Arzaylea wtf?

2.3K 125 145
                                    

oke, sziasztok:-) igen, megint ez az arzaylea. nos, elfogadni soha, semmifelekeppen nem fogom, de van eleg bajom nelkule es luke nelkul is, úgyhogy szarok rajuk.

de. talaltam valami erdekeset, amit lehet ti mar reg tudtok, de hozzam csak most jutott el a hir.

a fenti beszelgetesnek az a lenyege, hogy arzaylea egyik baratnoje egy fannal beszelget, es arzi ravette, ugymond raeroltette Luke-ra a fuvet.

na most. nekem semmi bajom a fuvel, nem art, nem lehet raszokni. tudom. de miert is kell raeroltetni?:-D baszki, elveszed Luke penzet, elveszed magat luke-ot a fanoktol, miattad tiltogatja a fanokat, ahelyett, hogy teged tiltana le a faszba. es akkor te meg a fure is raveszed? elmennel a budos picsaba, ha megkerhetlek?:-D

eskuszom, felbasz ez a no, es nem erdekel, hogy ki hogy szereti, en ranezek es hanyom tole.

szebbet szarok nala.

meg ilyet mondd luke-nak, hogy o csak egy kisgyerek, es hogy ne legyen ilyen punci, lol ez van odairva a csetbe.

de istenem. lehet nem igaz. de van meg egy kep luke-rol, miutan mar be van allva.

faszert kell betepetni baszdmeg. tepjel be egyedul, de redva. :-D

oke, tenyleg off vagyok. gondolom latszik. um, es meg csak nem is szep!><

aztan a smarolos keprol meg annyit : le van kopve luke poloja, egy koton van a hatterben a foldon, es ha ez nem lenne eleg, miutan a csaj kirakta, ott kerte a bocsanatokat twitteren, hogy reszeg volt meg minden. akkor miert nem szeded le, miutan felebredsz, baszdmeg?

meg amugy is. luke mosolya full mű. mint arzaylea. lol. eletem poenja.

na, most megint full ertelmetlen bejegyzes, kiraly.

majd jelentkezem.

addig is jo ejt.

vagy csak legyetek jok.:-D

Fly away • lrh • befejezettWhere stories live. Discover now