Nap #39 (epilógus)

2.1K 217 47
                                    

/ a rész E/3-as személyben íródik /

A fiúk bevitték a lány élettelen testét a kórházba.

Calum, Ahton és Mikey a váróban ült, amíg a doki Luke-val közölte a híreket.

"Jó napot! Sajnos, semmi jóval nem tudok szolgálni. A barátnője az este folyamán olyan nagy mennyiségben fogyasztott kábítószert és alkoholt, hogy a szervezete nem bírta el. A barátnője meghalt, és a kisbabát sem tudtuk megmenteni." - közölte a doki.

Luke fel sem fogta, hogy mit mondott a doki. Milyen baba? Ella terhes volt? Csak kábán pislogott a dokira, majd megtalálta a hangját.

"Ella terhes volt?" - kérdezte.

A doki a szemöldökét ráncolta, nem értette, hogy miért nem tud a fiú egy ilyen fontos és súlyos dologról.

"Igen. Ami azt illeti, Elena a harmadik hetében volt." - válaszolt.

Luke nem tudta mihez kezdjen. Ez az ő hibája. Miatta van mindez.

Azóta a nap óta évek teltek el. Luke Arzayleában kereste a vígaszt, de az idő elteltével rájött, hogy amit Ella iránt érzett, az nem csak testi vonzódás volt. Szerette a lányt.

Minden nap kimegy hozzá a temetőbe, és mindig elmeséli, hogy mi történt vele aznap.

Megkérdezi a lánytól, hogy hogy van.

Reménykedik benne, hogy egy nap úgy ébred, hogy ez csak egy rossz álom volt, és Ella lesz az, aki a karjai között szuszog.

De ez nem egy álom.

Ne feledd, a Sors egy ribanc!

Fly away • lrh • befejezettWhere stories live. Discover now