Ok...spuse Lucy putin nesigura.
-E putin greu dar nu periculos.
-Si ce ar trebui sa fac? Sa produc un cutremur sau sa ridic o bucata de pamant?
-Ceva de genul. Dar mai bine nu producem un cutremur. Ce ar fi sa ridici o bucata de pamant. Gandeste-te ca sapi o parte din pamant si vrei sa o scoti de acolo,sa o ridici in aer.
-Ok...pare putin mai greu...
-Dar nu imposibil. Directioneaza-ti energia tomilor de pamant. o intrerupe Jason.
Cum Lucy se uita la pamantul din fata ei, dintr-o data totul a inceput sa se cutremure.
-Ups...
-Nu-i nimic, nu a fost unul puternic. Mai incearca. Nu iti pierde concentrarea!
Dupa un scurt cutremur o bucata de 3 centimetri se ridica de la sol lasand in urma sa o gaura mica in pamant. Acea bucata era mai mult noroi decat pamant. Lucy o invarte de cateva ori in aer si o arunca spre Jason murdarindu-i fata cu noroi. Jason facu o grimasa, iar Lucy zambi. Jason a ridicat o sfera mare de apa si a udat-o pe Lucy, facand-o astfel sa mai arunce inca o bucata de noroi, doar ca mai mare astfel, murdarindu-i si tricoul. Un mic razboi a inceput, murdarindu-se cu noroi. Ca sa o opreasca pe Lucy, Jason o prinse din spate si o tine intr-o inbratisare stransa.
-Imi murdaresti tricoul!striga Lucy catre Jason.
Dupa spusele lui Lucy, Jason o imbratisa si mai tare asigurandu-se ca noroiul de pe tricoul lui se transfera si pe tricoul lui Lucy. Jason o lasa intr-un final, iar Lucy era putin nervoasa ca i-a murdarit tricoul preferat.
Aceasta a gesticulat din mana si l-a udat din cap pana in picioare pe Jason. Lucy chicoti.
-Scuze, dar acum suntem chit.spuse zambind, Lucy.
Jason si-a dat ochii peste cap cu un zambet inselator, iar apoi s-a indreptat spre tabara urmat de Lucy.
-Ce vi s-a intamplat?ii intreaba Dimitrie pe cei doi, dupa ce au ajuns in curtea taberei.
-O invatam pe Lucy sa isi foloseasca puterile. Ei bine le-a folosit pe mine...raspunse Jason.
-Duceti-va sa va schibati. Ne vedem la arena sunt curios cum stati cu totii cu pregatirile.spuse Dimitrie.
-O sa mi-o platesti! A fost tricoul meu preferat!exclama Lucy.
-Nu mai udat deja din cap pana in picioare?intreaba Jason.
-Aia nu a fost nimic. Doar imi exersam puterile.spuse Lucy cu un zambet malefic pe fata.
Dupa cei doi s-au schimbat si s-au spalat, au plecat din nou spre arena. Acolo cei trei erau alineati, iar Dimitrie si restul profesorilor se aflau in fata lor.
-Ce se intampla?intreaba Jason.
-Vroiam sa vad cum stapaniti puterile.raspunde acesta. Tocmai mi-a aratat Amber noile puteri descoperite. Cum sta Lucy cu puterile?
-Bine. Mai trebuie sa exerseze la foc, dar in rest e perfect. raspunde Jason.
-Ia sa vedem!spune Dimitrie,iar apoi s-a dat la o parte lasand sa se vada in spatele lui un bol cu apa, unul cu pamant, o bucata de lemn si un carton.
Lucy si-a dat repede seama ce trebuie sa faca si la ce folosesc toate acele lucruri de jos, asa ca nu a mai stat pe ganduri si a inceput demonstratia. Prima data a ridicat toata apa aflata in primul bol, a tinut-o in aer cateva minute, iar apoi a lasat-o inapoi in bol. A continuat cu pamantul care l-a ridicat si pe acesta, dupa ce a lasat pamantul in bol, iar apoi a format un vant puternuc care sa zboare cartonul la 2 metri distanta. Cum s-a mai relaxat putin, acum putea sa se concentreze pe bucata de lemn si nu pe altceva. A trebuit insa sa-si inchida ochii pentru cateva secunde pentru a-si aduna gandurile, apoi a dat foc bucatii de lemn. A ars intr-un foc puternic, dupa care l-a oprit. In imaginatia ei lemnul era Nick.
-Bun. Foarte bine Lucy. Nu vad care e problema cu focul. Ti-a iesit foarte bine. Acum sa vedem cum e cu energia.spuse Dimitrie.
-Pe aceasta nu am mai reptat-o...spuse Lucy neancrezatoare.
-O sa reusesti.o incuraja Jason pe Lucy.
-Incearca sa curentezi unul din lucrurile aflate in fata ta Lucy.o sfatui Dimitrie.
Lucy se concentra pe apa, crezand ca ii va fi mai usor, avad in vedere ca numai apa a curentat-o pana acum. Isi aseza mainile in fata cu degetele dezlipite si a emanat 3 fulgere care a curentat apa, lemnul si pamantul aflat in bol.
-Wow!exclama Jack uimit.
Restul prietenilor ei erau uimiti, dar nu au zis nimic.
-Bravo, domnisoara!o lauda Dimitrie. S-ar putea ca tu sa fi cea buna si puternica gardiana de pana acum. Cred ca Secretul Gardienilor va fi in siguranta cu tine!
-Multumesc.raspunse Lucy uimita de ceea ce a facut. Nu se astepta sa le electrocuteze pe toate 3 lucrurile aflate in fata ei. Ea vroia sa curenteze doar apa.
Pana cand Lucy inca era in starea de surprindere, restul colegilor ei, le demonstra-se lui Dimitrie ce au reusit sa invete pana acum.
-Cred ca a fost de ajuns pentru astazi gardieni. Puteti merge la cina si sa dormiti dupa aceea. Maine va fi o zi si mai grea, ve-ti incepe antrenamentele pentru lupte, consider ca e deajuns pana la ritual cu elementele.
Amber ofta. Maine cum va fi daca ziua de azi i s-a parut grea...
Cei cinci s-au dus pe terasa pentru a lua cina. Jason parea cel mai energic dintre toti. Avand in vedere ca el nu prea a facut multe, nici nu era de mirare.
-Ce aveti toti moace lungi?intreaba Jason.
-Spre deosebire de tine noi chiar am lucrat azi!raspunde Vanessa artagoasa.
-A trebuit sa meditam o ora inainte, iar apoi sa ne conentram pe un lucru jumatate de ora pana sa se intample ceva!raspunde Amber.
-A durat ceva, dar a meritat efortul. Acum in sfarsit pot sa imi folosesc toate puterile!raspunde Jack fericit.
Tu ai reusit destul de repede sa iti controlezi puterile, nu Lucy?
-Da...mai putin cu focul. Nu l- controlat prea bine. raspunde Lucy.
-Da. Ai nimerit bluza mea...
-Serios? I-ai ars bluza? Asa te vreau! O merita.spuse Vanessa.
-Aaa....Dar ce a facut? Intreaba Lucy.
-Intrebarea e ce nu a facut!raspunde Vanessa uitandu-se urat la Jack.
CITEȘTI
Gardienii Vol. I
ActionO fata de 13 ani invata sa isi foloseasca puterile cu ajutorul prietenilor ei. Ea trebuie sa apere medalionul mostenit de la mama ei care a murit in urma cu un an aparand acest medalion. Fata va merge intr-o tabara unde va invata mai multe despre tr...