Un domn inalt imbracat in jeansi si o camasa, cu parul scurt si negru a intrat in sala. Toti elevi din sala, pe care Lucy nu i-a mai vazut vreodata, se uitau la domnul care tocmai a intrat. Fata se simti putin incomoda in acea calsa, deoarece toti copii erau mult mai mici ca ea.
-Buna ziua gardieni! a zis domnul, cu o voce groasa. Bun venit la prima voastra ora de istoria gardienilor. La aceasta ora ve-ti invata despre ce fac gardienii de fapt si alte lucruri despre acestia. Eu ma numesc John Wint si eu voi fi profesorul vostru. Ma gandeam ca in aceasta ora sa va spun o legenda. Ce ziceti?
-Da!au spus cativa copii.
-Bun.spuse el asezandu-se pe catedra. Se zice ca acum 1000 de ani, a existat o fata pe nume Linda. Aceasta a devenit gardianul suprem si ea trebuia sa apere secretul gardianului impreuna cu restul gardienilor principali. Dar ei ii placea sa fie independenta si sa fie un erou. Ea a auzit ca in sudul Europei au avut loc niste atacuri ciudate, iar atacatorii au lasat mesaje cum ca vin spre orasul ei dupa medalioane si secretul gardianului. Ea a pornit singura spre Europa ca sa opreasca atacurile si inaintarea spre secretul gardianului. Dupa ce Linda i-a gasit pe acei atacatori a incercat sa ii infrunte, dar se spune ca acestia au fost de fapt niste vrajitori care au vrajito ca sa ii ajute sa fure secretul gardianului. Se spune ca acei vrajitori au reusit sa puna mana pe secretul gardianului, iar lumea a devenit un dezastru timp de 10 ani pana cand restul gardienilor si-au unit fortele si au reusit sa ii doboare pe vrajitori si sa recupereze secretul gardianului. In acei 10 ani au avut loc nenumarate razboaie, seceta, inundatii si bineinteles multe decese. De atunci nimeni nu mai avea voie sa stie ce e secretul gardianului de fapt, doar gardienii principali, caci inaine se stia ce face acesta si de aceea erau foarte multi care isi doreau secretul, iar gardieni nu puteau face fata sa ii opreasca.
-Si ce s-a intamplat cu fata?intreba o fata din prima banca.
-A fost omorata in lupta, deoarece i-a ajutat pe vrajitori.raspunse profesorul.
-Si ce facea secretul gardianului? Nu stiti? intreba fata.
-Este doar o legenda Miranda. Nimeni nu stie, doar gardieni principali. Se stie doar ca daca ajunge pe mainile cui nu trebuie lumea va fi intr-un razboi continuu.
-Iar razboaiele sunt rele nu?
-Foarte rele! Dar cum am mai spus este doar o legenda nu este adevarata. Plus ca noi avem mare grija pe cine lasam sa fie gardieni principali. Nu aveti de ce sa v-a faceti griji.
Dupa multe alte discutii pe tema acelui secret, clopotul se auzi din nou, iar John spuse:
-Bun copii. Cam atat pentru astatzi ne vedem data viitoare in care o sa va povestesc despre gardieni.
Toti elevii s-au ridicat din banci si au plecat. Pe cand Lucy dadea sa iasa din clasa, John o oprise.
-Asteapta putin. Lucy,nu?
-Da. Lucy e numele meu.
-Am auzit ca si tu esti un gardian principal. Nu?
-Da domnule Wint. raspunse Lucy.
-Spune-mi John. Si ia spune-mi cum e sa fi gardian principal?
-Pai, eu ma simt ca o persoana normala... plus ca nu mi-am descoperit inca nici o putere...
-Serios? Poate reusim sa vorbim cu Jason sa te ajute, el deja si-a descoperit toate 4 elementele. El spera sa fie gardian suprem ca tatal lui, dar nu are al 5-lea element inca.
-E in regula. Am vorbit si eu cu el. Sunt sigara ca ma va ajuta.
-Bine, multa bafta Lucy.
-Multumesc domnule.... adica John.
CITEȘTI
Gardienii Vol. I
AcciónO fata de 13 ani invata sa isi foloseasca puterile cu ajutorul prietenilor ei. Ea trebuie sa apere medalionul mostenit de la mama ei care a murit in urma cu un an aparand acest medalion. Fata va merge intr-o tabara unde va invata mai multe despre tr...