little bitch, i hate you

2.5K 114 46
                                    

oke. most lett elegem. mi a faszert kell kirakni ilyen kepet?! hogy elcseszd a fanok napjat, vagy mi? es nem, rohadtul nem aranyosak, ez nem cuki, ez szinte mar faj. BRYANA SEM CSINALJA EZT.
utalom ezt a not, megcsalta az elozo baratjat is, aki pont olyan jo csavo volt, mint Luke. es akkor, majd ha Luke full csoro lesz, es ez a rohadt kis picsa megcsalja ot is, akkor mi lesz?
akkor mar a fanok is kellenek, vagy mi? elegem van Luke-bol, hazudik a fanoknak, hogy notlen, pedig ez a kep nem eppen ezt mutatja.
ha regebben Lukegirl voltam, az mara mar sehol sincs. es eskuszom, hogy en nem tudtam, hogy hogy lehet valaki kedvence a legunszimpatikusabb a bandabol, de most egyszeruen ez van. de ennek ellenere nem tudok nem kedvenckent tekinteni Luke-ra.
es most ezt tudom, hogy ugy hangzott, mintha fake fan lennek, de nem vagyok. csak mar mar faj, amikor ranezek a kepre.
es ha meg egy hozza illo lannyal lenne, akkor nem lennek ennyire kiborulva, Ashtonnal sem borultam ki ennyire Bryana miatt, sot Bri legalabb szep, es nem 10 kg smink teszi.
de ez a no.. kesz. lojetek le legyszi, mielott magam teszem meg.
nem akarom lekurvazni, mert ehhez nincs jogom, es tudom, hogy naaaagyon sok fan mashogy latja, amit elfogadok. de en egyszeruen nem tudok ugy ranezni erre a kepre, hogy ' de cukik, jaj istenem, imadom arzayleat ' , en valami ilyesmit ereztem, amikor raneztem, hogy ' baszodjal kette hemmings, az a hulye kurva elvesz a rajongoktol, es nem veszed eszre. raadasul undoritoak vagytok egyutt. *im cri* '
szoval.. ezt a kepet megjobban nem kellett volna kitenni, eleg bator a lany. es nem ertem, hogy Luke mit szerethet benne.. milyen lehet smink nelkul, Jezus.
kibaszott merges vagyok Luke-ra, mert ha eddig nem, most igenis kikuszott par konnycseppem, ami tudom, hogy nevetseges, de ez van. nekem a banda kurva sokat segitett, marmint a zenejuk, es hogy milyen hulyek.
es nemtudom megtenni, hogy hirtelen Lukegirlbol atvaltok mondjuk Calumgirle. pedig ugy szeretnem.
oke, lenyugodtam, bocsi, hogy csak ilyen faszsagokat posztolok, raadasul ez meg tele is van karomkodassal, de most olyan csalodott vagyok, hogy legszivesebben ket kezzel fojtanam meg azt a hutlen ribancot, aki csak a penzre hajt.

Fly away • lrh • befejezettWhere stories live. Discover now