פרק 14

196 15 2
                                    

פקחתי את עיניי והתמתחתי,משחררת את גופי הנוקשה.לשמאלי שכב דיקס שקוע בשינה עמוקה.חייכתי לעצמי חיוך ענק והתסכלתי מעלה,לא ידעתי על מה אני מסתכלת אבל ידעתי שאני מאושרת.שמעתי קול מגיע מדיקס וראיתי שהתעורר,הוא חייך ותפס טלטל כחול משערי.

"בוקר..."אמר מאושר והתקרב אליי.

"בוקר גם לך..."חייכתי והנחתי את ידיי על חזהו החשוף.הוא נישק אותי בעדינות וידי טיילו על גבו.פתאום הרגשתי משהוא מוזר על גבו."מה זה?"שאלתי ודיקס ישר התרומם מימני ולבש את החולצה שלו.

"צלקת מאימונים."הוא נכנס לחדר האמבטיה ושמעתי את המים זורמים.הנחתי יד על הבטן שלי והתחלתי לדמיין...

דמיינתי בית קטן באיזה שהוא כפר עם גינה מלאה פרחים ציבעוניים וארוגות מלאות בעגבניות,ילד קטן בעל שער שחור כמו של דיקס ועיינים ירוקות כשלי...אני מקווה שדיקס לא ירצה לחזור למימד של בני האדם.תמיד אהבתי את התקופות של פעם...

קמתי מהמיטה וניכנסתי לחדר המקלחת.ראיתי את דיקס יושב על שפת האמבטיה וחושב.ישבתי מולו כמו שישבתי מול מרי אתמול ושאלתי אותו"על מה אתה חושב?"

הוא הניד בראשו."על אתמול."השיער שלי הפך לבלונדי וכחול מעורב יחד.אחזתי בידיו ונישקתי אותן.

"היה מדהים.סוף הסיפור!"

"זה לא זה..."אמר וראיתי מעט בלונד בשערו"זה התוצאות של זה."הנחתי יד על הבטן שלי.

"אנחנו אפילו לא בטוחים שנכנסתי להריון..."

"יש לך דרך לבדוק?"חשבתי והנהנתי.

"רנבין...אבל אני לא יודעת אם יספר לאמא שלי או לא.אולי אשאל את טנייה."הוא קם משפת האמבטיה והרים אותי מהריצפה.הוא הרים אותי בזרועותיו ויצא למרפסת.הוא ישב על אחת מהספות שהיו שם והושיב אותי מעליו.

"את רוצה בן או בת?"

"לא חשוב לי..."נישקתי את אפו והוא צחק מעט."העיקר שזה ממך..."

הוא אחז במותני והפך אותי על גבי,עולה מעט מעלי."אם את באמת תהיי בהריון את עדיין תירצי לצאת למסע הזה?"

"כן.רק שתצטרך למצוא לנו בית יותר מהר...ועדיף במימד הזה."הוא נאנח וליטף את לחיי.

"מה תאמרי לאמא שלך?"הבטתי בעינו השחורות והמהפנטות.

"אספר לה את האמת.או שאכתוב לה על זה,אבל בכל מקרה אספר לה על זה."הוא הנהן ונכנס חזרה לחדר.נשארתי לשכב על בספה והבאתי לשמש לחמם את גופי.הרמתי את הגופיה כך שחשפה מעט מהבטן שלי.פתאום שמעתי דפיקות בדלת החדר.

"קלר?"זו הייתה טנייה.נשמתי לרווחה וקמתי לפתוח לה את הדלת.היא עמדה בדלת וחיבקה אותי כשפתחתי אותה."בוקר טוב."אמרה.

בילתי אפשרית-ספר שני ל'מי אני??'Where stories live. Discover now