oke, szoval.
eddig nem volt semmi bajom Arzayleaval, vagy kivel, akinek a nevet nem is tudom kimondani, de mar kezdem unni, hogy teljesen megvaltoztatja Luke-ot. oke, ertem, hogy kezd felnoni Luke is, de a tobbiek sem ilyen komolyak. Ashton sem lett ilyen Bryana miatt.
eloszor megvaltoztatja a felhasznalonevet luke_is_a_penguin-rol lukehemmigs-re.
milyen furcsa.
aztan ma, vagyis a napokban Arzaylea felrakott egy kepet, amin LUKE POLOJABAN van.
szerintem mar igy is sokan utaljak, de nem, o ezt meg fokozza.
luke rohadt sok kovetot vesztett emiatt a no miatt, es nem hiszem, hogy a testen kivul barmi is jo lenne benne.
tudom, hogy nem szep dolog itelkezni addig, amig nem ismerunk valakit, de pasztmek.
szar latni, ahogyan megvaltoztatja Luke-ot.
egyaltalan nem ilyen lanyt kepzeltem hozza, es gondolom a tobbi fam se, akik nem birjak a csajt.
so, jo lenne ha hemmings, a regi pingvin visszaterne, es nem ez az uj Luke lenne.. en igy is, ugy is szeretem, es hiaba van baratnoje, en vagyok Mrs. Hemmings titokban ( a tobbi fannal egyutt ), de istenem.
es en nem kimondottan utalom a csajt, csak mondjuk szerintem a regebbi csavojaval jobban nezett ki.
szoval engem se utaljatok, idk mi volt ez a bejegyzes, elegge osszevissza van.
btw nem birom a csajt.
es visszaakarom kapni a regi luke-ot, a pingvint.