Luke mellett ébredtem. Eleinte elfogott az öröm, hogy igen! Ez az! Végre! Aztán belegondoltam. Tegnap nem velem kellett volna ágyba bújnia, hanem Arzayleával. Eskü, érzem a bajt. És tényleg!
Luke-val bementünk a suliba, együtt. Légyszi, Sors. Mit tettem, hogy ezt csinálod? És akkor bum, egy barna lobonc, egy köröm a bőrömbe. Aztán jobb oldalon egy szőke hajzuhatag, és egy ütés az arcomba ököllel. Aucs. Azt sem tudtam, hol vagyok. Elestem, egy rúgás az oldalamba, és reccs. Valami eltört belül. Lehet, hogy a szívem? Talán megint kettétört, mert Luke csak állt mellettem, mint egy bot, nem mozdult, csak nézte, ahogyan ütnek, rúgnak. Aztán Calum selymes hangját hallottam, a levegőm elfogyott, mert az orromat eltömítette a vér. Hogy nézhetek ki, OMG.
Sírjak vagy nevessek? Ott állt. Végignézte, ahogyan a szart is kiverik belőlem ezek a csitrik, aztán eltűnt. Hűha, micsoda férfi vagy Hemmings! Most aztán bebizonyítottad!
Calum izmos karjaiba zárt, egy zsebkendőt szorított orromhoz, majd kisétált velem a suliból. Várjunk.. Mit csinált?!
"Cal.. Hova megyünk?" - orrhangom volt, ami már már nevetséges volt.
"Hozzánk. Csak nem gondoltad, hogy így bent maradsz a suliban?" - nem várt választ a kérdésére, egyszerűen kijelentette, hogy most nála leszünk. Pont.
A kabátom a kezemben volt. A bőröm szinte égett a friss karmolásoktól. Calum egész út alatt káromkodásokat mormolt, amin elmosolyodtam, bár tényleg igaza volt. Luke egy fasz. Mindent látott. Én meg egy idióta vagyok. Azt is, amikor megrúgtak. Arzaylea meg egy kurva. Amikor arcon vágtak ököllel. Mindent.
Lehet jobban járnék mással. Sőt. Biztos boldogabb lennék, ha valaki olyanba szerettem volna bele, akinek nincs barátnője, vagy viszont szeret vagy mondjuk nem egy kis köcsög.
Ropogott a hó, én pedig teljesen elfáradtam. Lelkileg, testileg. Nem vagyok már szűz. A félve őrzött szüzességem odalett, egy senkiházinak odaadtam. Istenem! Bárcsak ne lennék ekkora csicska.
Aztán ott is voltunk. A piros kerítés előtt. Mióta lettem ilyen jóba ezzel a fiúval? Ez.. Ez most alakulhatott ki, ez a nagyon szoros kötődés.
Bementünk a házba, Calum felsegített a szobájába, én pedig belevetettem magam a szépen beágyazott ágyába.
"Most pedig elmeséled, hogy mi történt kettőtök között Luke-val, és hogy miért vertek meg ma a suliban!" - mondta, majd körémfonta izmos karjait, én pedig hozzábújtam.
"Lefeküdtünk." - Calum megfeszült, de nem szólt semmit. Bólintott, hogy folytassam. - "Ma reggel együtt mentünk be a suliba, aztán a folyosón elkapott Arzaylea pár barátnőjével. Aztán jól megvert, Luke pedig.. Ő csak ott állt. Egyhelyben. És végignézte. Nem szólt, nem avatkozott közbe, meg se moccant. Aztán nem tudom, hogy hova lett." - a mondandóm végére lehalkultam. Suttogtam. Fájtak a szavak, kaparták a torkomat. Hihetetlen. Nem tudtam, hogy meg lehet utálni azt a személyt, akibe szerelmes vagy. Most már tudom. Végtelen haragot éreztem Luke iránt. Valami mocorogni kezdett bennem, valami szörnyű, és minél előbb ki akart jönni. Szembefordultam Calummal. Le fogok feküdni Calummal. Csak néztem őt. Tudom, hogy benne lenne. Ő is csak nézett. Szex, érzelmek nélkül. Jól néz ki. Aztán megtörtént. Ajkait enyémekre helyezte, lágyan, gyengéden, mintha porcelánból lennének az ajkaim, és bármelyik percben eltörhetnének. Ribanc leszek. Valahol el kell kezdeni, van egy ilyen mondás, nem? Felém kerekedett. És itt esett le a tantusz, hogy miért csókol olyan törődően. Most vertek meg. Alig állt el a vérzés a szájamból. De én kívánom őt..
"Nem kéne ezt csinálnunk." - mondta halkan, miközben mind a ketten felültünk egymással szemben. - "A barátok nem szoktak dugni egymással." - elmosolyodott, és arcát a két tenyerébe temette.
Felálltam, és a fürdőbe sétáltam. Kicsit lemostam az arcom, hátha maradt valahol vér. Aztán visszasétáltam hozzá, és ledobtam magam mellé.
"Tudom." - sóhajtottam. - "De.. Most úgy megkívántalak."
"Fiú és lá.." - félbeszakítottam.
"Ezt fejezd be! Fiú és lány között nincsen barátság bla, bla, bla." - rámnézett, és elmosolyodott, majd combjaimra tette hatalmas tenyereit, és egyre közelebb jött. - "Ah, csókolj már meg, Hood!"
Megtette. Hanyatt döntött az ágyon, aztán fölémkerekedett, és ismét akjaimra tapadt. Combomat simogatta. Csörgött a telefonom, pittyegett, rezgett, mindenféle hangot adott ki, ami csak lehetséges, de nem érdekelt. Sem engem, sem Calumot. Ő csak egyre feljebb vezette a kezét, aztán már a gatyámban matatott. Ahogyan én is. Hihetetlen volt. Milyen gyorsan lehet egy egyszerű lányból, egy összetört szívű ribanc.Feküdtünk egymás mellett pihegve, meztelenül. Imádtam a tetkóit. Ahogy a kulccsontját leptem be csókokkal, ahogyan férfiasan nyögött fel. Akkor még fogalmam ssm volt, hogy ezzel a szexxel életem legjobb időszakába kezdek.
Ahogy azokkal a hosszú ujjaival végigsimított ajkaimon, majd megcsókolt. Igen, ő a legjobb barátom.Mind a ketten ki voltunk pirulva. A telefonom ismét pittyegett. Odanyúltam. Mi a szar? Luke vagy harminc üzenetet küldött, hogy átjöhet e, meg hogy hogy vagyok, és hívott ötször. Hát, bevallom. Nem bánom, hogy nem válaszoltam neki. Jó délutánom volt, sikerült kivernem ( *dirtymind* szerk.) a fejemből Luke-ot, remélem ő is levezette valahogy a feszkót, mert mire mi elindultunk, neki és Arzayleának nyomaveszett. Hm, különös. Nagyon, nagyon különös!
Visszafordultam Calumhoz. Mosolygott. Lefeküdtem vele. De még milyen jó volt! Miért nem így mutatkozik be az embereknek, hogy 'Helló, Calum vagyok, és egy szexisten!'. Csak szerényen. Mert igaz!
"Ez.. Ez csak egy alkalom volt, vagy lesz még ilyen?" - nézett rám ártatlanul, beharapott ajakkal. Uh, Calum Kibaszott Hood, ezt azonnal hagyd abba, mert megint orgazmusom lesz!
"Akarod, hogy legyen?" - kérdeztem kuncogva. Én akartam, nem tagadom. Sőt. Akkor is lett volna, ha ő nem akarja.
"Ki ne akarná?" - közelebb hajolt, és a hajamba túrt. Egy sóhaj után megcsókolt, de nem mélyítettük el.Aztán kopogtak. Én bementem a fürdőbe a cuccommal, gondoltam, én úgysem kellek oda. De még milyen jó, hogy nem voltam ott. Calum felvett egy boxert és egy gatyát, majd kinyitotta az ajtót. Tudom, hogy nem szép dolog hallgatózni, de hülye lettem volna ezt a beszélgetést kihagyni.
"Luke?!" - Calum hangja meglepetten csengett, de tudtam, hogy ideges. Nagyon is. - "Hát te?"
"Hát én? Tudod, a drága Arzaylea megverte, vagy nem tudom, hogy hívják ezt a lányok, de mindegy. Szóval megverte Ellát. És én meg végignéztem, érted? Tuti utál!" - hallottam, ahogyan süpped az ágy. Leült. - "Mit csináljak? Nem akartam összeveszni Arzayleával, de Elena fontosabb."
"Döntsd már el, hogy kit akarsz, cseszd meg, Luke!" - csattant Calum hangja. Úristen. Még nem hallottam ilyennek. - "Ella nem egy kibaszott játék, akivel szórakozhatsz! Ha dugni akarsz, akkor maradj Arzayleával, ő csak arra jó. Ha szerelmes akarsz lenni, meg mit tudom én, akkor pedig szerezd meg Ellát. De ez így kurvára nem járja, hogy mindkettő egyszerre!"És akkor véletlen kiesett a kezemből a telefon. Jaj, ne! Be fognak nyitni. Te szerencsétlen..