27. BÖLÜM

1.2K 46 2
                                    

3 gün sonra;
O sabah kalktığımda kendimi orda bulmam bana çok garip ve saçma geldi. Korktum ve kaçtım. Sorumluluktan, geçmişimden, geleceğimden kaçtım. Henüz o uyuyorken üzerimi giydiğim gibi çıkıp gittim o evden. O gün de Hande'ye çok içtiğim için gittiğimiz otelde bana bir oda ayarladığını orda uyduğumu sabahta hemen geldiğim yalanını söyledim. Ve telefonum bozuldu diye yalan söyledim. Oysa bana ulaşamasın diye telefonumu kapamıştım. Ve 3 gündür ses seda yoktu. Bir yandan yalanım ortaya çıkmadığı için sevinsemde bir yandan da kırıldım ve bu durum insanı şüphelendiriyor. Daha fazla  her an gelir korkusuyla yaşayamazdım. Telefonu elime aldım ve kilit tuşuna uzun bir süre basarak açtım. Açtığımda annem vs. Kişiler  hariç kimse aramamıştı (Mehmet'i kastediyor) mesaj bile yoktu. Sinirden kızardığımı aynaya bakmadan farkedebiliyordum. Bende hemen onu aradım. Birkaç çalmadan sonra telefon açıldı  ve açan kişi bir kadın  sesiydi. Ve bu kadının  sesi çok tanıdık  gelmişti.
Ben: Alo yanlış numarayı aradım  galiba kimsiniz ?
Derken kadın konuşmaya başladı ve bu Ebru'ydu  hah doğru tahmin aramamasının sebebi belli oldu.

Ebru: Alo Arya senmisin ?

Bu soru üstüne  kendimi toparlayarak bir soluk aldım

Ben: Evet benim. Neyse görüşmek  üzere.
Ebru: Arya dur kapama düşündüğün  gibi değil cidden.
Ben: Birşey  mi oldu ki bir düşünceye kapiliyim ?
Ebru: Arya ben bir kadınım  farkındaysan tabiki şuan öfkelendiğini biliyorum. Neyse Arya ben doğurmak üzereyim doğuma sayılı  günler  kaldı  seninle bu konu hakkında  konuşmak  istiyorduk.

O an kalbime bir ok , beynime bir kurşun  indi. Ebru ? Nasıl  hamile olur ? Yoksa... Mehmet ? Hayır  Arya kendine gel saçma sapan konuşma  iç sesinle sussana bir sen iç ses sen dinlemek mecburiyetindesin. Beğenmiyorsan gidebilirsin iç sescim. Of neyse konu dağıtıldı  iyice cevap ver şu kadına  mal dış ses.

Ben: Ebru ?? Ne dediğinin farkındasındır umarım sen nasıl  yani ?
Ebru: Bak Arya bu çok uzun hikaye telefonda  anlatamam ama çocuk Mehmet'ten değil  bilgine. Mehmet birkaç  gün  önce   doğuma çok az kaldığı  için  Arda ve beni görmeye geldi ve telefonu burda unuttu mecburen acil bir durumdur diye açtım telefonunu. Bak konuşmamız lazım hatta hemen olabildiğince  çabuk  konuşup halletmek istiyorum bu mevzuyu. Bize gelebilirmisin iki saate?  Tabi uygunsan ?
Ben: Sizin ev olmaz. Şansımıza Mehmet telefonunu almaya falan gelir görür  olmaz. Zaten Doruk biraz huysuz bugün  2 saate anca çıkarım  evden. Sana buluşucağımız kafenin konumunu mesaj olarak gönderirim  az sonra.
Ebru: Tamam  görüşürüz.
Ben: Görüşürüz.
Telefonu kapadım ve buluşucağımız kafenin konumunu mesaj olarak yolladım.  Bence bu buluşmaya gitmemeliydim. Ama diyeceklerini de aşırı  derecede merak ediyordum. Gidip gitmemek arasında  kararsız  kalmış  iç ses gene başladı  konuşmaya. Gerçekleri  bilmemiz lazım öğrenmeye hakkımız  var Arya diye. Of o an bende bir gaz bir cesaret direk banyoyaa girdim hazırlanmak için.  Kısa ve güzel bir banyo ardından saçlarımı  kuruttum. Giyindim hazırlandım oğlumu da hazırladım.  Doruk 1 yaşında  olmasına  rağmen hala 7 aylık  falan gibi görünüyor  yaşıtlarına göre.  Hala kucağımda geziyor. Bazıları  kaç aylık  falan diye soruyor. Doktor normal birşey olduğunu  söyledi  ama ne biliyim. Gerçi  eşşek  herif kadar bile olacak olsa da  benim gözümde  o doğumhaneyi çığlıklarıyla dolduran  minicik yavru olarak kalır. Doruk ' un bebek arabasını da ayarladıktan sonra işlerim bitti ve Ebru ile buluşucağımız  yere gitmek için bir taksi çağırdım. Vardığımızda Ebru da oraya varmıştı.  Hızlı  hareketlerle masaya oturarak Ebru'ya selam verdim.
Ebru: Arya nasılsın  ?
Ben: Ebru bu fasılları  geçsekte sadede gelsek Ebru olur mu ?
Ebru: Tamam

Tam o sırada  garson geldi ve siparişlerimizi  verdik. 

Ebru: Evet Arya uzun bir konuşma  olucak. Anlatıcaklarımı tarafsız  ve dikkatli dinle lütfen. Bundan bir buçuk yıl  öncesi  Mehmet ile aramda bir anlaşma  evliliği vardı  bunu sende biliyorsun. Mehmet'i sevdiğimi  ve onunda beni sevdiğini  düşündüm kısa bir zaman için. Ama öyle olamadı. Ve bir gün  ortaklarının kızını  gördüğünü  ve ona içten  içe  aşık  olduğunu  öğrendim. Tabi ki bu süreç içerisinde  ortaklarının  ya da içten  içe  aşık  olduğu kızın  kim olduğunu  bilmiyordum. O süreç  içinde benimde sevdiğim  hatta birliktelik içerisinde  olduğum  biri vardı.  Derken bir gün Mehmet'in ailesi ve benim ailem  çocuk istedi. Mehmet'e aşık  değildim o da bana değildi  benim aklım  Arda'daydı . Bende bir yalan bulmak zorundaydım Mehmet'in inanabileceği bir yalan. Bu yalan doğurma ihtimalimin olmamasıydı. Bu yalanı düşünme süresi  içinde seni buldum. Anneni, babanı onlarla olan bu durumunu. Ve sonunda öğrendim ki sen aşık  olduğum  adamın  kuzenisin. Seni araştırdım  ve buldum. Ertan'ı ikna ettim o da sana bu iş teklifinde bulundu. Bu oldukça  güzel ve uygun bir plandı. Zorlu bir dönem ardından yavaş yavaş gerçek gün  yüzüne çıkmaya başladı. Önce Arda ile olan ilişkim. Sonra ortaklık. Sonra hamile olanın ben değil sen olman. Sonunda ise bu. İşin  içine  bir pürüz takıldı.  Hamile olmam. Bunu öğrenen Mehmet gerçeklerin peşini  bırakmadı. Ve herşeyi öğrendi.  Artık  seninde öğrenme  vaktin gelmişti. Ve öğrendin  işte  herşey bu. Senin hamile kalman. Herşey  planlıydı. Herşey  ben Arda ve Mehmet içindi.  Ben ne diyceğimi bilemiyorum  çok özür  dilerim  Arya herşey için

O an ne diyceğimi  bilemedim. Hayatımın  tamami ile değişmesinin sebebi bu kadar basit birşeymiydi ?
Öfkeden kuduruyordum. Ve bir anda bağırarak konuşmaya başladım.

Ben: Sen kendini ne zannediyordun ha bir bana söylesene ? Ne yaptığını  zannediyordun. Hayatımı  berbat ettiniz hepinizden tiksiniyorum uzak  durun benden artık. 

Dedim ve masada ne var ne yok yere attım.  O sırada Ebru bağırmaya  başladı

Ebru: Arya sana birşey  söylemem  lazım
Ben:  Ne var ne ?
Ebru: Suyum geldi sanırım  doğuruyorum.
Ben: Ne ? Nasıl ? Hani vardı  daha doğuma  ? Ne yapıcam ? bekle sakin ol ambulansı  ve Arda'yı  arıycam

Derken bir cümbüş Doruk ,ben, Ebru soluğu  hastanede aldık.  Hastanede bizi Mehmet ve Ebru karşıladı. Acaba Mehmet benden ne zamandır  saklıyordu . Neyse şuan bunu düşünemezdim. Ve 2 saat ardından  erken doğmuş  tombicik bir kız çocuğu  Dünya'ya geldi.

 Ve 2 saat ardından  erken doğmuş  tombicik bir kız çocuğu  Dünya'ya geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Taşıyıcı AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin