25. BÖLÜM

1.7K 63 2
                                    

Hande'nin ağzından devam;
Çubukta o iki çizgiyi gördüğümde buna inanamadım. Lanet olsun tek gecelik sarhoşluğun sonucunda bu olamaz. Olamaz. Ben hamile olamam. Ya ben nasıl hamile olurum. Nasıl ya ? Özellikle de o Poyraz hayvanından hamile olmam. Bu ne ya ?
Kendimi bu sorulara tabi tutarak aklımı yitirdim. Derken Arya bi anda banyoya girmesinmi. Ay nereme sakliyim diye düşünürken çöpe attım hemen.
Arya: Abla ne saklıyosun sen ?
Ben: Hiç Arya ya saçmalama ne saklıycam senden ?
Arya: Peki abla.
Ben: Şey tuvaletimi yapıyodum da Arya'cım müsadenle.
Arya: Ah pardon.
Dedi ve odama girdi.
Arya: Abla sen kilo mu aldın bana mı öyle geliyor ?
Ben: Öf tamam yeter Arya inadına mı yapıyosun ? Hamileyim işte demin öğrendim.
Dedim ve banyoya gidip çöpten testi alıp Arya'ya verdim.
Arya: Ab...abla ? Sen ne ? Nasıl ? Kimden ? Oha. Abla ciddimisin sen şaka falanmı ?
Ben: Keşke şaka olsa ablam
Arya: Abla . Kimden ?
Ben: Mafya,zengin ve yakışıklı Poyraz var ya hani pislik adi şerefsiz herif olan. İşte ondan.
Arya: Doğurucakmısın abla ? Ne yapıcaz ? Haberi olucak mı ?
Ben: Evet babası adi herifin teki olsa bile bebeğim yaşamayı hak ediyor. Doğurucam. Ve haberi olmıycak.
Arya: Yani ben şimdi teyze mi olucam ?
Ben: Evet öyle olucak galiba ablacım.
Arya: Senin adına çok mutluyum abla. Tebrik ederim.
Ben: Arya sen iyi misin ? Dikişlerin nasıl ?
Arya: Beni merak etmeyin. Gayet iyiyim. Doruk'un doğum gününü geçeli bir hafta oldu ve hala kutlamadık. Adi babasını arayıp bişeyler planlamasını istiycem.
Ben: Mehmet seni hiç aramadı mı Arya ?
Arya: Sence ? Ulaşabildimi ? Tabikide hayır.
Ben: Arya. O senin her ne olursa olsun sevdiğin adam. Bunu biliyorsun. Her şeyin üstesinden birlikte gelmeniz gerekirken sen takım oyunu tek oynamaya çalışıyorsun. O seni seviyor. Her insan hata yapar tamam ama işin zor olan kısmı affetmektir. Fazla naz aşkı söndürür yapma artık böyle.
Arya: Affetmek istiyorum. Ama ona o kadar kızgınım ki . O gün gelseydi şuan bebeğimize isim düşünüyor bile olabilirdik. Bu durumda olmazdık abla. Neden yanımda yoktu ben o durumdayken ? Neden beni yanlız bıraktı ?
Söze başlamama izin vermeden kapı deli gibi çalmaya başladı.
Arya: Ben bakarım sen yorulma hpbu halinle.
Ben: Yorulmaması rekn ben değil sensin Arya.
Arya: Otur işte abla. Yeğenime iyi bakıcam. İyi bir teyze olucam.
&&&&&&&&&&&

Arya'nın Ağzından;
Kapıyı açtığım an konuşmama izin vermeden bana sarıldı. Ve kucağına aldığı gibi yatak odama taşıdı. Sanırım Doruk'la ablam dışarı çıktı kapı sesi duydum. Beni odaya taşıdı ve yatağa bırakıp kapıyı kilitledi.
Mehmet: Aylardır yeter. Konuşma sırası bende. Benle burda kalıcaksın seni kaçırmış bulunuyorum.
Ben: Öf bi saçma salak konuşma be. Aç şu kapıyı da gidiyim.
Mehmet: Benimle burda kalıcaksın Arya.
Ben: İmdaaatkomşular kız kaçırdılar. İmdaat . of ya of Mehmet aç şu kapıyı.
Mehmet: Seni çok seviyorum. Seni ve bebeğimizi. Affet beni. Affet Arya adi herifin tekiyim affet Arya. Sizsiz olamıyorum ben yapamıyorum işte.
Arya: O zaman neden yanımızda değildin Mehmet ? En zor anlarımızda neden yanımızda değildin ? Neden hala Ebreu'yla ilgili bişeyler saklıyosun söylesene Mehmet ? Neden bana acı çektirenleri bulmuyosun ? Şu halime bak Mehmet. Bittim ben bittim mutlumusun ?
Mehmet: Arya gel şuraya .
Dedi ve beni öpmeye başladı. Yavaşça t-shirtümü çıkardı. Sonra kendi gömleğini. Sonra pantolonunu ve şortumu. Al işte gene başladığımız yere gelmiştik. Uzun zamandır hissettiğim duygu bir nebze olsun gidiyordu şuan onun dokunuşları karşısında. Özlem duygusu.,,
Ben: Mehmet olmaz. Yapamam.
Mehmet: Sen benim karımsın ve benden utanmanı istemiyorum.
Ben: Mehmet. Kaza olduğu sırada hamileydim. Senden. Bebeğimizi aldı onlar. Bunu yapamam. Ben yapamam. Böyle biri değilim ben. Bunu kutlarmış gibi senle birlikte olamam. Bebeğimizin minicik kalp atışlarını sadece 1 kere duydum Mehmet 1 kere. Ya Doruk ? Kendi derdimize onu unuttuk. Doğum gününü geçeli koca 1 hafta oldu.
Mehmet: Herşeyin üstesinden birlikte gelicez Arya. Seni seviyorum bebeğimizi de.

Taşıyıcı AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin